Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Jensenjr

Jensenjr


Antal indlæg : 64
Join date : 06/07/11
Age : 47
Geografisk sted : Enslev-Grenaa

Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Empty
IndlægEmne: Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op   Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Icon_minitimeMan 21 Nov 2011 - 23:04

hej jeg har lidt af hvert og i stedet for at lægge en milliard billeder op er her et link til mine akvarie billeder... mindste akvarie er på 17 ltr..med sejlfinne molly unger -største er 530 ltr med mellemamerikanske cichlider og levendefødene tandkarper...se her: [url=
]
[/url]
Tilbage til toppen Go down
Cramer




Antal indlæg : 12
Join date : 27/10/11
Age : 51

Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op   Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Icon_minitimeTirs 22 Nov 2011 - 23:45

Hejsa Jensen

Sikke imponerne billeder drunken mange tak for kigget det er jo en fryd for øjet Wink

Cramer
Tilbage til toppen Go down
Jensenjr

Jensenjr


Antal indlæg : 64
Join date : 06/07/11
Age : 47
Geografisk sted : Enslev-Grenaa

Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op   Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Icon_minitimeOns 23 Nov 2011 - 18:51

man takker ydmygst... og der kommer flere når nu jeg blir færdig med mit seneste projekt... kan ikke fortælle hva det er..for hvis jeg fortæller jer det blir jeg nødt til at slå jer ihjel... spion 00fisk over and out lol!
Tilbage til toppen Go down
Cramer




Antal indlæg : 12
Join date : 27/10/11
Age : 51

Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op   Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Icon_minitimeTors 24 Nov 2011 - 1:15

Jamen det vil jeg da absolut glæde mig til det er jo altid skønt at få noget inspiration sunny
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op   Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Icon_minitimeTors 24 Nov 2011 - 1:55

Du tør ikke sige det, for du ved, vi kommer efter dig, når du skifter mening undervejs lol!

Flotte fisk som sædvanligt cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Jensenjr

Jensenjr


Antal indlæg : 64
Join date : 06/07/11
Age : 47
Geografisk sted : Enslev-Grenaa

Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op   Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Icon_minitimeTors 24 Nov 2011 - 15:30

Unimati skrev:
Du tør ikke sige det, for du ved, vi kommer efter dig, når du skifter mening undervejs lol!

Flotte fisk som sædvanligt cheers

Jo jeg har jo sagt det til dig ..så kig dig over skulderen makker...du ved aldrig hvornår jeg står med riflen lol! ....men det har noget at gøre med det jeg skal hente ved dig i morgen hehe..... men der kommer billeder....
Tilbage til toppen Go down
Jensenjr

Jensenjr


Antal indlæg : 64
Join date : 06/07/11
Age : 47
Geografisk sted : Enslev-Grenaa

Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op   Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011 - 23:11

så blev jeg jo som bekendt færdig med mit projekt... og man må jo erkende sig tilfreds... jeg var forbi ole i dag sammen med min nabo...så til min store forbavselse..at Ole er på EPO...lageret var ryddet op!!!! nu har jeg da aldrig!!!! Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op 162245 .....men her er billeder af mine akvarier som de er endt nu..er selv helt fuldstændig syg med min guppykumme Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op 107554 [url=
]
[/url]
Tilbage til toppen Go down
Jensenjr

Jensenjr


Antal indlæg : 64
Join date : 06/07/11
Age : 47
Geografisk sted : Enslev-Grenaa

Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op   Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Icon_minitimeSøn 4 Dec 2011 - 17:17

[url=
]
[/url]

Var lige forbi Ole..for en sjælden gangs skyld lol! ...og damn jeg fik et super A. citrenillum par Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op 95018
og her er de så sammen med de andre fisk ...har for øvrigt opdaget..at mit vand her i grenaa gør fisk omvendte....agressive fisk blir rolige og rolige fisk blir agressive....har taget to af de heftigste arter og de tuller lige så stille rundt Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op 654467 Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op 95018
Tilbage til toppen Go down
Jensenjr

Jensenjr


Antal indlæg : 64
Join date : 06/07/11
Age : 47
Geografisk sted : Enslev-Grenaa

Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op   Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Icon_minitimeSøn 4 Dec 2011 - 21:09

jow joooow som jeg lovede ole var der æg inden torsdag i næste uge... jeg hentede citrenillum fredag og nu har vi søndag og de er lige nu ved at lægge æg....coooool lol!
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op   Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Icon_minitimeOns 7 Dec 2011 - 6:57

Ingen grund til at spilde tiden. lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Jensenjr

Jensenjr


Antal indlæg : 64
Join date : 06/07/11
Age : 47
Geografisk sted : Enslev-Grenaa

Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op   Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Icon_minitimeOns 7 Dec 2011 - 18:17

de åd så æggene med det samme , man alene det at hannen og hunnen stadig står kærligt side om side, tegner dælme til det er et super par...tror jeg for en gangs skyld har været svine heldig...og til trods for citrenillum' og red isletas vilde omdømme...er det faktisk de mest rolige fisk jeg har..og ja manden er super glad og tilfreds Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op 322163
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Empty
IndlægEmne: Sv: Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op   Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mellem og sydamerika fra 17 ltr og op
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Omlægning af 720 L malawi til sydamerika.
» 530 liter sydamerika/planteakvarie
» Sammensætning af sydamerika cichlider til ny 1120 l balje

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Præsentation-
Gå til: