Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 go'dada

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ullasdatter

Ullasdatter


Antal indlæg : 10
Join date : 15/04/12
Age : 35
Geografisk sted : Fyn

go'dada Empty
IndlægEmne: go'dada   go'dada Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012 - 17:29

Hej her inde.

Har jo kigget "lidt" her inde, så tog jeg mod til mig og tilmeldte mig og nu er det vist på tide at sige pænt go'dada

Jeg er Majken Ullasdatter, 23 år og næsten lige blevet mor til en lille pige.
Jeg bor sammen med min fisketossede kæreste (som jeg næsten har overgået tongue ) i et hus på fyn og bruger min fritid på datteren, fisk, fedtsten, filt og kæresten i den rækkefølge Very Happy .

nå nok om mig så spændene er jeg trods alt heller ikke.

Min hobby for fisk startede for lidt under et år siden hvor min kæreste endelig fik lov til at få et akvarie (han er gammel akvarist) 54 l. med beboere, efter en måned var mallen min, efter 2 måneder var platyerne mine og efter 3 var guppyerne også mine = hans akvarie - mine fisk lol!
Så fik han et par Mbuna Cichlider og 1.. 2.. 3 så havde de udryddet platyerne, guppyerne og malle var gået i skjul Crying or Very sad

Nu har jeg mit eget 54 l. med det der "skrammel", der kommer ude fra Singapore
Unimati skrev:
så forbinder jeg altid guppyer med det "skrammel", der kommer ude fra Singapore
lol! lol! lol!

min malle er gået bort så det er et rent artsakvarie tongue

Her ville jeg så godt have vist et billede af min balje men det mås jeg ikk Sad

forum skrev:
New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information.

i akvariet startede 10 gupser, så skulle vi på juleferie hos mine forældre og dagen før afrejse drønede jeg ind til dyrehandleren for at få fingrene i en fodre automat - men stakkels jeg måtte gå tomhændet hjem igen da der var udsolgt go'dada 212694

Jeg gav dem rigeligt og vi tog afsted, 1½ uge senere kommer vi hjem og jeg regner med at jeg skal ind og tælle døde fisk, men nææ nej - lyset bliver tændt og ikke nok med at samtlige gupser svømmer livligt rundt så har de fået selvskab af 30+ unger go'dada 975683 det største kuld jeg har haft, de er så blevet til flere mens de voksne er blevet til 2 pga. sygdom og alderdom.

Så ja afløserne er på ved

og mine 2 stoltheder

Nåååå nej jeg må stadig ikke vise billeder go'dada 967887 så må i hve dem tilgode når jeg har udstået min straf.
Men jeg kan da fortælle at jeg håndfodre dem af og til, noget jeg hygger mig med, det er bare lidt upraktisk når der skal renses for så er de over mine hænder så snart de bryder overfladen, har en video men den må i så OGSÅ have til gode Razz (jep venter kun på der er en der bliver træt af mig og giver mig lov til at spamme med mine billeder Laughing )

Jeg har langt om længe fået overtalt kæresten til at jeg må få et 720 l. på den ene betingelse at han også får et så det skal nok blive spændene i fremtiden go'dada 699920

det var vist alt fra mig lige nu, hvis i undre jer over noget så spørg bare - jeg bider ikke har nemlig lige spist Wink
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

go'dada Empty
IndlægEmne: Sv: go'dada   go'dada Icon_minitimeOns 18 Apr 2012 - 21:48

Hej og go'dada 809526

Det er noget nyt Forumotion har indført med, at man ikke kan poste billeder den første uge. Det afhjælper spammere.... det kræver bare lidt tålmodighed Very Happy

Jeg glæder mig til at se billeder, når du engang kommer så langt Very Happy

Ps. Min horisont vedr. guppyer er udvidet betragteligt indenfor det sidste halve år, men jeg mener stadigvæk, at det er noget skrammel, der kommer ude fra Singapore lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Ullasdatter

Ullasdatter


Antal indlæg : 10
Join date : 15/04/12
Age : 35
Geografisk sted : Fyn

go'dada Empty
IndlægEmne: Sv: go'dada   go'dada Icon_minitimeOns 18 Apr 2012 - 22:41

Tak sunny

Glæder mig også til at kunne vise det jeg har frem, det er ikke noget særligt og ikke noget andre ikke har set før men det er mit og vil give dig ret guppyer er ikke det helt vilde men som start er det en go fisk, men glæder mig til mit store akvarie med sydamerikanere - det bliver dejligt at få lidt variation.

Lige før du selv skulle smække et phpBB3 forum op på din side Wink så bestemmer man selv hvad der skal ske og hvorfor hehe, men det ved jeg jo ikke om du har tid, kræfter eller viden nok til at kunne, det er jo ikke alle der er lige så privilegeret som mig der har en kæreste som er den ene halvdel af det danske oversætter team og supporter af softwaren go'dada 699920
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

go'dada Empty
IndlægEmne: Sv: go'dada   go'dada Icon_minitimeTors 19 Apr 2012 - 9:14

Ja, et 720´er gør jo hobbyen endnu sjovere cheers

Nope. Det har jeg desværre ikke tid til at lave selv. Jeg har knap nok tid til at skrive herinde..... der er gået totalt Facebook i biksen, og som mand kan jeg åbenbart ikke multitaske lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Ullasdatter

Ullasdatter


Antal indlæg : 10
Join date : 15/04/12
Age : 35
Geografisk sted : Fyn

go'dada Empty
IndlægEmne: Sv: go'dada   go'dada Icon_minitimeLør 21 Apr 2012 - 0:06

Så er man blevet Cichlide ejer go'dada 45819 go'dada 107554 go'dada 45819 - er nu den stolte ejer af Mikrogeophagus ramirezi.

Det var godt nok meningen at kæresten skulle have fisk men da vi var nede ved den lokale fiskepusher kom jeg hjem med 2 nye arter til min lille balje
et par Mikrogeophagus ramirezi og en lille flok Corydoras julii - guppyerne er der blevet skåret lidt i så der kun er en lille flok yngel.

Damn jeg er glad Very Happy

Der kom også nogle flere planter i (også fra Sydamerika) syntes selv det er blevet fantastisk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





go'dada Empty
IndlægEmne: Sv: go'dada   go'dada Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
go'dada
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Præsentation-
Gå til: