Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Også jeg er kommet i gang igen :lol:

Go down 
ForfatterBesked
Lyngklipper




Antal indlæg : 4
Join date : 03/11/12

Også jeg er kommet i gang igen :lol:  Empty
IndlægEmne: Også jeg er kommet i gang igen :lol:    Også jeg er kommet i gang igen :lol:  Icon_minitimeMan 5 Nov 2012 - 19:15

Hej med jer her i forum.
Jeg vil lige kort præsentere mig selv. Jeg hedder Bent (tidligere Jensen) og er 59 år, hvoraf de ca. 34 har været som akvarist i mere eller mindre omfang. Startede med et 200L selskabsakvarie med bl. a. Guppyer, og da de fik unger(kan man undgå det) måtte der et akvarie mere til, og det blev efterhånden til 48 stk. med opdræt af scalare, apistogrammaarter, zebrafisk barber tetra o.s.v. og endte med lidt færre akvarier, men ikke færre liter, hvori der nu gik diskos. Sammen med Peter Sørensen opstartede jeg Skandinavisk Diskosklub ved Viborg Akvarieforenings 40 års jubilæum (som et elternativ til Erik Jensens Dansk Diskosopdrætter klub), og denne klub var jeg formand for i godt ti år og medlem yderligere et par år, inden konen og jeg fik travlt med at passe børn, tre stk på tre et halvt år, så der var noget at se til så akvarierne blev solgt. Jeg har været formand for Thisted og omegns Akvarieforening i fem år dengang, men også det måtte vige for de tre unger af mine egne, men de er nu så store, så der er blevet lidt mere tid til mig selv igen, så nu er der gang i Apistogramma´erne igen og sommerfuglecicliderne er der også blevet plads til.
Tilbage til toppen Go down
 
Også jeg er kommet i gang igen :lol:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» klasse fisk fra vendsyssel igen igen
» igang igen
» Anaerobt bundlag.
» Endnu en svensker er kommet til......
» Mine Mobaer er kommet i fint selskab

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Præsentation-
Gå til: