Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen

Go down 
+5
Unimati
peter hp
FinnB
jensp
THORLEIFDK
9 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen   Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Jul 2009 - 9:02

Hej Carsten,

Hvad fodre de med i dammene, og får de fisk som skal eksporteres foder i perioden fra udsætning i pond til indfangning igen.
Tilbage til toppen Go down
www.tanganyika-cichlider.

www.tanganyika-cichlider.


Antal indlæg : 4
Join date : 11/06/09
Age : 51

Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen   Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Icon_minitimeTirs 21 Jul 2009 - 9:37

Åh den lille havfrue Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 95018

Hygge`
Dan
Tilbage til toppen Go down
http://www.Tanganyika-cichlider.dk
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen   Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Icon_minitimeOns 22 Jul 2009 - 14:14

Fine pics. Carsten :-) takker .. Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 322163
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen   Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Icon_minitimeOns 22 Jul 2009 - 15:57

En fin lille Synodontis har også sneget sig ind, hvorfor dælen tog du ikke den med hjem Carsten?? Den frække snabelål, må da også have været svær at stå for. Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 8269

Tror nok hvis det var mig selv, så ville alt hvad jeg var stødt på, være usandsynlig svært at stå for, jeg ville have haft det hele med hjem Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 265179 Embarassed

Igen flere dejlige billeder fra søen, som bare nydes på højt plan her i hjemmet cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
THORLEIFDK

THORLEIFDK


Antal indlæg : 169
Join date : 09/06/09
Age : 53
Geografisk sted : København

Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen   Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Jul 2009 - 9:19

OPEKA skrev:
Hej Carsten,

Hvad fodre de med i dammene, og får de fisk som skal eksporteres foder i perioden fra udsætning i pond til indfangning igen.
De fodre med en form af en slaks melklister,du må ikke spørge mig om hvad det præcist er,men det ligner det ihvertfald!og så er der jo tillige algeæderene som jo så også går og gnaver alger af betonen i karrene...men fisk der så skal afsted inden for den nærmeste tidhrisont bliver placeret i nogen kar under noget halvtag,hvor der slet ikke gror noget som helst i karrene...mener jeg tillige har vist nogen billeder af dette på arthurs side Wink men som oftest er de fisk der kommer hjem fra Toby jo i utrolig god foder stand,og som regel starter de også med at yngle kort tid efter de er kommet hjem i vores akv. her i DK sunny
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/THORLEIFDK
THORLEIFDK

THORLEIFDK


Antal indlæg : 169
Join date : 09/06/09
Age : 53
Geografisk sted : København

Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen   Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Jul 2009 - 9:26

www.tanganyika-cichlider. skrev:
Åh den lille havfrue Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 95018

Hygge`
Dan
ja ja...Dan jeg tror også du bliver til en lille havfrue sådan et sted Laughing Wink havde da også helt svømmehud til sidst...problemer med ørene 3 gange pga. gentagne dykning hver dag....ret morsomt er det jo faktisk,at lige efter det billede blev taget stod jeg på røven og havnede i vandet lige foran den sten sætning du ser på billedet lol!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/THORLEIFDK
THORLEIFDK

THORLEIFDK


Antal indlæg : 169
Join date : 09/06/09
Age : 53
Geografisk sted : København

Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen   Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Jul 2009 - 9:31

Kiwa skrev:
En fin lille Synodontis har også sneget sig ind, hvorfor dælen tog du ikke den med hjem Carsten?? Den frække snabelål, må da også have været svær at stå for. Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 8269

Tror nok hvis det var mig selv, så ville alt hvad jeg var stødt på, være usandsynlig svært at stå for, jeg ville have haft det hele med hjem Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 265179 Embarassed

Igen flere dejlige billeder fra søen, som bare nydes på højt plan her i hjemmet cheers
Kære Yvonne...det begrænser sig hvad der kan puttes i en halv-liters cola-flaske drunken men som du selv har konstateret,så ville jeg også tage alt med hjem...og har foruden fisk,slæbt sten,sand og al mulig andet mystisk med hjem Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 725831
så jeg mangler bare 10 ture til søen så har jeg til en 250 liters balje cheers
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/THORLEIFDK
THORLEIFDK

THORLEIFDK


Antal indlæg : 169
Join date : 09/06/09
Age : 53
Geografisk sted : København

Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen   Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Jul 2009 - 9:38

Michael A skrev:
Fine pics. Carsten :-) takker .. Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 322163
Tak Michael Very Happy men desværrer begrænser det sig jo iøvrigt hvad jeg kunne tage af nogen lunde ordentlig billeder med det cam jeg har(læs Killi),og som første gangs besøgende har jeg været lidt for fokuseret på trofferne,og ikke har haft en ordentlig struktur for hvad jeg skulle tage af billeder Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 931820 men der vil da komme flere billeder som jeg for roddet igennem dem jeg har...iøvrigt er det det kamera jeg idag bruger til at lave mine video-film med som jeg smider op inde på youtube king
mvh
Carsten
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/THORLEIFDK
Sponsoreret inhold





Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen   Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Besøg på en fangststation i Tanganyika-søen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» En film fra Tanganyika søen
» Synodontis granulosus - den ultimative malle fra Tanganyika søen
» Tanganyika MAGAZYN
» Tanganyika krabbe
» TANGANYIKA MØDE I RANDERS:

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Tanganyika-
Gå til: