Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Hejsa fra Unimati Ole

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Hejsa fra Unimati Ole Empty
IndlægEmne: Hejsa fra Unimati Ole   Hejsa fra Unimati Ole Icon_minitimeSøn 14 Jun 2009 - 12:17

Hejsa

Først vil jeg da sige velkommen til forumet. Det bliver møj hyggeligt Very Happy

Jeg hedder Ole, og er 31 år. Min kone Rikke & jeg lever af vores bette biks kaldet Unimati, som vi startede i slutningen 2005. I starten var det salg af opdrættede malawier, og salg af Tillandsia (stueplanter, der lever uden jord). Heraf Navnet "Unimati".

Uni = Unify = Forene
Ma = Malawi
Ti = Tillandsia

Gennem de små 4 år vi har haft butikken, er der sket ændringer hele tiden, men nu har vi fundet vores niche. Salg af akvarieartikler med fokus på baggrunde/moduler og dertil hørende filtre, og salg af katteartikler med fokus på opdrættere/udstillere. Smile

Jeg fik mit første akvarie, da jeg var 2 år (har jeg fået at vide). De første 20+ år tror jeg ikke, at jeg blev klogere på det, men stille og roligt blev min tilgangsvinkel til hobbyen mere nørdet (..... eller som jeg kalder det; meget viden indenfor et begrænset område). Jeg forsøger hele tiden at lære nyt, og eksperimenterer gerne med lidt af hvert i mine akvarier.

Jeg har altid holdt amerikanske cichlider (undtaget de år, hvor jeg slet ikke havde akvarie). Jeg har stadigvæk et 900 L med Heros sp. "rotkeil" inde i stuen, men ellers har malawierne og victoriaerne overtaget alle mine andre akvarier (pånær et enkelt med tangaer).

Vi har også et opdræt af norske skovkatte under stamnavnet DK Basicats (www.basicats.dk). Der har vi pt. to kuld, så der er liv og glade dage i hjemmet cheers

.... og så er der vist bare dømt hygge for resten Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

Hejsa fra Unimati Ole Empty
IndlægEmne: Sv: Hejsa fra Unimati Ole   Hejsa fra Unimati Ole Icon_minitimeSøn 14 Jun 2009 - 13:49

Hej Ole

Det er en fin funktion, den med statistik Hejsa fra Unimati Ole 95018

Det er ikke mange venner du har, synes vi. Men du er nu meget aktiv med indlæg, lidt ligesom når du tæppebomber DBA lol!

Tom & Jane
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Hejsa fra Unimati Ole Empty
IndlægEmne: Sv: Hejsa fra Unimati Ole   Hejsa fra Unimati Ole Icon_minitimeSøn 14 Jun 2009 - 13:58

Venner er noget overvurderet noget.... tror jeg, men det kræver nok at have venner for at kunne vide lol!

Vedr. DBA, så giver det helt klart mig større hovedpine, end dig. Du er så priviligeret, at du kan trykke på "Vis kun privatannoncer", og så er mine væk. Derimod har jeg skrevet en milliard million gange til DBA, at de IKKE skal crawle min webshop for mine varer, og derefter lægge dem online på DBA. Det skulle de allerførste gang, og så ville jeg selv vælge, hvilke der skulle være online. Desværre crawler de 1-2 gange om måneden, så det er total kaos, hvad der ligger derinde. Mega belastende Hejsa fra Unimati Ole 704381
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sponsoreret inhold





Hejsa fra Unimati Ole Empty
IndlægEmne: Sv: Hejsa fra Unimati Ole   Hejsa fra Unimati Ole Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hejsa fra Unimati Ole
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hejsa !
» Hejsa
» Hejsa
» Hejsa fra Rikke F
» Wishlist - Unimati

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Præsentation-
Gå til: