Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Hvornår får det en ende???

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Anneth

Anneth


Antal indlæg : 38
Join date : 07/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Hee

Hvornår får det en ende??? Empty
IndlægEmne: Hvornår får det en ende???   Hvornår får det en ende??? Icon_minitimeTors 9 Jul 2009 - 23:08

Igen har vi måttet sige farvel til en af vores cooner .....
Anjas Bauwau har forladt denne verden til fordel for regnbuebroen Sad
Lille Bauwau var Anjas kat, han er den yngste vi har sagt farvel til, og hvor var det dog forfærdeligt Hvornår får det en ende??? 571744 Bauwau blev et med Anja første gang hun mødte ham, og han spindende lagde sig i hendes arme til mavenusning. Og ventetiden var lang for anja til han kunne komme hjem. Anja nåede at have ham hos sig i under 6 måneder inden Fip´en tog ham fra os. Han kæmpede bravt og ville livet så meget, men alle taber til Fib, og da diagnosen fra dyrlægenog prøverne sagde tør fip, ja så fik lille Bauwau fred Hvornår får det en ende??? 646538
Jeg synes snart ikke vi kan magte at skulle sige farvel til en elsket kat. anja har været så hårdt ramt. At en lille pige på 12 år på under 1 år skal sige farvel til hendes elskede kat tre gange er så ondskabsfuldt No Hun er kun en lille pige. Ingen af hendes katte er blevet 1 år. Og ingen af dem har sammenhæng med resten af flokken. Det er tilfældigheder og uheld. Selvfølgelig er jeg ked af at Bauwau ikke er her længere, men jeg har så ondt langt ind i hjertet for Anja. Hvornår får det en ende??? 646538
Sov sødt lille Bauwau - du var elsket hele dit korte liv, og vil altid have en plads i vores hjerter
Tilbage til toppen Go down
Rikke F
Admin
Rikke F


Antal indlæg : 126
Join date : 06/06/09
Age : 48
Geografisk sted : Hobro

Hvornår får det en ende??? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår får det en ende???   Hvornår får det en ende??? Icon_minitimeSøn 12 Jul 2009 - 14:07

Sødeste Anneth... Det gør mig så ondt, at du og dine børn igen må sige farvel Hvornår får det en ende??? 571744 I har været helt utroligt hårdt ramt og jeg håber ved Gud det vender nu sunny Giv Anja et stort kram fra mig og så sender jeg lige en bunke Hvornår får det en ende??? 265179 afsted til jer alle sammen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.basicats.dk
Anneth

Anneth


Antal indlæg : 38
Join date : 07/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Hee

Hvornår får det en ende??? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår får det en ende???   Hvornår får det en ende??? Icon_minitimeSøn 12 Jul 2009 - 14:54

Tak Søde
Det håber vi ved gud også - jeg har så svært ved at forstå at vi skal rammes så hårdt. Hvornår får det en ende??? 305101
Vi har vendt og drejet hvad der gør at det skal være sådan, men selvfølgelig finder vi ikke nogen svar. Der er ingen at stille til ansvar for hvad der er sket - det er bare sort sort uheld. Og nu må der meget gerne være slut - ellers ender det med at vi må opgive at have coonerne i vores liv og hverdag Sad
Pt. glæder vi os bare over, at de der er tilbage er friske og dejlige Hvornår får det en ende??? 42521
Knus Hvornår får det en ende??? 44983
Tilbage til toppen Go down
DK Thomani

DK Thomani


Antal indlæg : 16
Join date : 16/06/09
Geografisk sted : Amar'

Hvornår får det en ende??? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår får det en ende???   Hvornår får det en ende??? Icon_minitimeMan 13 Jul 2009 - 12:09

Åh nej Anneth, det gør mig virkelig ondt for jer alle No

Vi har også mistet 3 katte igennem det sidste års tid, den ene også til FIP og det har også taget rigtig hårdt på børnene, så jeg ved hvad du går igennem Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
http://www.thomani.dk
PiaH

PiaH


Antal indlæg : 31
Join date : 08/06/09
Age : 57
Geografisk sted : Hobro, her må husene stå ude om natten

Hvornår får det en ende??? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår får det en ende???   Hvornår får det en ende??? Icon_minitimeSøn 19 Jul 2009 - 20:11

Åhhhhhh det gør mig ondt Sad
For lidt over en månede siden mistede jeg min knap 1 år gamlee huskat Figaro til tør FIP,
Det er en rigtig grim sygdom.
Tilbage til toppen Go down
http://www.piasunivers.dk
Sponsoreret inhold





Hvornår får det en ende??? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvornår får det en ende???   Hvornår får det en ende??? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvornår får det en ende???
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skyggemarkeringer, hvornår forsvinder de?
» Hvornår klækker æg
» Hvornår vi undlader at fodre vores malawier.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Katteforum :: Sygdom & adfærd-
Gå til: