Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret

Go down 
+2
Unimati
brønderslev
6 deltagere
ForfatterBesked
brønderslev

brønderslev


Antal indlæg : 15
Join date : 07/06/09
Age : 55
Geografisk sted : Brønderslev

Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Empty
IndlægEmne: Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret   Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Icon_minitimeOns 15 Jul 2009 - 18:26

Vi oplever hvert år på dette tidspunkt at en eller flere kattekillinger søger ly i vores carport.

Jeg bliver hver gang så gal over at mange folk på landet har den opfattelse at katte bare er et dyr der skal passe sig selv, og må få de unger de nu har lyst til.

Der burde være en lov der kræver at katte skal være øremærkede eller chippede ligesom hunde.

Disse 2 små væsner ankom igår, og det er lykkedes husets børn at overtale deres strenge fader til at de må beholde den ene.

så hvis nogen kunne tænke sig den anden, må i gerne sige til Very Happy

https://2img.net/r/ihimizer/img43/199/p7140025.jpg
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret   Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Icon_minitimeOns 15 Jul 2009 - 19:52

Jeg kan snildt følge dig. Ligegyldigheden omkring landkatte er skræmmende, og i mit hoved usmageligt Sad

Det er dog to super søde killinger, der har fundet ly hos jer.... Søde nok til at "strenge far" alligevel måtte gi sig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret   Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Icon_minitimeOns 15 Jul 2009 - 21:02

brønderslev skrev:
Vi oplever hvert år på dette tidspunkt at en eller flere kattekillinger søger ly i vores carport.

Jeg bliver hver gang så gal over at mange folk på landet har den opfattelse at katte bare er et dyr der skal passe sig selv, og må få de unger de nu har lyst til.

Der burde være en lov der kræver at katte skal være øremærkede eller chippede ligesom hunde.

Disse 2 små væsner ankom igår, og det er lykkedes husets børn at overtale deres strenge fader til at de må beholde den ene.

så hvis nogen kunne tænke sig den anden, må i gerne sige til Very Happy

https://2img.net/r/ihimizer/img43/199/p7140025.jpg
Hvofor tror du vi er en del kattetosser der kæmper en brav kamp,for at åbne politikertnes øjne ,om at vi skal have en kattelov i danmark.............. det fortjener kattene
Tilbage til toppen Go down
brønderslev

brønderslev


Antal indlæg : 15
Join date : 07/06/09
Age : 55
Geografisk sted : Brønderslev

Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret   Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Icon_minitimeTors 16 Jul 2009 - 10:13

Gerner skrev:
Hvofor tror du vi er en del kattetosser der kæmper en brav kamp,for at åbne politikertnes øjne ,om at vi skal have en kattelov i danmark.............. det fortjener kattene

Og jeg som gik og troede at det kun var på cichlids.dk vi ikke talte pænt til hinanden........
Tilbage til toppen Go down
DK Thomani

DK Thomani


Antal indlæg : 16
Join date : 16/06/09
Geografisk sted : Amar'

Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret   Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Icon_minitimeTors 16 Jul 2009 - 13:09

Jeg synes i skal beholde dem begge, katte har bedst af at bo sammen med en kammerat af deres egen art, og de har så meget glæde af hinanden Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret 903994
Tilbage til toppen Go down
http://www.thomani.dk
brønderslev

brønderslev


Antal indlæg : 15
Join date : 07/06/09
Age : 55
Geografisk sted : Brønderslev

Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret   Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Icon_minitimeTors 16 Jul 2009 - 14:26

DK Thomani skrev:
Jeg synes i skal beholde dem begge, katte har bedst af at bo sammen med en kammerat af deres egen art, og de har så meget glæde af hinanden Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret 903994

Vi har en Maine Coon og en Norsk SKovkat i forvejen, så den får rigeligt med selvskab Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret   Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Icon_minitimeTors 16 Jul 2009 - 20:17

brønderslev skrev:
Gerner skrev:
Hvofor tror du vi er en del kattetosser der kæmper en brav kamp,for at åbne politikertnes øjne ,om at vi skal have en kattelov i danmark.............. det fortjener kattene

Og jeg som gik og troede at det kun var på cichlids.dk vi ikke talte pænt til hinanden........
Hov det skulle ikke opfattes som om jeg ikke talte pænt til dig ,det var ikke meningen men ment som en oplysning om at der faktisk er nogen der kæmper for kattenes tarv,så landkattene også kan få et katteliv.og vi bliver fri for alle de herreløse killinger der kommer frem hvert år.
undskyld hvis du opfattede det *grimt* det var ikke min hensigt Wink
Tilbage til toppen Go down
Anneth

Anneth


Antal indlæg : 38
Join date : 07/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Hee

Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret   Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Icon_minitimeFre 17 Jul 2009 - 0:46

Jeg kan bestemt også kun tilslutte mig, at alle katte burde registreres og have de samme retigheder som hunde Very Happy Og alle katte der ikke skal bruges til at føre linjer videre skulle neutraliseres
MEN jeg synes øretatoveringer er grimme og skæmmer de smukke dyr. Så jeg synes, at der når de alligevel skal neutraliseres og er i narkose - at man så tatoverede et lille kryds nederst ved roden, som fortalte, at denne kat er chippet Wink Men jeg tvivler på, at det nogensinde kan lade sig gøre
Tilbage til toppen Go down
brønderslev

brønderslev


Antal indlæg : 15
Join date : 07/06/09
Age : 55
Geografisk sted : Brønderslev

Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret   Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Icon_minitimeFre 17 Jul 2009 - 10:23

Gerner skrev:
undskyld hvis du opfattede det *grimt* det var ikke min hensigt Wink

Det er helt OK Very Happy - det er nemt at misforstå hinanden "på skrift"
Tilbage til toppen Go down
DK Thomani

DK Thomani


Antal indlæg : 16
Join date : 16/06/09
Geografisk sted : Amar'

Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret   Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Icon_minitimeSøn 19 Jul 2009 - 20:36

brønderslev skrev:
DK Thomani skrev:
Jeg synes i skal beholde dem begge, katte har bedst af at bo sammen med en kammerat af deres egen art, og de har så meget glæde af hinanden Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret 903994

Vi har en Maine Coon og en Norsk SKovkat i forvejen, så den får rigeligt med selvskab Very Happy

Nå for søren, jamen det er jo bare alle tiders Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret 322163
Tilbage til toppen Go down
http://www.thomani.dk
biccibonny




Antal indlæg : 4
Join date : 07/10/09

Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret   Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Icon_minitimeOns 7 Okt 2009 - 8:57

Gerner skrev:
brønderslev skrev:
Gerner skrev:
Hvofor tror du vi er en del kattetosser der kæmper en brav kamp,for at åbne politikertnes øjne ,om at vi skal have en kattelov i danmark.............. det fortjener kattene

Og jeg som gik og troede at det kun var på cichlids.dk vi ikke talte pænt til hinanden........
Hov det skulle ikke opfattes som om jeg ikke talte pænt til dig ,det var ikke meningen men ment som en oplysning om at der faktisk er nogen der kæmper for kattenes tarv,så landkattene også kan få et katteliv.og vi bliver fri for alle de herreløse killinger der kommer frem hvert år.
undskyld hvis du opfattede det *grimt* det var ikke min hensigt Wink

Hej Gerner

Jeg opfattede bestemt ikke dit svar som værende *grimt* Smile)

/Hanne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret   Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor får folk på landet ikke deres katte neutraliseret
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvorfor ikke lave det ordentligt fra starten af?
» Lidt af mine katte
» øv Ole hvorfor holder du lukket???
» Nogen der ved hvorfor C. er offline?
» Suk - nu ved jeg så hvorfor jeg aldrig har brugt DBA og Gul og gratis

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Katteforum :: Kattedebat-
Gå til: