Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)

Go down 
+4
Unimati
T.Hytting
Gerner
Michael A
8 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 16:51

Ja her kommer så lidt få billeder af mine Lepi. rov fætre der deler akvarium med mine Gibberosa...

Når man cykler igennem eks. back to nature guiden med Tanganyika ciklider er det en fisk som de fleste
nok knap bemærker eller højst tænker, føj en grim laban om, men da jeg så den i levende live var jeg solgt,
så der måtte erhverves et VF par

Først nogle skud af hannen som er ca. 20 cm. stor... enjoy :-)



Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Llemairiizambiahan1
Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Llemairiizambiahan2
Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Llemairiizambiahan3
Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Llemairiizambiahan4
Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Llemairiizambiahan5
Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Llemairiizambiahan6
Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Llemairiizambiahan7o
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 16:58

Vi må også have et enkelt af hunnen, som er ca. 12 ca. stor...

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Llemairiizambiahun1q


Og et af dem begge så man kan se størrels forskellen....

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Llemairiizambiahanoghun


Thats all folks ....
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 17:00

Wow hvor er de fede Michael nogle fine billeder i øvrigt men fiskene er super flotte,sikke et udtruk den har,det siger KOM IKKE FOR TÆT PÅ,SÅ HAPSER JEG DIG lol!
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 17:05

Ha ha, det kan der være noget om - den har allerede haft fat i min albue cheers
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 17:13

Fine billeder og fisk Michael.
Manddomsprøven ude ved dig, må da være at sætte fingrene ned til dem. lol!
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 17:21

Jaaaaaee fingree er da ikke engang det værste jeg kunne komme i tanke om Laughing

Du må kigge ind Thomas, alt kører jo endeligt i kælderen...
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 17:24

T.Hytting skrev:
Manddomsprøven ude ved dig, må da være at sætte fingrene ned til dem. lol!
Næe Thomas det skal være en hvisanden ting,men det må vi i kke skrive om på forummet Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 17:24

T.Hytting skrev:
Manddomsprøven ude ved dig, må da være at sætte fingrene ned til dem. lol!
Næe Thomas det skal være en hvisanden ting,men det må vi i kke skrive om på forummet Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 17:32

Michael A skrev:
Jaaaaaee fingree er da ikke engang det værste jeg kunne komme i tanke om Laughing

Du må kigge ind Thomas, alt kører jo endeligt i kælderen...

Tror ikke jeg vil vide hvilke andre legemesdele du har haft i vandet så Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738

Det lyder da super, du siger bare til når du har en ledig stund til fremvisning så. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 17:36

Det var nu min albue jeg tænkte på, tsk tsk... sikke beskidte tanker i to har Razz
Yvonne sig noget til dem .... Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 589338
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 17:39

Michael A skrev:
Det var nu min albue jeg tænkte på, tsk tsk... sikke beskidte tanker i to har Razz
Yvonne sig noget til dem .... Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 589338

Jeg så jo at du skrev, at man skulle passe på når der fodres med rejer. lol!
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 17:42

Jeg har tit set, at folk skriver "Rigtige mænd har rov".... jeg tænker bare "I hvor lang tid er man så en rigtig mand"? Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738

De er rigtig cool Michael, og meget specielle. En kort overgang havde jeg Lepidiolamprologus profundicola til at gå. De var ret fredelige overfor de andre beboere (udover en leptosoma, som jeg fejlagtigt troede var stor nok), og så min hånd Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 18:12

Ha ha, ok så står der vist 2-1 til dig Thomas Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 45819

Ja Ole, de er nogle bisser når man har FINGRENE i akvariet, for nylig var jeg ved at ligge lidt flere sten i baljen - selv dem gik han amok på - jeg slap heldigvis fri ved den lejlighed....

profundicolaén er elllers også rigtig rigtig fin, den skal sikkert også prøves en dag.
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 20:59

Kommer tilbage senere, er på vej i Tivoli - men Michael hvad skuer mit øje - HAR du sat de BÆSTER sammen med MINE S. petricola????????????
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeLør 8 Aug 2009 - 2:21

Ja og nej, det er en undsluppen fætter som har været på ferie i et modul... men bare rolig
den rører de max. 1 gang... de er ikke så glade for dens pigge Laughing


Sidst rettet af Michael A Lør 8 Aug 2009 - 11:51, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
steffen..




Antal indlæg : 5
Join date : 08/08/09
Age : 43
Geografisk sted : kbh/øen

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: ....   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeLør 8 Aug 2009 - 11:43

onde bæster!!! har haft Lepidolamprologus profundicola.... den spiste alt og tævede en ca 35cm stor frontosa jeg havde.... og den angreb mig så snart jeg stak fingrene ned... indtil den kom til at angribe en kalksten jeg havde i hånden.. knald kunne man høre... hehe og efter den dag angreb den kun hvis jeg havde fingrene nede ved dens hule! great succes!! hehe og det beviser de har større hukommelse end guldfisk!!
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeLør 8 Aug 2009 - 11:49

De er godt nok overraskende flotte Michael.

Troede egentlig at de bare var sådan nogle halvkedelige gråbrune bæster uden karakter. Men det er de her bestemt ikke. De har en fed kropsform, og farvespillet i dem er rigtig flot, med de lyse farver.
Karakter det har de helt klart - billederne taler for sig selv cheers

Til alle Jer andre "bisser" og hvilke legmesdele man vælger at smide om sig med Razz KAN man da ikke forlade forummet i et par timer, uden at I slår Jer sammen, og lokker Michael i fordærv Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 931820

Er I klar over hvor mange år jeg har brugt på, at gøre Michael til en god dreng med "rene" tanker Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Snøft ødelagt på kort tid Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 152583 - NU må jeg starte helt forfra, med lange mails for, at rette op på skaden. Tænker I slet ikke på hvor svært det er - NÅR MAN BOR I DEN ANDEN ENDE AF LANDET Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 107245 lol!

Ha' en god dag drenge - og hold Jer venligst fra Michael - Thomas du har helt klart besøgsforbud hos Michael Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 212589 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeLør 8 Aug 2009 - 11:56

Hej Steffen, træls (som vi siger i jylland) historie, T. Hytting har også ytret lidt bekymring omkring min sammensætning i den balje - nu må vi se hvordan det spænder af, men indtil videre går det fint.

Tak Yvonne, så blev der ro! Laughing
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 18:54

Jeg valgte så at trodse Yvonnes forbud, med hensyn til at besøge Michael lol!
Jeg MÅTTE jo se "bæsterne"
De ser nøjagtigt lige så bidske ud irl, og enhver form for legemesdele i denne balje må ses som værende vanvid, og på eget ansvar. Laughing
Skadestuen ligger dog ganske få hundrede meter væk til orientering!
Michael forsøgte adskillige gange at forsikre om, at de er ganske fredelige, mens fyren på de første billeder forsøgte at gnave sig gennem frontglasset i et forsøg på at nå fingeren der pegede på ham. Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738
Bortset fra det, var det som sædvalig en fornøjelse at se Michaels akvarier, og disse fisk er absolut et ekstra kig værd. Very Happy
Tak for en hyggelig aften, med rigelige mængder af kaffe og kage Michael.
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 19:25

ja han er en led ka´l Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 27268 men lidt sky.

det fede ved at besøge Michael er, at der altid er noget nyt at se på Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 455281

allan
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 20:20

Jeg har da bare ikke været heldige med Jer drenge Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 107245 I sniger Jer, på uautoriserede besøg uden at have fået lov. Thomas overtræder endda et klart FORBUD, hvad sker der dog i denne verden, den er da helt af lave lol! Går ud fra at da Thomas kan berette om sit besøg, at han stadigvæk er intakt hahaha.

Men dejligt, at I sådan trodser en gammel sur kone fra djævleøen Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 , og fortæller om det, så kan jeg jo få min nysgerrighed stillet pr. langdistance - så tak for det.

Steffen din gamle hund - anede ikke at du har haft så spændende rovbasser gående - iøvrigt dejligt at se dig her på siden Wink

Lige et par spørgsmål - er der varianter af arten? Er der forskel på farverne, eller er de alle sådan med lyse farvetegninger?
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 20:35

Kiwa skrev:
Går ud fra at da Thomas kan berette om sit besøg, at han stadigvæk er intakt hahaha.

prøv at spørge Michael, hvordan det går med albuen Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 91416

allan
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 20:53

stausholm skrev:
ja han er en led ka´l Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 27268 men lidt sky.

ØHHH Michael eller fisken ??? Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 450791
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 21:15

Gerner skrev:
stausholm skrev:
ja han er en led ka´l Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 27268 men lidt sky.

ØHHH Michael eller fisken ??? Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 450791

Ja den skal vi nok lige have udspecificeret lol!
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 21:17

lol! lol! lol!
ja os der kender Michael, ved hvem jeg mener Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 95018

allan
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 21:30

Kiwa skrev:
Jeg har da bare ikke været heldige med Jer drenge Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 107245 I sniger Jer, på uautoriserede besøg uden at have fået lov. Thomas overtræder endda et klart FORBUD, hvad sker der dog i denne verden, den er da helt af lave lol! Går ud fra at da Thomas kan berette om sit besøg, at han stadigvæk er intakt hahaha.

Men dejligt, at I sådan trodser en gammel sur kone fra djævleøen Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 16738 , og fortæller om det, så kan jeg jo få min nysgerrighed stillet pr. langdistance - så tak for det.

Steffen din gamle hund - anede ikke at du har haft så spændende rovbasser gående - iøvrigt dejligt at se dig her på siden Wink

Lige et par spørgsmål - er der varianter af arten? Er der forskel på farverne, eller er de alle sådan med lyse farvetegninger?

At jeg tør gøre dette er kun pga. afstanden til øen, og uden gældende pas ingen adgang til fastlandet.
Fordi jeg kan skrive stadigt behøver jeg ikke at være intakt, jeg bruger alligevel systemet ( søg og du skal finde ) dette kræver kun en finger. lol!
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 22:32

Hæhæ Thomas, du er fejlinformeret. Jeg har pas til alle afkroge af Danmark, og kan med GPS'en på små 3 timer nå dig, altså med mandens hjælp Embarassed så helt sikker skal du ikke føle dig haha.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 22:48

Rolling Eyes så er der ingen undskyldninger Yvonne, bare sig til Kim at han skal se at få kareten spændt for Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) 153294
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeTirs 11 Aug 2009 - 23:14

Haha - nej Michael der er ingen undskyldninger. Næste stop i det jyske er helt klart hos dig - det ved du. Den tur har været længe ventet (ca. to år) fra du blev min personlige "Santa" - det glemmer jeg aldrig. Men for dælen I er alt for mange herlige jyder, og de få gange vi er der ovre, prøver vi ihærdigt at komme rundt til alle, og der er bare aldrig tid nok. Sad Men det ved jeg nu af erfaring - så næste tur bliver planlagt meget bedre - så vi får tid til det hele - koste hvad det gør.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitimeOns 12 Aug 2009 - 7:53

vi kan da altid rede op på stuegulvet Yvonne. man når jo mere, hvis man tager en hel weekend

allan
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Empty
IndlægEmne: Sv: Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)   Lepidolamprologus Lemairii (Zambia) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lepidolamprologus Lemairii (Zambia)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Jeres fisk :: Tanganyika - Huleleger-
Gå til: