Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Akvarie- og fototosse

Go down 
+5
rasmus v
stausholm
Bo Jensen
Unimati
KimJ
9 deltagere
ForfatterBesked
KimJ

KimJ


Antal indlæg : 53
Join date : 23/08/09
Age : 62
Geografisk sted : Farum

Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitimeSøn 23 Aug 2009 - 19:05

Hej allesammen!

Jeg kan se på brugerlisten, at rigtig mange navne er gengangere fra c.dk, og en hel del har jeg jo ved forskellige lejligheder hilst på IRL, men for de øvrige;

Jeg har haft akvarier i længere tid end nogen gider at huske tilbage, og mine interesser indenfor hobbyen har været vidtspredte, men er dog altid faldet tilbage på to områder, nemlig cichlider og saltvand. De sidste 4-5 år har det udelukkende været cichliderne der har været i fokus først de afrikanske, men i løbet af det sidste årstid helt overtaget af Amerikanere.

Samtidig har Jeg genoptaget saltvandshobbyen, som ser ud til at tage mere og mere opmærksomhed, og sandsynligvis vil ende med at blive altdominerende her hos os.

Det betyder dog ikke at interessen for cichliderne (og en masse andre ferskvandsfisk) er forsvundet, og Jeg håber på, at jeg bla. gennem dette forum kan følge med i hvad der sker på den front, og ikke mindst kunne glæde mig over de mange billeder og beretninger der fremkommer, så man i hvert fald kan følge fiskene på anden hånd! Til gengæld vil jeg gøre mit bedste for at give nogle smagsprøver på hvilke glæder/bekymringer man løber ind i som saltvandsakvarist, og hvem ved, måske lokke nogle flere til at hoppe på vognen (der er allerede en bruger her der er faldeti, så nu er I advaret lol! )

Min anden hobby, som komplementerer akvariehobbyen meget fint, er fotografering, hvor jeg bruger en del energi på at forevige og viderebringe det som sker i baljerne.

Jeg har p.t. 4 akvarier kørende, som er detaljeret beskrevet på min hjemmeside, men her er et billede af hver af dem:

Akvarie- og fototosse Akv1%2020090603

720L med Geophagus altifrons


Akvarie- og fototosse Akv2%2020090603

720L med Rio Manacapuru scalarer


Akvarie- og fototosse Akv7%2020090603

486L med Archocentrus multispinosa. Dette akvarium har længe været en kilde til ærgrelse, da det dekorationsmæssigt er løbet helt af sporet. Det vil blive omlagt i nær fremtid.


Akvarie- og fototosse Akv%201S%2020090809

350L saltvandsakvarium
Tilbage til toppen Go down
http://www.kim-jakobsen.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Sv: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitimeSøn 23 Aug 2009 - 19:22

Hej Kim og Akvarie- og fototosse 809526

Top nice akvarier Akvarie- og fototosse 455281

Jeg håber, at du vil få en masse ud af forummet, men ikke, at du får konverteret alle til saltvand..... det dutter ikke. lol!

Selv om Yvonne ikke helt ved være ved det, så er hun lige lovlig facineret af det der saltvand.... og det er vist din skyld Akvarie- og fototosse 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Bo Jensen




Antal indlæg : 48
Join date : 10/06/09

Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Sv: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitimeSøn 23 Aug 2009 - 20:53

Uha Kim.. Flotte akvarier som altid.. Godt at se dig her på denne skønne forum også.. Men som Ole skriver.. ikke alt for meget saltvand du..:-)
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Sv: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitimeSøn 23 Aug 2009 - 22:05

hej Kim..

super flotte akvarier, men hvor er tanga´erne henne Akvarie- og fototosse 55835 Akvarie- og fototosse 55835

jeg kunne mægtig godt tænke mig en artikel om indstilling af kameraet og hvad de forskellige ting gør..
ved ikke om du har det på din side, men det kunne være fedt hvis du vil skrive en.(andre har osse lov)
vi er jo nogle stykker der ikke fatter en disse og bare trykker løs What a Face

allan
Tilbage til toppen Go down
rasmus v

rasmus v


Antal indlæg : 70
Join date : 05/08/09
Age : 42
Geografisk sted : Hanstholm

Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Sv: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitimeSøn 23 Aug 2009 - 22:14

he he

hva syv søren hej Kim

godtnok kanon du også hopper med på forum også du har jo som Yvonne altid været leveringsdygtig i gode og velargumenterende debatter samt fotos så fuglene synger.

Velkommen til
Mvh Rasmus Basketball
Tilbage til toppen Go down
KimJ

KimJ


Antal indlæg : 53
Join date : 23/08/09
Age : 62
Geografisk sted : Farum

Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Sv: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitimeSøn 23 Aug 2009 - 23:46

Tak allesammen!

Jeg skal nok prøve at styre mig med det saltvand Akvarie- og fototosse 95018

Allan: Jeg er omgivet af så mange Tanga-tosser, at Jeg ikke kan holde ud at se på de fisk herhjemme også Akvarie- og fototosse 640970

Der kommer en artikel om fotografering på min hjemmeside, men det kunne da godt være, at vi skulle prøve med en debat her på siden først.
Tilbage til toppen Go down
http://www.kim-jakobsen.dk
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Sv: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitimeMan 24 Aug 2009 - 7:17

det lyder satme godt Kim... det går sku ikke for godt med alle de indstillinger på et kamera lol!

allan
Tilbage til toppen Go down
lgb




Antal indlæg : 199
Join date : 08/06/09
Geografisk sted : Silkeborg.

Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Sv: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitimeMan 24 Aug 2009 - 9:03

hold da op nogle gode billeder cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.goc.se
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Sv: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitimeMan 24 Aug 2009 - 10:33

Super billeder Kim, jeg vil glæde mig til der kommer noget om indstillings halløjsa, fatter ikke en dyt

Mvh. Peter
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Sv: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitimeMan 24 Aug 2009 - 15:59

Så lykkedes det cheers Akvarie- og fototosse 809526

Saltvand??? - kender intet som helst til det geek Akvarie- og fototosse 16738 Akvarie- og fototosse 16738 Akvarie- og fototosse 16738

Rart at se dig her Kim Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Sv: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitimeMan 24 Aug 2009 - 16:53

Akvarie- og fototosse 809526 så er vi da garanteret gode billeder her på siden Akvarie- og fototosse 45819 det er som jeg har nævnt før, dette bliver bedre og bedre for hver dag
Tilbage til toppen Go down
KimJ

KimJ


Antal indlæg : 53
Join date : 23/08/09
Age : 62
Geografisk sted : Farum

Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Sv: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitimeOns 26 Aug 2009 - 14:04

Tak igen!

Det er jo næsten som at komme hjem! Akvarie- og fototosse 211905
Tilbage til toppen Go down
http://www.kim-jakobsen.dk
Bo Jensen




Antal indlæg : 48
Join date : 10/06/09

Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Sv: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitimeOns 26 Aug 2009 - 16:09

Ja Kim.. Her på siden er alle jo bare så... Akvarie- og fototosse 458769 Akvarie- og fototosse 322163
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Sv: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitimeOns 26 Aug 2009 - 18:16

KimJ skrev:
Tak igen!

Det er jo næsten som at komme hjem! Akvarie- og fototosse 211905

Bo Jensen skrev:
Ja Kim.. Her på siden er alle jo bare så... Akvarie- og fototosse 458769 Akvarie- og fototosse 322163

Det er sq da næsten ren Danielle Steel. Kvaaaaaalme Akvarie- og fototosse 16738 Akvarie- og fototosse 16738 Akvarie- og fototosse 16738 Akvarie- og fototosse 16738 Akvarie- og fototosse 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Bo Jensen




Antal indlæg : 48
Join date : 10/06/09

Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Sv: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitimeOns 26 Aug 2009 - 18:19

Ole min sunny du skulle da lige have en rigitg mande Akvarie- og fototosse 265179 Akvarie- og fototosse 95018
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Sv: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitimeOns 26 Aug 2009 - 18:22

Tak Bo. Den varmede Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sponsoreret inhold





Akvarie- og fototosse Empty
IndlægEmne: Sv: Akvarie- og fototosse   Akvarie- og fototosse Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Akvarie- og fototosse
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nyt akvarie
» Start af ny 720 l akvarie
» NB. Saltvands akvarie
» Petro-akvarie :)
» Discus Akvarie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Præsentation-
Gå til: