Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Omlægning af 900 L.

Go down 
+14
Malthe5
jensp
beltt
Jesper T
T.Hytting
Lars
Sciaenochromis
Gerner
Kiwa
lgb
stausholm
bent
Bo Jensen
Unimati
18 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010 - 21:47

Hypsophrys nicaraguensis: De bliver flottere og flottere cheers



Jack D er også godt med nu Very Happy


Salvinihannen har stadigvæk det overordnede ord at skulle have sagt.


.... men meekierne er stadigvæk de ubestridte dampbørn i akvariet Omlægning af 900 L. - Page 3 2948


Hvem sagde 4 hanner ud af 5 mulige? Embarassed
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010 - 21:51

Unimati skrev:
Hypsophrys nicaraguensis: De bliver flottere og flottere cheers




som voksen er det absolut en af de flotteste cichlider der findes

allan
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010 - 21:55

Du kan godt nok også tro, at jeg ser helt vildt frem til det. Derfor det er en fornøjelse at se farverne træde mere og mere frem for hver dag, der går cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
bent

bent


Antal indlæg : 184
Join date : 09/06/09
Age : 52
Geografisk sted : fredericia

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010 - 22:39

Hvilke rør bruger du til akvariet siden dine planter vokser så godt
Tilbage til toppen Go down
beltt




Antal indlæg : 63
Join date : 12/01/10

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010 - 22:47

Hmmmm. Jeg er lidt i vildrede. Skal jo snart fylde min 720´er op. Planen lige nu er, at der kommer 1 Thorichthys art og en Cryptoheros art i, men hvad det sidste skal være ved jeg endnu ikke. Nu kan jeg se du har fået Bocourti og det er helt klart en mulighed, men er bange for at de bliver lidt for store til en 720´er. Er Nicaraguensis ikke relativt fredelige?? Synes aldrig jeg har hørt om hanner der har tævet deres mager ihjel?? Hvor store er de Bocourti du har egentlig?? Og de Nicaraguensis de får snart, er de F1 eller?? Nicaraguensis er MEGAflot og skiller sig jo også lidt ud i forhold til forplantning.... Meekierne er en af de fedeste mellemamerikanere jeg har haft.. Der sker altid noget. Flere billeder tak Omlægning af 900 L. - Page 3 322163

Mvh Aladin
Tilbage til toppen Go down
jensp

jensp


Antal indlæg : 156
Join date : 08/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 1 Feb 2010 - 0:00

Billed nr. 9, fra oven = VERDENSKLASSE!
Tilbage til toppen Go down
http://www.malawi-gruppen.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 1 Feb 2010 - 2:04

bent skrev:
Hvilke rør bruger du til akvariet siden dine planter vokser så godt

Der er 2 stk Grolux 30 W, og 2 stk Aquastar 30W. Planterne vokser godt, der hvor Grolux har magten, mens det ik går så godt, der hvor Aquastar er. Planterne dør dog hen, hvis jeg ikke får gødet i en uges tid (jeg gøder dagligt med USB gødning + EasyCarbo). Problemerne med planterne er også vendt tidligere i tråden.

beltt skrev:
Hmmmm. Jeg er lidt i vildrede. Skal jo snart fylde min 720´er op. Planen lige nu er, at der kommer 1 Thorichthys art og en Cryptoheros art i, men hvad det sidste skal være ved jeg endnu ikke. Nu kan jeg se du har fået Bocourti og det er helt klart en mulighed, men er bange for at de bliver lidt for store til en 720´er. Er Nicaraguensis ikke relativt fredelige?? Synes aldrig jeg har hørt om hanner der har tævet deres mager ihjel?? Hvor store er de Bocourti du har egentlig?? Og de Nicaraguensis de får snart, er de F1 eller?? Nicaraguensis er MEGAflot og skiller sig jo også lidt ud i forhold til forplantning.... Meekierne er en af de fedeste mellemamerikanere jeg har haft.. Der sker altid noget. Flere billeder tak Omlægning af 900 L. - Page 3 322163

Mvh Aladin

Jeg synes ikke umiddelbart, at bocourti er for store til et 720´er. På en eller anden måde, så gør deres væremåde, at de passer godt ind i en 720´er.... det er ihvertfald min mening om de store i butikken. Jeg sysler selv med tanken om at komme bocourti i 900´eren, da jeg er meget facineret af dem. Jeg har dem fra 7 cm til omkring 30 cm, så jeg kan snildt finde nogle, som størrelsesmæssigt passer fint til de andre beboere i akvariet.

Nicaraguensis er helt klart en mest fredelige mellemamerikaner, jeg har holdt. Jeg har ikke på noget tidspunkt observeret, at de har været efter hinanden, eller blandet ind i de slagsmål, der allerede nu forekommer i akvariet. Jeg har dog aldrig holdt dem som voksne, men som dig, har jeg ikke hørt om problemer med dem. Jeg aner ikke om dem, jeg får, er F1´ere, eller hvad de er, men mine egne kommer også fra Verduijn, så de fejler ikke noget cheers

Meekierne er ren underholdning. De er her, der og allevegne, og spiller konstant op til hinanden. Salvinihannen ynder også at "dive bombe" dem i hovedet, så jeg tror også, at han er ved at være træt af deres "damp børns tendenser", men det er de totalt ligeglade med Omlægning af 900 L. - Page 3 2948

jensp skrev:
Billed nr. 9, fra oven = VERDENSKLASSE!
Takker Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Lars

Lars


Antal indlæg : 82
Join date : 21/06/09
Age : 63
Geografisk sted : Løgten, Århus

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 1 Feb 2010 - 2:14

jensp skrev:
Billed nr. 9, fra oven = VERDENSKLASSE!
Helt enig med jensp.

Er det tænder, man kan ane på billede 8? for så kan jeg da godt forstå, at han er konge - hyggelig fætter affraid

Hilsen
Lars
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 1 Feb 2010 - 3:23

He he. Det er faktisk tænder, man kan se på billedet. Jeg har også på fornemmeren, at salvinien kan give mig hovedpine i fremtiden. De er ret dominerende i akvariet, og det var de også i butikken, men det vil fremtiden jo vise. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeLør 6 Feb 2010 - 17:52

Så er det første par etableret i akvariet. To Jack Dempsey har fundet en hule mellem baggrunden og en rod, og familien er stiftet Very Happy

De har fundet det perfekte sted, da det er nemt at forsvare uden at de optager for meget plads i akvariet, så de andre beboere lider ingen overlast cheers

Ungerne er nederst i venstre side på billedet, og begge forældre i højre side.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Malthe5

Malthe5


Antal indlæg : 43
Join date : 11/06/09
Age : 46
Geografisk sted : sydfyn

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeLør 6 Feb 2010 - 18:31

det er altså virkelig nogle flotte fisk du har anskaffet dig der ole sunny

det får mig næste til at ville lægge min balje om.... Omlægning af 900 L. - Page 3 95018


vh

nico
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeLør 6 Feb 2010 - 21:42

Det kan jeg godt følge dig i. Det er en kanon fed del af hobbyen med et utal af muligheder Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeSøn 7 Feb 2010 - 0:06

Hele familien på udflugt Very Happy

Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010 - 12:18

Nu skal alle beboerne skiftes ud, så akvariet bliver sydamerikansk.

Planen var egentligt, at 750´eren skulle blive sydamerikansk, men da mine egne Acarichthys heckelii stresser for meget ude i butikken, og jeg endnu ikke har fået baggrunden til 750´eren, så skal man jo være kreativ.

750´eren bliver tømt for malawi, og så kommer mellemamerikanerne til at gå deri. Når så baggrunden kommer på et tidspunkt, så bliver de flyttet igen midlertidigt, indtil akvariet bliver færdig omlagt. I samme ombæring bliver der også en udskiftning af arterne. Jeg havde tænkt på følgende:

Tomocichla sieboldi
Hypsophrys nicaraguensis
Cichlasoma bocourti
Amphilophus longimanus
Vieja heterospila

900´eren skal så opbygges med A. heckelii som "hovedfisken", og hvad der ellers skal gå deri, har jeg ikke taget stilling til endnu Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010 - 15:32

Hvordan med Salvinierne hærger de det hele nu og hvor vil du have dem til at gå? For det er jo nogle banditter der næsten skal gå for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010 - 15:55

Nøhhh.... de er faldet helt til ro. Jeg tror, at sieboldi har haft en venlig samtale med dem, for de opført sig helt eksemplarisk i et stykke tid nu Omlægning af 900 L. - Page 3 2948

Dem, jeg ikke skal have længere, bliver sat til salg i butikken. Jeg er dog stadigvæk meget facineret af salvinien, men jeg synes ikke rigtig, at de passer ind i 750 L setuppet, men på den anden side vil jeg også være ked af at skulle af med dem..... det evindelige akvaristproblem Omlægning af 900 L. - Page 3 107245
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010 - 16:35

Ja kan godt se dit problem, det går også et stykke tid endnu indtil de bliver voksen.

En kollega havde et par i 3-4 år og i starten gik de sammen nogle T Meeki og nogle sværddrager, men så tog fanden ved dem da de var udvokset alle Meekier blev udrydtet , men sværddragerne blev overhovedet ikke rørt og de gik fint sammen i en 530L.

Så der er nogle fisk de kan gå sammen med. sunny
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010 - 17:23

Jeg har lidt et ambivalent forhold til fisk, der får hjerneblødninger. På den ene side er jeg godt klar over, at nogle amerikanere er vildt belastende i et akvarie, mens jeg på den anden side stædigt fastholder, at man kan reducere aggressioner ved hjælp af korrekt foder, og en ordentlig indretning i akvariet....

Grunden til, at salvinien falder lidt udenfor den fremtidige fiskebestand er ikke, at de kan være aggressive, men det er for, at tilgodese dens behov bedst muligt. Det er tydeligt i akvariet, at de befinder sig bedst blandt vallesneria eller crinum, og planter bliver ikke en mulighed i 750´eren, da bocourti gufler dem lige så hurtigt, som jeg kan sætte dem derned. Så fravægelsen sker ene og alene ud fra fiskens behov, og ikke min lyst til at holde den, eller frygt for aggresssioner Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010 - 18:21

Præcis... Behov og indretning er nøgleordet. Der kan være mange grunde til at de vælger at stå imellem vallesneria og crinum. for har man flere typer cichlider gående sammen, er der ikke plads til alle cichlider ved de bedste huller og den art der er stærkest på given tidspunkt, tager så dem der bedst og så må den næst stærkeste tage de næst bedste pladser osv, og på denne måde er det kun den dominerende type cichlider der lever optimalt.

Min erfaring med mellemarmerikanske cichlider er at man indretter akvariet efter kun1 type cichlide ud fra biotopbeskriveldser, og hvis det er med sten og rødder eller planter og det er salvinier man har valgt er det ikke givet at de vil stå imellem planterne, for nu kan den selv vælge. De gange jeg har prøvet med 2 typer cichlider har det aldrig helt lykkedes at få dem begge til at gå optimal.... Men de kan der selvfølgelig også være andre årsager til. scratch scratch scratch Omlægning af 900 L. - Page 3 45819
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010 - 21:43

Det kan jeg sagtens følge dig i. Det er svært at undgå, at nogle arter går knap så optimalt. Jeg har dog ikke på fornemmelsen, at det er tilfældet i 900´en, hvor der er huler, sprækker og overhæng over det hele. Selv da salvinien styrede det hele med hård hånd, valgte han planterne..... jeg bliver nok aldrig klog på ham Omlægning af 900 L. - Page 3 2948

Jeg troede at malawier og tangaer udnyttede kontuerne i baggrundene, men det kan slet ikke måle sig med amerikanerne. Baggrunden er som en magnet for dem.... i alle akvarierne. Det er derfor, at Jack D og sieboldi hver 3. uge yngler 20 cm fra hinanden uden problemer. Så er der lige pludseligt MEGET plads i en 900´er (de bor i hver deres "hule" i baggrunden) Omlægning af 900 L. - Page 3 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010 - 22:20

Et billede taget her til aften af de kommende kongefisk i 900´eren. De er i en klasse for sig, og hvem ved, hvad de kan udvikle sig til, når de får fred og ro i stueakvariet cheers

Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
beltt




Antal indlæg : 63
Join date : 12/01/10

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010 - 22:23

NOK SNAK lol!

Lad os lige få lidt billeder inden akvariet bliver lagt om? Evt. et hvor man kan se hele akvariet.

Hov der kom sgu et billede mens jeg skrev!
FEEEEDT billede... Hvor vanskelige er de egentlig når det kommer til vandkvalitet?

Mvh Aladin
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010 - 22:27

Der er jo billeder af akvariet på side 2 her i tråden. Det har ikke forandret sig meget siden da, udover at der er færre planter deri, da de er gravet op Omlægning af 900 L. - Page 3 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010 - 22:29

Super fin fisk og billede Ole. Omlægning af 900 L. - Page 3 515631
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010 - 22:37

Vandkvalitet? Tjaaaa..... fisk Embarassed

Det ved jeg faktisk ikke. Jeg holder jo min nitrat forsvindende lav ved hele tiden at skifte vand, så det er ikke noget, jeg har sat mig ind i. Jeg mener dog at have læst, at de er ret følsomme, og det er måske derfor, så få har haft held med opdræt af dem?

De er rigtig cool Thomas. En drøm er at få opdræt på dem, men måske man skulle sætte nogle mere realistiske mål såsom lange finnestråler. Det giver vist en større chance for en succesoplevelse Omlægning af 900 L. - Page 3 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010 - 22:47

Unimati skrev:


De er rigtig cool Thomas. En drøm er at få opdræt på dem, men måske man skulle sætte nogle mere realistiske mål såsom lange finnestråler. Det giver vist en større chance for en succesoplevelse Omlægning af 900 L. - Page 3 2948

Du klarer da bare begge dele på en gang, det kan vel ikke være så svært, for sådan en amerikanernørd som dig lol!
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010 - 22:59

Klart, klart lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010 - 23:27

de er så fede de fisk ole. har jo haft muligheden for at se dem. med fine røde tråde i rygfinnen .. vildt flotte de burde gå med en bette flok balzanii . så at michael havde fået nogle. spændende fisk med et usædvanligt udseende, tror den ville passe helt perfekt med heekeli
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeMan 19 Apr 2010 - 23:45

Balzanii skal jo gerne have et temperaturudsving for at trives, så dem bliver det nok ikke.... de er dog rigtig fine, og jeg glæder mig til, at de små, der går i butikken, bliver større Very Happy

Jeg har overvejet Guianacara owroewefi eller Biotodoma wavrini, men intet er besluttet endnu Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitimeTirs 20 Apr 2010 - 16:08

Nogen, der kan give et praj om en flot Tetra, der ikke napper i finnestråler?
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sponsoreret inhold





Omlægning af 900 L. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 900 L.   Omlægning af 900 L. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Omlægning af 900 L.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika.
» Omlægning af 325 L Kisar fra malawi til Amerika.
» omlægning af akvarie
» Ællebælle!! omlægning!!
» Omlægning af 720 L malawi til sydamerika.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Inspiration :: Akvarier-
Gå til: