IndeksOSSSøgTilmeldte brugereLog indTilmeldCalendarSeneste indlægGrupper

Share

Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009.

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3
ForfatterBesked
Michael A

Michael A

Antal indlæg : 220
Geografisk sted : Randers

Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Re: Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009.   Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 Icon_minitimeMan 12 okt 2009 - 21:52

Ja jeg nåede jo ikke at få skrevet til dig inden Ole - men havde da tænkt tanken at du måske ligepludselig
stod der på messen og savlede Laughing - det gør du måske næste gang?
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Unimati
Admin
Unimati

Antal indlæg : 2276
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Re: Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009.   Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 Icon_minitimeMan 12 okt 2009 - 23:11

He he ja.... Jeg håber, at jeg kan komme med næste gang. Det vil være en super oplevelse cheers

Vis brugerens profil http://www.unimati.biz
Michael A

Michael A

IndlægEmne: Re: Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009.   Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 okt 2009 - 0:20

Så kan du godt tømme ud i baljerne der hjemme inden afgang - især hvis du ligger vejen forbi Tillmann -
det var egentlig lidt utroligt at der kunne gå så mange voksne avlspar i butikken, det ses ikke så tit her hjemme synes jeg... forstår ikke helt at de ikke blev revet væk Question
Vis brugerens profil
Unimati
Admin
Unimati

IndlægEmne: Re: Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009.   Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 okt 2009 - 16:04

Jeg kunne MEGET godt tænke mig at kigge forbi Tillmann.... så skal jeg nok hjælpe dem af med lidt fisk cheers

Det giver nu fin mening, at de har så mange til at gå. Markedet for amerikanere virker ikke til at være specielt stort, og er på ingen måde et marked som f.eks Tanganyika eller malawi. Fiskene må ikke koste noget (f.eks. har jeg fået at vide, at 69 kr for en Jack Dempsey er helt hen i vejret, og så er standarden jo ligesom lagt Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 16738 ). Derudover fylder mange amerikanere i et akvarie, og derfor er der ikke plads til så mange, hvilket igen nedsætter omsætningen af dem.... Det er ihvertfald ikke noget man bliver rig af at sælge, men hyggeligt er det nu Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 2948

Michael A

Michael A

IndlægEmne: Re: Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009.   Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 okt 2009 - 16:11

Jeg fik lige et par billeder på mail fra Niels.....

Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 Img6435komp
Fra vores tur på græsk restaurant, det var kun undertegnede og Rud der nappede en
dessert .... det var der vist nogle der førtrød .... ik Niels? Very Happy

Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 Img6450a
Og lige et skud af Volker Puttberg, som er ven af Niels... Niels præsenterede mig for ham på
messen da (også) han er bidt af Tanganyika, Volker holdte foredrag på messen om fredagen - men der var vi
desværre ikke til stede, han har desuden været flittig med artikler etc. i mange år.
Vi fik en lille snak om bla. Bentochromis Tricoti og Gnathochromis Permaxillaris som han begge har opdrættet! -
respekt herfra! - vi kom også lidt omkring div. sneglehuslegere... så det var for mig et spændende møde.
Vis brugerens profil
Michael A

Michael A

IndlægEmne: Re: Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009.   Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 okt 2009 - 16:13

Så må du bare sælge noget mere udstyr Ole Wink
Vis brugerens profil
Unimati
Admin
Unimati

IndlægEmne: Re: Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009.   Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 okt 2009 - 16:14

Jo da.... man skal jo have råd til lidt aftensmad i ny og næ, men det er nu hyggeligst, når der også er fine fisk at kigge på, når man pakker varer Very Happy

Michael A

Michael A

IndlægEmne: Re: Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009.   Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 okt 2009 - 18:37

Jeg forstår det nu ikke helt aligevel, synes de er noget oversete (ligesom tanganyika)..i forhold til hvad
der sælges mest af ... det ender nok med at men "ofrer" en balje til sådan nogle krabater en dag :-)
Vis brugerens profil
Unimati
Admin
Unimati

IndlægEmne: Re: Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009.   Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 Icon_minitimeTirs 13 okt 2009 - 18:51

Jeg kan sagtens følge dig. Uanset, hvad jeg har haft af fisk privat, så har der altid stået et akvarie med amerikanere et eller andet sted.

Jeg tror såmænd også, at amerikanere kan blive mere udbredte, hvis der var flere, der gad skrive om dem på nettet. De er jo flotte. Utvivlsomt meget nemmere at have med at gøre end Tanga og malawi, og ligger op til, at man kan have rødder og alt muligt i akvariet, som mange gerne vil. Derudover skal vi af med skrønen om, at amerikanere kun er "monstre" på 60+ cm, der æder sideglas til morgenmad, og armaturer til aftensmad Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 2948

Personligt har jeg da lysten og energien til at lave lidt løbearbejde for amerikanerne, og det første bliver sikkert at få taget nye billeder af RockZolid akvarierne med planter, rødder og amerikanere i, og bruge dem som "første billede" på webshoppen. Det kræver bare, at jeg selv bliver tilfreds med akvarierne først Very Happy

Sponsored content

IndlægEmne: Re: Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009.   Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009. - Page 3 Icon_minitime

Zierfishe & Aquarium .... Et besøg på verdens største akvaristiske show september 2009.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Generelt-
Gå til: