Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Afstemning; Hvilke fisk har du?

Go down 
+13
blacboys
Sciaenochromis
OPEKA
stausholm
Michael A
Tom & Jane
Gerner
sølvpil
peter hp
Kiwa
FinnB
THORLEIFDK
Unimati
17 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste

Hvilke fisk har du?
Amerika
Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_lcap11%Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_rcap
 11% [ 8 ]
Malawi
Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_lcap23%Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_rcap
 23% [ 16 ]
Tanganyika
Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_lcap24%Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_rcap
 24% [ 17 ]
Victoria
Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_lcap1%Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_rcap
 1% [ 1 ]
Øvrig Afrika
Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_lcap1%Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_rcap
 1% [ 1 ]
Andre cichlider
Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_lcap0%Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Asien
Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_lcap1%Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_rcap
 1% [ 1 ]
Maller
Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_lcap20%Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_rcap
 20% [ 14 ]
Selskabsfisk
Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_lcap10%Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_rcap
 10% [ 7 ]
Rejer
Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_lcap6%Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_rcap
 6% [ 4 ]
Saltvand
Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_lcap3%Afstemning; Hvilke fisk har du? Vote_rcap
 3% [ 2 ]
Totale stemmer : 71
 

ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 0:09

Jeg har lavet en afstemning, hvor man kan vælge, hvilke fisk man har.
Det er muligt at vælge flere på én gang, og det er muligt at ændre sin afstemning senere, hvis man udskifter fiskene.

Det bliver interessant at se, hvilke fisk de fleste holder, og hvilke der ikke er repræsenteret særlig stærkt her på forummet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
THORLEIFDK

THORLEIFDK


Antal indlæg : 169
Join date : 09/06/09
Age : 53
Geografisk sted : København

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 0:47

Så kom Tanganyika på "menu-kortet",kom ud af busken og stem,jeg ved vi er flere der elsker denne "ret"
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/THORLEIFDK
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 1:08

Hvis man har lyst, må man gerne skrive, hvad man har valgt.

Jeg valgte Amerika, Malawi, Victoria og maller.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
FinnB

FinnB


Antal indlæg : 83
Join date : 08/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Avnbøl

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 9:38

Just Tanganyika
Tilbage til toppen Go down
http://www.alssundakva.dk
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 9:57

Her er det overvejende Tanganyika og maller derfra, men der går stadigvæk også lidt Malawi tilbage. Derudover har vi et enkelt saltvands akvarium.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 10:24

Er mest til Tanganyika, derefter Malawi og Maller
Tilbage til toppen Go down
sølvpil

sølvpil


Antal indlæg : 42
Join date : 14/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Brønderslev - Danmark

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 17:18

Her er det Tanga akvarier "Sneglehuslegere og Sandsild".
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 18:25

Her holdes tanganyika, men jeg kan lide næsten alle fisk(ikke dem der farvede eller har lidt tossede mennesker indgriben)
Tilbage til toppen Go down
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 18:41

Malawi fritsvømmer, L-maller, Synodontis, Botia (ved ikke om det er selskabsfisk) & rejer
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 18:52

Tanganyika selvfølgelig ... hvorfor holde andet ? Wink
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeLør 17 Okt 2009 - 23:24

selvom afstemningen kun har kørt et døgn, så er det sku en underlig fornemmelse, at der er flest tanganyika interesserede scratch
min stemme ligger selvfølgelig osse der geek

allan
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 0:06

He he ja Allan.... det er man ikke vant til Very Happy

Jeg kan se ud fra afstemningen, at det bliver et hårdt publikum, når jeg begynder at skrive om min "genfundne" facination for syd- og mellemamerikanere.... det bliver vist lidt mig selv, jeg kommer til at skrive med Afstemning; Hvilke fisk har du? 16738


Sidst rettet af Unimati Tirs 20 Okt 2009 - 11:58, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 0:10

Unimati skrev:
det bliver vist lidt mig selv, jeg kommer til at skrive med Afstemning; Hvilke fisk har du? 16738
jeg må vist hente "Peter B" på cichlids til dig Afstemning; Hvilke fisk har du? 265179

allan
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 0:18

Jep. Han brænder for det, og har stadigvæk overskud til at dele ud af erfaringerne. Dem er der desværre ikke så mange af længere, men det skal nok komme i fremtiden cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 12:13

Michael A skrev:
Tanganyika selvfølgelig ... hvorfor holde andet ? Wink

Malawi selvfølgelig, hvorfor holde andet Razz hihi Michael..... iøvrigt det sygeste billede på din profil Afstemning; Hvilke fisk har du? 16738 Afstemning; Hvilke fisk har du? 16738
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 13:20

Malawi - fritsvømmere og rov (rigtige fisk spiser mbuna...) ;-)
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009 - 12:00

Vildt nok, at der stadigvæk er flest Tanganyikafolk. I er godt repræsenteret herinde må man sige Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
THORLEIFDK

THORLEIFDK


Antal indlæg : 169
Join date : 09/06/09
Age : 53
Geografisk sted : København

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009 - 13:22

Very Happy du kan lige så godt indse det Ole...flere tangaer i butikken drunken
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/THORLEIFDK
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009 - 13:42

THORLEIFDK skrev:
Very Happy du kan lige så godt indse det Ole...flere tangaer i butikken drunken

He he nope. Nu har jeg mine amerikanere, og det er ren fryd og afslapning at tulle rundt og kigge på dem. De bliver nok ikke solgt indenfor en overskuelig fremtid, så jeg kan jo se frem til mange måneders underholdning og rendyrket nydelse cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009 - 17:25

kom så Malawi folkens..... vi er næsten ved at overhale Tanganyika folkene!

Afstemning; Hvilke fisk har du? 95018 Afstemning; Hvilke fisk har du? 322163
Tilbage til toppen Go down
blacboys




Antal indlæg : 7
Join date : 18/06/09
Age : 59
Geografisk sted : Vejle ( Højen )

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009 - 17:51

Hejsa her inde
så vidt jeg kan se er der dødt løb lige nu GG
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009 - 20:13

jeg tror sku, at malawi-folkene henter hjælp udefra lol!

de skal være velkommen Afstemning; Hvilke fisk har du? 265179 et bredere forum er alt andet lige bedre Basketball

allan
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009 - 20:52

Haha Allan, ja lidt sjovt, at en "inkarneret" Malawi mand (som nu har tabt "fiskesutten" totalt Afstemning; Hvilke fisk har du? 16738 ) starter et forum op, og dem der brager frem indtil videre, er os "Tanga nørder". geek Men vi har jo også længe været foruden de gode debatter om Tangaerne Afstemning; Hvilke fisk har du? 8269 og rigtig kunne "nørde" med fiskene fra denne sø.

Der er trods alt stadigvæk små Malawi debatter, der hvor vi engang kom fra. De der "Amerikanerfisk" har så virkelig fået en opblomstring i det sidste års tid, på den unavngivne side. Årsagen hertil er i mine øjne, at både Malawi og Tanganyika debatterne efterhånden er så få som de er. Håber bestemt at både Malawi, og alle andre nørder kommer endnu mere på banen her på siden. I mine øjne er et bredt forum interessant og lærerigt uanset hvilke fisk der er tale om, sålænge folk har lidt mere på hjertet, end hvordan man indstiller sit varmelegeme (Uha den sætning er efter hånden meget gammel Afstemning; Hvilke fisk har du? 45819 og heldigvis ikke aktuel her på forummet)

Selvom man ikke lige holder de samme fisk som andre, så er det altid interessant at læse om deres oplevelser med hobbyen.

Og ja, man kan altså godt holde andet end Tanganyika. Hvis det ikke var for Malawi cichliderne, så var jeg sgu nok aldrig blevet interesseret i Tangaerne. At Malawierne så i dag, synger på sidste vers her hos os, er en helt anden snak. Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009 - 22:42

OPEKA skrev:
Michael A skrev:
Tanganyika selvfølgelig ... hvorfor holde andet ? Wink

Malawi selvfølgelig, hvorfor holde andet Razz hihi Michael..... iøvrigt det sygeste billede på din profil Afstemning; Hvilke fisk har du? 16738 Afstemning; Hvilke fisk har du? 16738

Hvad mener du scratch har da både taget briller på og mit pæneste tøj .. Suspect
Tilbage til toppen Go down
Bo Jensen




Antal indlæg : 48
Join date : 10/06/09

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeMan 2 Nov 2009 - 9:56

Savner et par kategorier i den afstemning.. tongue

Der mangles helt sikkert ...

Guppy'er...
Corydoras...
L-maller..
Afstemning; Hvilke fisk har du? 95018 Afstemning; Hvilke fisk har du? 95018 Afstemning; Hvilke fisk har du? 95018

Dog har jeg stemt på amerikanere og selskabsfisk...
Tilbage til toppen Go down
skov




Antal indlæg : 15
Join date : 07/07/09
Age : 53
Geografisk sted : Tommerup

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeMan 2 Nov 2009 - 15:20

Malawi og maller Afstemning; Hvilke fisk har du? 95018 Afstemning; Hvilke fisk har du? 515631
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeTors 19 Nov 2009 - 22:42

Hov hov.... der poppede vist lige en amerikaner akvarist ind på brugerlisten, så jeg fremhæver lige afstemningen igen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeTors 19 Nov 2009 - 22:47

malawi
Tilbage til toppen Go down
IVS

IVS


Antal indlæg : 8
Join date : 07/11/09
Age : 52
Geografisk sted : Fredericia

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeFre 20 Nov 2009 - 0:20

Nu hvor de er ved at være friske igen skal de lige med

Malawi og maller Afstemning; Hvilke fisk har du? 95018
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitimeSøn 22 Aug 2010 - 12:25

Jeg dumper lige den her afstemning op igen. Der er jo kommet en del nye brugere til siden Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sponsoreret inhold





Afstemning; Hvilke fisk har du? Empty
IndlægEmne: Sv: Afstemning; Hvilke fisk har du?   Afstemning; Hvilke fisk har du? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Afstemning; Hvilke fisk har du?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hvilke(n) kat(te) har du?
» Hvilke moduler...?
» Så kom der nye fisk hjem..:-)
» Hvilke lysstofrør til Malawi Akvarie?
» ingen fisk

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Generelt-
Gå til: