Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 ventetiden er lang

Go down 
+3
sølvpil
peter hp
Gerner
7 deltagere
ForfatterBesked
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 15:23

Især når man venter på sine nye fisk ventetiden er lang 95018 i løbet af dagen skulle der nemlig gerne dukke 6 VF Xenotilapia boulongeri op her på matriklen.

Spørg lige om jeg glæder mig ventetiden er lang 215538 ventetiden er lang 215538
Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 15:35

Uha dada, det er fine fisk du venter på
Tilbage til toppen Go down
sølvpil

sølvpil


Antal indlæg : 42
Join date : 14/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Brønderslev - Danmark

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 16:45

Ved hvordan det føles bounce , havde på samme måde i torsdags, held og lykke med dem... sunny
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 19:56

Ja de er rigtig fine,efter afklimatisering er de nu kommet i deres nye balje ogser tilsyneladende ud til at klare skærene cheers jeg har nu også ventet på dem i 4 måneder,men det har været det værd,de var kanonflotte og store den største er vel ca,14 -15 cm og de andre lidt mindre.

Når de lige er faldet til ,og jeg kan komme på skudhold med digitalen ,skal i nok få billeder.

uha jeg er glad. Smile Smile Smile Smile ventetiden er lang 515631 ventetiden er lang 515631 ventetiden er lang 515631
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 22:21

tillykke med fiskene..

ja jeg nåede ikke at se dem.. Michael kørte da jeg kom ned til Thomas ventetiden er lang 646538
jeg skulle selv hente 1.1 VF Altolamprologus Fasciatus. ventetiden er lang 322163

allan
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeSøn 18 Okt 2009 - 22:49

Tillykke med de nye fisk til jer begge da cheers
Så venter vi jo bare spændt på billeder af dem, når de nu engang er faldet lidt til. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeMan 19 Okt 2009 - 9:33

Tak Thomas Smile
og tak til dig Allan og tillykke med dine fine rovbasser,dem glæder jeg mig til at følge Wink
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeMan 19 Okt 2009 - 15:45

Hej Gerner

Stort til lykke ventetiden er lang 725831 med de nye fisk. Kan jo kun selv sige, at det er dejlige sandsild at have gående, med den fedeste "attityde" man kan tænke sig. cheers

Hvordan kommer de til at gå? Alene eller med andre?

Ved du hvor dine er fanget henne?

Hvad er fordelingen?

Er smadder nysgerrig, som du jo nok kan se.

Her et par billeder af vores der som bekendt er F1 fra Isanga. Glæder mig til at se lidt billeder af dine skønheder.

ventetiden er lang Dsc0028fc

ventetiden er lang Dsc0032fn

ventetiden er lang Dsc0037ky
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
sølvpil

sølvpil


Antal indlæg : 42
Join date : 14/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Brønderslev - Danmark

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeMan 19 Okt 2009 - 16:02

Nej, hvor er de flotte Yvonne sunny .
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeMan 19 Okt 2009 - 17:47

Takker - men bare vent til Gerner får lidt pics af hans. Jeg er selv meget spænt på at se dem.

Thomas har for øvrigt et kanon billede af en lille "ægrøver pige" han også kunne lægge op her, sådan bare for sjov skyld, indtil Gerners er faldet godt til, og han kan være bekendt at forstyrre dem, så vi kan få vores nysgerrighed stillet.

Helt sikkert en sandsild med selvtilliden i orden, og en spændende attraktiv adfærd, som ændrer sig, alt efter hvordan de får lov at gå. Sandsild ja, men de går også meget højt oppe i akvariummet, hvis de føler sig trygge nok. Gnasker alger eller hvad de nu finder, på diverse moduler osv. Det var en stor overraskelse for mig, første gang jeg observerede det hos vores.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeMan 19 Okt 2009 - 18:48

Tak yvonne
Du har helt ret de er bare kanon fede.
Ja historien er den at jeg fik 6 fisk VFere,fordelingen skulle være 2,4 fangssted ?? glemte og spørge,MEN jeg fik også 4 stk Grammatotria lemairii de blev første sat i akvariet,efter en halv time kom den ene på ca.8cm for tæt på min frontosa (alfa hannen) og blev desværre så skadet at den døde Surprised(( nå men der var stadig en stor fin hun og en mindre tilbage.

Da mine boulomgeri var afklimatiseret kom de i baljen,og de gik på bunden lige med det samme,ca. 1 time efter begyndte de at svømme rundt,og jeg slukkede lyset, til morgen gik jeg meget spændt ind og ventede på lyset skulle tænde,det tændte og mine bange anelser blev lidt til skamme,bortset fra at den ene boulongeri og den lille Grammatotria mangler .

ps har lige fundet bolongerien desværre død ,men ingen synlige tegn.

de sidste må være trygge så de går sammen med frontosaerne og græsser på stenene,så lidt positivr er der da,du skal nok få billeder ag dem yvonne
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeMan 19 Okt 2009 - 19:34

Beklager at jeg ikke havde fået dresseret de små Mobaer ordentligt Gerner, de har ikke lært at en lemairii ikke er mad. Crying or Very sad
Håber det går godt med de resterende, af dine nye fine fisk.

Billedet af den lille ægrøver, som Yvonne nævner, den har da billedet blev taget, lige nappet et lille Benthochromisæg, der langsomt gled ned af modulet.



ventetiden er lang 70206377


Et billede af en lille Herre fra samme flok.

ventetiden er lang 42806598
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 17:02

Sleep Sleep Sleep Tror Gerner er faldet i søvn

De kære fisk må da have fundet sig til rette, så de er mulige at skyde et par billeder af. Vi venter stadgvæk - men er nu blevet lidt mere utålmodige lol!

Fine billeder Thomas, elsker den trutmund de sild kan præstere ventetiden er lang 16738

Vil også (hvis Gerners tillader det selvfølgelig) anmode Ole om, at flytte denne debat til et mere egnet sted. Det kunne enten være til; Jeres fisk - Tanganyika sandsild eller bare under Tanganyika kategorien.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 17:06

Vi skal da vist snart have udnævnt dig som admin Yvonne.... så kan du flytte rundt på alle indlæggene ventetiden er lang 16738

Gerner er faldet ned i hans nye akvarie, så vi skal nok ikke forvente det store fra ham i dag lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 17:16

lol! naaarjh vil jo ikke gøre dig arbejdsløs Ole, du skal jo også have lidt at se til, nu hvor du er færdig med alle dine omlægninger.

Det akvarium har Gerner da fået for flere dage siden, eller hvad?. Den undskyldning dur bare ikke ventetiden er lang 45819
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 18:19

Desværre må jeg skuffe jer,der bliver ingen billeder da hele flokken + lidt flere er kommet af dage ventetiden er lang 152583 ventetiden er lang 646538 ventetiden er lang 646538 ventetiden er lang 646538 ved ikke hvad der er sket,men væk er de,men så får frontosaerne og rovbasserne da noget plads i det nye akvarie.

Der skal nok komme billeder af det når jeg får mit strandsand i Yvonne,du kan tro det er for fedt og se på tongue
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 20:17

Sad Det er jeg bare så ked af at høre Gerner ventetiden er lang 571744 Hvad kan der dog være sket/gået galt?

Selvfølgelig er det Vf, men alligevel???? Efterrationaliseringer hjælper ikke en hylende fis - men det er sgu trist det der.

De oplysninger jeg i sin tid fik fra Thomas A omkring vores (stærke tilvænnede til danske forhold F1 dyr) var, at de generelt er meget hårdføre, dog skulle man være forsigtig omkring temperaturudsving, især i forbindelse med vandskift. Så det har jeg altid været meget opmærksom på, selvom vores ikke er VF.

Vi mistede her i foråret, af uransaglige årsager halvdelen af vores flok på 10 stk. Både hanner og en enkelt hun (som jeg i dag vil betragte som næsten voksne fisk) strøg i svinget over 14 dage. Der har aldrig tidligere været problemer med dem.

Det skete efter de blev flyttet til vores 576 L, hvor de kom til at gå alene med vores S. petricola ungmaller. Så pladsen var faktisk overvældende for flokken. Stille og roligt kom der nogle heftige kampe hannerne indbyrdes, og iflg. T.A. var hans erfaring, at selvom det er en flokfisk, så får de på trods af fin plads, engang imellem en hjerneblødning, og sker det først, så kan man glemme alt om, at have dem i flok (Læs: flere hanner sammen) Da vi på det tidspunkt hurtigt kom ned på en fordeling der hedder 2,3 valgte vi at bibeholde beta hannen, og idag går det fint igen. Men uden synlige tegn på skader eller sygdom, "tiltede" en enkelt fisk, med nogle dages mellemrum.

Du kan ikke bruge denne info til så meget nu, og det er utroligt trist, at det skulle gå så galt som det er. Havde af helt egoistiske grunde Embarassed set meget frem til, at få lidt debat og erfaringer fra en der holder de VF både fsav. adfærd og alt andet.

Kan ikke huske Thomas, hvor mange du har gående/hvor gamle de er, og hvad dit forløb har været med dem hidtil. Men måske vi kunne få dig til, at fortælle lidt mere om dine erfaringer med dem?

Må da lige huske, at ønske til lykke med den nye balje. Håber at vi får lidt gladere meddeleser om den, og hvad du finder på mht. indretning osv.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 21:51

Det var da en trist melding Gerner. Sad
Desværre er der jo både positive og negative oplevelser indenfor vores hobby, men op på hesten ( eller i dit tilfælde kværnen ) igen.
Det sker jo at en flytning af fiskene ikke går planmæssigt, så du har sikkert ikke haft en chance for at ændre på udfaldet.

Til Yvonne:
Jeg har en flok på 2.4 f1ere, alderen kender jeg ikke, men de er ca. 11-13 cm nu.
De har ikke været udsat for pludselige temperaturudsving, da jeg bruger tempereret vand når jeg skifter, så på det punkt har jeg ingen erfaringer.
Min alphahan kan finde på at jage den anden han væk af og til, hvis han kommer for tæt på den udkårne hun, men ellers er de utroligt rolige og nysgerrige.
Alphahannen virker meget monogam, den viser stadig kun interesse for en enkelt hun, men dette skulle ikke være deres normale adfærd, efter hvad jeg har kunnet finde ud af, så måske ændrer det sig med tiden.
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 22:05

Ser det samme mønster med de 2 hanner vi har gående tilbage mht at beta hannen bliver bortvist i ny og næ. Til gengæld er vores alfa han ikke monogam, han napper hver hun på stribe, og har gjort det lige siden, han fik øjnene op for det modsatte køn. Men sjovt med den slags info og forskellig erfaring fra akvarist til akvarist.

Vandskift foregår også her med tempereret vand, undtagen i den varmeste sommerperiode, og sådan en havde vores været igennem i 2008, inden de i foråret 2009 blev flyttet til hvor de går nu. Så store udsving i temperaturen har vores heller ikke været udsat for.

Men du har ret, det er umuligt at vide hvad der gik galt hos Gerner, og slet ikke når vi taler de VF, hvis de lige er kommet hjem fra søen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 23:29

surt Gerner.. når man endelig får nogle fisk, man har ventet på længe, er det så forbistret irriterende at miste dem før de når bundlaget.
uden at være sikker vil jeg gætte på at dit vand er problemet. jeg har flere gange mistet sandsild når de kom hjem. efter kort tid så de ud til, at have fået sot. aquamor behandlingen hjalp ikke, men holdt dem i live. så snart medicineringen holdte tiltede de. en efter en.
på et tidspunkt skulle jeg flytte et sunflower par fra et akvarie til et andet, gik det galt igen. medicinen hjalp ikke, men så længe jeg medicinerede var de i live. vandskift hjalp ikke. den ene sunflower havde jeg afskrevet. skællene havde rejst sig, men jeg nægtede at give op.
sidste udvej. jeg prøvede, ved vandskift, at tage vand fra akvariet de kom fra. allerede på anden dagen kunne jeg se forbedringer. i dag er de sygdomsfri ventetiden er lang 95018
mine erfaringer med sandsild er, at de er ekstrem følsomme overfor nyt vand.

allan
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeOns 28 Okt 2009 - 23:33

Gerner : hvad med at prøve X. Leptura ??
jeg har en lille flok til salg Laughing

allan
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeTors 29 Okt 2009 - 0:38

Øv, hvor surt Gerner. Op på hesten igen.... heldigvis har du et nyt akvarie at se frem til Very Happy

Kiwa skrev:
lol! naaarjh vil jo ikke gøre dig arbejdsløs Ole, du skal jo også have lidt at se til, nu hvor du er færdig med alle dine omlægninger.

Der er jo intet at se til. Det er kun, når et par indlæg skal flyttes, at min "admin" rolle træder i kraft. Nu har forumet kørt i snart 5 måneder, og jeg har ikke engang skulle give en advarsel endnu. Det er sq ventetiden er lang 14197 til alle brugerne hver og en ventetiden er lang 455281
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeTors 29 Okt 2009 - 12:30

stausholm skrev:
surt Gerner.. når man endelig får nogle fisk, man har ventet på længe, er det så forbistret irriterende at miste dem før de når bundlaget.
uden at være sikker vil jeg gætte på at dit vand er problemet. jeg har flere gange mistet sandsild når de kom hjem. efter kort tid så de ud til, at have fået sot. aquamor behandlingen hjalp ikke, men holdt dem i live. så snart medicineringen holdte tiltede de. en efter en.
på et tidspunkt skulle jeg flytte et sunflower par fra et akvarie til et andet, gik det galt igen. medicinen hjalp ikke, men så længe jeg medicinerede var de i live. vandskift hjalp ikke. den ene sunflower havde jeg afskrevet. skællene havde rejst sig, men jeg nægtede at give op.
sidste udvej. jeg prøvede, ved vandskift, at tage vand fra akvariet de kom fra. allerede på anden dagen kunne jeg se forbedringer. i dag er de sygdomsfri ventetiden er lang 95018
mine erfaringer med sandsild er, at de er ekstrem følsomme overfor nyt vand.

allan

Ja det er sku surt,men som jeg snakkede med Mochael om,så er det jo levende ting vi har med at gøre.

Jeg bruger også kun temp. vand ved vandskifte,så det er nok ikke det,fiskene blev afklimatiseret over 2-3 timer inden de kom i akvariet.De første timer gællede de lidt unormalt men det faldt hurtigt til ro,på anden dagen efter flytningen fodrede jeg med lidt flagefoder som de alle spiste,og de svømmede frejdigt rundt,og sådan gik det de næste 5 dage,men på 6 dagen om morgenen da jeg kom ind til akvariet ,lå de alle med bugen i vejret,uden nogen tegn på det ene eller andet.Så lige i øjeblikket er jeg ved at indrette mit nye 720 liters akvarie,selvom det går langsomt ,jeg kan ikke rigtig finde gnisten efter det her,men jeg må jo igang igen. SHIT HAPPENS Sad
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeTors 29 Okt 2009 - 17:42

Årrh Gerner føler med dig. Kan også se du har skiftet din avatar Sad - håber bestemt den snart vender tilbage til det gode gamle Gerner billede.

Kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det ligenu, og det med at genfinde gnisten efter den oplevelse. Vi var selv uheldige med nogle VF Lethrinops (som jeg havde ventet på over 1 år) vi fik hjem direkte fra søen. De blev nogle måneder efter hjemkomst rigtig godt syge, og der strøg over halvdelen af flokken i svinget. Udover medicinen var det en meget bekostelig affære.

Et stykke tid senere røg 2 flokke Tropheus (85 stk. ialt hvoraf halvdelen var VF) på 18 dage. Det var dog fisk vi havde haft gående i over 2 år, så det at den ene flok var VF'ere, tillægger jeg ikke nogen betydning. Det var bare sort uheld. Men derefter var jeg godt nok ved at opgive hele møjet må jeg sige.

Heldgvis har vi hele tiden, været omgivet af fantastiske akvarist venner, som har støttet, kommet med opmuntrende indlæg/mails, og samtidig formanet mig om, at det er besværet værd at fortsætte, når humøret har været aller længst nede. ventetiden er lang 265179

Et sidespring:

Jeg har altid taget hatten af, for de akvarister som tager chancen med de VF, især hvis de kommer næsten direkte fra søerne. Der ligger et stort arbejde i, at få dem ordentlig indkørt til et fremtidigt liv i akvarierne, og jeg tror at der indimellem alt efter art selvfølgelig, mistes en del fisk på den konto.

Det er de akvarister som gør det muligt for os andre, "berøringsangste" akvarister, at holde de forskellige arter, hvis de formår at lave opdræt. Så da den stod på C. foae og X. boulengeri eventyr her hos os for et par år siden, var kravet helt klart, at det skulle være opdrættede fisk vi anskaffede, og ja de skulle også være Danske. Havde en som Michael A og Thomas A ikke taget chancer med VF'erne, ja så havde en som mig ikke haft muligheden for, at have disse 2 arter gående her, som Dansk opdræt i dag.

Det var et sidespring af de store, og er jo slet ikke nogen forklaring på om årsagen kan være, at dine "bouer" var VF'ere. Det eneste jeg ved fra Thomas A er, at det generelt er en robust/hård sandsild, bestemt ikke så hård som Callochromis arterne, men langt den mest hårdhudede af Xenotilapia arterne.

Men her var der jo tale om F1, vi har aldrig været inde omkring hvor "sarte" VF'ere eventuelt er. Vores blev dengang udelukkende valgt udfra, at de skulle kunne klare sig i selskabet med vores C. foae, og der vidste de sig til sidst, at være for hårde i flinten/dominerende i samværet med C. foae, hvorfor vi valgte at skille de to arter ad.

Til sidst får du et par kærlige tanker herfra mig, og en mild formaning med - op på hesten igen Wink Vi skal nok være tålmodige mht. nyt omkring det nye akvarium. Er helt sikker på at det bliver rigtig fint. Er sgu godt nok misundelig på det dejlige bundlag cheers du skal lege med. En ringe trøst - ved det godt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitimeTors 29 Okt 2009 - 18:36

Tak for de søde og medfølende ord Yvonne ventetiden er lang 265179 du ved ikke hvor det lvarmer i mit hjerte TAK!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ventetiden er lang Empty
IndlægEmne: Sv: ventetiden er lang   ventetiden er lang Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ventetiden er lang
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Kaffebaren-
Gå til: