Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 TILLYKKE min Oda-mus!

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Rikke F
Admin
Rikke F


Antal indlæg : 126
Join date : 06/06/09
Age : 48
Geografisk sted : Hobro

TILLYKKE min Oda-mus! Empty
IndlægEmne: TILLYKKE min Oda-mus!   TILLYKKE min Oda-mus! Icon_minitimeMan 26 Okt 2009 - 19:24

(N)Skaujenta's Oda, aka Oda-musen, aka Skoda-Oda, fylder 1 år i dag!

TILLYKKE min Oda-mus! 515631 TILLYKKE min Oda-mus! 515631

STORT TILLYKKE min smukke pige TILLYKKE min Oda-mus! 50575

TILLYKKE min Oda-mus! 14641_161180657263_596777263_2514884_1796982_n

TILLYKKE min Oda-mus! 14641_161180662263_596777263_2514885_5101067_n

TILLYKKE min Oda-mus! 9327_140584437263_596777263_2354896_8143877_n
Tilbage til toppen Go down
http://www.basicats.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

TILLYKKE min Oda-mus! Empty
IndlægEmne: Sv: TILLYKKE min Oda-mus!   TILLYKKE min Oda-mus! Icon_minitimeMan 26 Okt 2009 - 21:19

Så mange ting ødelagt, og så mange år at ødelægge ting i endnu. Tillykke til scooterhovedet cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

TILLYKKE min Oda-mus! Empty
IndlægEmne: Sv: TILLYKKE min Oda-mus!   TILLYKKE min Oda-mus! Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009 - 0:56

jøsses!!!! er det en kat????? har godt nok selv uforvarende fået kat.. duer bare ikke til det.... har lavet katte lem , pga. den tiggede natten igennem for at komme ud.. søvnløshed gav den sin egen indgang. men som hundeejer. er der lige en tilvænning.. når mis (som den genialt hedder) ikke har været hjemme,i bare 3 timer.. går den store eftersøgning igang.... det viser sig også at det åbenbart er nødvendig. sidst den blev væk var da den som den plejer, gik tur sammen med hund og konen i huset. men blev skræmt af en hund. så den ikke selv kom hjem, og vi måtte 4 timer senere hente den i parken, hvor den åbenbart sad og ventede på at live hentet hjem....... mærkelig kat, troede katte var deres egen lykkes smed ?? når varanen ( konen) er på besøg hos naboen , sidder den i indkørslen og venter på hende, så de sammen kan gå hjem...når min datter går til bussen om morgenen følger den hende derned. og smutter hjem , når bussen er kørt... grunden til vi nu har kat, er at min store datter sku flytte til KBH. og flyttede hjem nogle uger med katten, 2 dage før hun sku flytte kom der en bemærkning om at de forresten ikke måtte ha kat det nye sted. men var jo dejligt den så nu havde det så godt hos os.... gudfader... men er sgu kommet til at holde af dyret...godt nok ingen racekat... men alm. huskat , dog speciel. den sku nok ha været hvid.... men noget kom i vejen... den har grå huskat hale . 2 pletter grå huskat på ryggen og en plet på hovedet.. spookie dyr.. unskyld jeg lånte tråden .... men den fik mig til at tænke på mit nye rovdyr... forresten ringede nabokonen for 15 min. siden og spurgte om vores mis var hjemme. da hun havde påkørt en lignenede kat lige nu .... hmmm så finder man ud af den betyder lidt... blev sgu helt svedt.. men heldigvis lå den dovne kat og sov på akvarie lampen puuuuuuuuuuuuuuuuu endnu engang sorry for at hugge tråden. og tillykke med hmmmmmmmmmmm katten...............
mvh
Steen nyslået katteejer
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

TILLYKKE min Oda-mus! Empty
IndlægEmne: Sv: TILLYKKE min Oda-mus!   TILLYKKE min Oda-mus! Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009 - 0:56

det var da en ualmindelig pæn kat den der.... hvad er det for en?
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

TILLYKKE min Oda-mus! Empty
IndlægEmne: Sv: TILLYKKE min Oda-mus!   TILLYKKE min Oda-mus! Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009 - 1:04

Jeps. Det er verdens dejligste og mest kælne Norske Skovkat TILLYKKE min Oda-mus! 211905

De har personlighed Steen. Det kan du lige så godt lære, og de kravler stille og roligt ind under huden på een, så man ikke kan andet end at holde af de kære dyr. Dejlig historie du kom med. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

TILLYKKE min Oda-mus! Empty
IndlægEmne: Sv: TILLYKKE min Oda-mus!   TILLYKKE min Oda-mus! Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009 - 1:21

tjaee ind under huden............ de fælder som en sindssyg. de kradser, hvis du gør noget de ikke synes skal gøres lige her og nu.... den driller hunden, nærmest banker den, men de har en fælles forståelse nu, katten løfter bare poten, og så smutter hunden, klog af erfaring. hunden er træt af mis ik gider lege... katten kradser og det svier...... af og til ligner jeg en som har været med i et kvindeslagsmål....tjaeeeeeeeeeee ved ik. men den er nu sød...... engang smider jeg et billede op... den er liiiiiiiiiiiiidt speciel i tegningerne. men den har også kostet en halvtredser..... så deeeeet.....
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

TILLYKKE min Oda-mus! Empty
IndlægEmne: Sv: TILLYKKE min Oda-mus!   TILLYKKE min Oda-mus! Icon_minitimeTirs 27 Okt 2009 - 11:08

Også et stort TILLYKKE herfra til Odamussen TILLYKKE min Oda-mus! 169639 TILLYKKE min Oda-mus! 251648 TILLYKKE min Oda-mus! 725831 TILLYKKE min Oda-mus! 8269 TILLYKKE min Oda-mus! 8269 TILLYKKE min Oda-mus! 8269 TILLYKKE min Oda-mus! 255330 TILLYKKE min Oda-mus! 255330 TILLYKKE min Oda-mus! 44983

Hvor er hun smuk, TILLYKKE min Oda-mus! 556830
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





TILLYKKE min Oda-mus! Empty
IndlægEmne: Sv: TILLYKKE min Oda-mus!   TILLYKKE min Oda-mus! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
TILLYKKE min Oda-mus!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» tillykke
» Tillykke Ole!
» Tillykke FinnB
» Tillykke Michael A.
» Tillykke til Rikke

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Katteforum :: Galleri-
Gå til: