Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Foder og fodring til unger

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Foder og fodring til unger Empty
IndlægEmne: Foder og fodring til unger   Foder og fodring til unger Icon_minitimeFre 30 Okt 2009 - 4:34

Hejsa

Til mine fritsvømmere og sandsild, fodrer jeg med "Unimati´s Malawi fritsvømmer blanding" 2 x dagligt, med inspiration fra denne tråd: https://unimati.danskforum.net/foder-f15/fordering-fritsvommer-sandsild-t222.htm, og sent aften med frost foder (Artemina eller Cyclops).

Men da jeg har unger på 3-4 cm, vil jeg høre om fremgangsmåden er ok og om foderet er ok?


Sidst rettet af Sciaenochromis Lør 7 Nov 2009 - 15:34, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Foder og fodring til unger Empty
IndlægEmne: Sv: Foder og fodring til unger   Foder og fodring til unger Icon_minitimeFre 30 Okt 2009 - 9:50

unger vil gerne have småt-foder. jeg plejer at have en bøtte med knust flage-foder, som jeg giver ungerne. mine voksne sandsild nyder osse godt af de små stykker.

allan
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Foder og fodring til unger Empty
IndlægEmne: Sv: Foder og fodring til unger   Foder og fodring til unger Icon_minitimeFre 30 Okt 2009 - 18:48

stausholm skrev:
unger vil gerne have småt-foder. jeg plejer at have en bøtte med knust flage-foder, som jeg giver ungerne. mine voksne sandsild nyder osse godt af de små stykker.

allan

oki doki... takker.
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Foder og fodring til unger Empty
IndlægEmne: Sv: Foder og fodring til unger   Foder og fodring til unger Icon_minitimeLør 7 Nov 2009 - 15:37

De frosne cyclops fra aquaimporten er godt nok små... er de det generelt, eller er der nogen af jer som har prøvet frosne cyclops fra et andet mærke?

Og lige en side bemærkning. Nej hvor bliver fiskene bare flotte når de fodres med cyclops!!!!! Det er helt vildt så mørke de bliver og farvestrålende. Foder og fodring til unger 95018
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Foder og fodring til unger Empty
IndlægEmne: Sv: Foder og fodring til unger   Foder og fodring til unger Icon_minitimeLør 7 Nov 2009 - 16:08

Sciaenochromis skrev:
De frosne cyclops fra aquaimporten er godt nok små... er de det generelt, eller er der nogen af jer som har prøvet frosne cyclops fra et andet mærke?

Og lige en side bemærkning. Nej hvor bliver fiskene bare flotte når de fodres med cyclops!!!!! Det er helt vildt så mørke de bliver og farvestrålende. Foder og fodring til unger 95018



Cyclops er jo et småt foderemne fra naturens side,så dem får du nok ikke større end dem du har nu,men det er et kanon foder som selv store fisk går efter.
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Foder og fodring til unger Empty
IndlægEmne: Sv: Foder og fodring til unger   Foder og fodring til unger Icon_minitimeMan 9 Nov 2009 - 19:42

Oki doki Gerner... Det sviner bare lidt i vandet. Men så på den anden side, så ligger der lidt "rester" på bunden til sandsildende Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Foder og fodring til unger Empty
IndlægEmne: Sv: Foder og fodring til unger   Foder og fodring til unger Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Foder og fodring til unger
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fordering fritsvømmer /sandsild
» Hvad fodrer du med?
» Foder til kræsen kat
» Frost foder
» holdbarhed på foder

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Foder-
Gå til: