Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 En ugenlig chataften hvem er med????

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

En ugenlig chataften hvem er med???? Empty
IndlægEmne: En ugenlig chataften hvem er med????   En ugenlig chataften hvem er med???? Icon_minitimeTirs 3 Nov 2009 - 21:32

Hej kunne vi ikke lave en ugentlig chataften?? hvor vi mødes og chatter om vores hobby,det synes jeg kunne være fedt.

kom med jeres meninger om det Smile
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

En ugenlig chataften hvem er med???? Empty
IndlægEmne: Sv: En ugenlig chataften hvem er med????   En ugenlig chataften hvem er med???? Icon_minitimeTirs 3 Nov 2009 - 22:20

yes jeg er klar... En ugenlig chataften hvem er med???? 95018
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

En ugenlig chataften hvem er med???? Empty
IndlægEmne: Sv: En ugenlig chataften hvem er med????   En ugenlig chataften hvem er med???? Icon_minitimeOns 4 Nov 2009 - 9:35

det er ik mange vi bl'r Gerner! bounce
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

En ugenlig chataften hvem er med???? Empty
IndlægEmne: Sv: En ugenlig chataften hvem er med????   En ugenlig chataften hvem er med???? Icon_minitimeOns 4 Nov 2009 - 11:12

Sciaenochromis skrev:
det er ik mange vi bl'r Gerner! bounce

Nej folk er nogle tørvetrillere En ugenlig chataften hvem er med???? 571744
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

En ugenlig chataften hvem er med???? Empty
IndlægEmne: Sv: En ugenlig chataften hvem er med????   En ugenlig chataften hvem er med???? Icon_minitimeOns 4 Nov 2009 - 13:58

Nope er ingen tørvetriller Gerner - bare langsom.

En lille beretning fra dagene efter Ole lavede muligheden. Der chattede jeg med ham i ca. en time til halvanden, om alt mellem himmel og jord. Den aften/tidlig nat var vi kun to på, og der kunne jeg sgu' dårligt følge med. Til gengæld blev der løst et par problemer med siden, da jeg helt tiden hurtigt kunne smide nye indput/ tanker og ideer ind, Ole lavede tilrettelser, på siden samtidig, og kommunikationen var ping/pong. Alene det, at han lavede tilrettelserne samtidig med, at jeg smed om mig med ideer, siger sgu' noget om hans evner En ugenlig chataften hvem er med???? 14197 Hvor nødigt jeg end vil indrømme det En ugenlig chataften hvem er med???? 16738

Så hvis der er mere end én person, der blander sig i hvad der skrives, og kaster nye ting i hovedet på mig jeg skal forholde mig til, står jeg ærbødigst af En ugenlig chataften hvem er med???? 16738 En ugenlig chataften hvem er med???? 16738 En ugenlig chataften hvem er med???? 16738 Om ikk' andet så må Ole ikke deltage. En ugenlig chataften hvem er med???? 81940 Kan godt være han er en snegl på mange områder, men sgu' ikk ved direkte on-line kommunikation lol!

Nej spøg til side, min hjerne er umiddelbart ikke hurtig nok til den slags længere. Vil helt klart svare 30 min. forsent på en kommentar, En ugenlig chataften hvem er med???? 152583 og iøvrigt i mellemtiden være blevet totalt forvirret over alle de nye kommentarer, der er kommet i mellemtiden, inden jeg har fået taget mig sammen til at svare på noget som helst hahaha.

Måske skulle Ole lave 2 chats Idea en for de langsomme "rollator behovs brugere" som f.eks. mig, og et for de superfriske hurtigsnakkere. I modsat fald ville jeg, i en chat situation, helt klart have behov for, at skifte mit profilbillede, og høre Gerner om hvor han har fundet sit nuværene henne. (Sorry Gerner - det er kærligt ment) Så ville folk måske tage hensyn Razz og ikke komme med spørgsmål som f.eks. Hvaaa er Kiwa er faldet i søvn En ugenlig chataften hvem er med???? 2948 Eller også kunne man sætte en spærring ind, så der kun kan svares hvert halve minut - så har jeg en minimal chance for at følge med nemlig En ugenlig chataften hvem er med???? 16738

Mvh
En aldrende dame der helt klart bør tages hensyn til haha.

Og ja kan nu se at Gerner endelig har skiftet sit profilbillede igen - dejligt En ugenlig chataften hvem er med???? 211905
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Sponsoreret inhold





En ugenlig chataften hvem er med???? Empty
IndlægEmne: Sv: En ugenlig chataften hvem er med????   En ugenlig chataften hvem er med???? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En ugenlig chataften hvem er med????
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Ris/Ros & Gode Ideer-
Gå til: