Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Nogen der ved hvorfor C. er offline?

Go down 
+4
stausholm
sølvpil
lindum
Sciaenochromis
8 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeOns 25 Nov 2009 - 13:37

og har været det i et par dage nu.....

bounce
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeOns 25 Nov 2009 - 13:41

nope. men kan heller ikke logge ind nu, men synes også altid der er probs. med den side !!!!
Tilbage til toppen Go down
sølvpil

sølvpil


Antal indlæg : 42
Join date : 14/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Brønderslev - Danmark

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeOns 25 Nov 2009 - 14:05

Jeg kan heller ikke logge ind på Akvariefisk, så det må være alle 3 sider der har problemer.
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeOns 25 Nov 2009 - 15:50

fordi det er en lorte side, med ukvallificeret admin team..

allan
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeOns 25 Nov 2009 - 16:00

lol! Allan ................tjaee..... dog er pt desværre der artsbeskrivelser, bredere annoncemarked i Cichlids endnu.. men mon ik det kommer her i dette forum også... folk må da blive trætte af at bare det at åbne siden kan tage dagevis!!!!! er ret irriterende hvis man er i enten dialog, har noget under annoncemarked , søger info....
men såen har den jo kørt i tjaeee 2 år nu!!!
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeOns 25 Nov 2009 - 16:15

stausholm skrev:
fordi det er en lorte side, med ukvallificeret admin team..

allan

haha det er der ingen tvivl om! Den stinker...
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeOns 25 Nov 2009 - 16:17

I er da godt nok glade og positive i dag hva? Nogen der ved hvorfor C. er offline? 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeOns 25 Nov 2009 - 16:49

Unimati skrev:
I er da godt nok glade og positive i dag hva? Nogen der ved hvorfor C. er offline? 2948
altid.. det ved du da Ole

allan
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeOns 25 Nov 2009 - 16:53

Klart klart lol!

Nu fyrer jeg lige noget af, som jeg godt ved et heeeeelt hen i vejret, men måske I kunne bruge ventetiden på at banke et par tråde sammen under inspirationskategorien? Det halter lidt med at folk viser billeder af deres fisk og akvarier...... hvis altså I orker at lave noget? Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeOns 25 Nov 2009 - 19:54

Der blev I reddet på målstregen, men I må nu stadigvæk gerne smække nogle billeder op Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeOns 25 Nov 2009 - 20:16

Orker bestemt ikke lave noget for øjeblikket Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738

Men vil gå ud og glo på noget ædelse til gemalen, som er kommet tidligt hjem scratch

Akvarie inspirations indlæg lader jeg, helt uden dårlig samvittighed, alle andre om lol!

Den nævnte side er ikke værd at misbruge sin tid på - sådan er det bare. Den er glædeligt blevet rigitg nem, at undvære fra d. 7. juni 2009 Wink
Mit blodtryk er faldet drastisk, i forhold til hvad det har været fra 1/10-2007 og til i dag. Det er da positivt Ole Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeOns 25 Nov 2009 - 21:28

Tænk sig, at et forum kan være med til at forlænge dit liv lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeOns 25 Nov 2009 - 23:31

Jeg var lige inde og se her til aften. jeg har ikke været sød ved siden det sidste 1,5-2 års tid. Men jeg har ondt af Kviller som prøver at få selve siden til at køre ( ikke indholdet som er = 0)
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeTors 26 Nov 2009 - 1:20

Ja Ole, du har en tung byrde liggende, på dine spinkle skuldre Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 at styre og holde Kiwa's blodtryk nede Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Det er da gået helt fint, fra du startede op her Razz

Mht. Kviller er vi helt enige Peter. Han kæmper om nogen en kamp, jeg bestemt ikke under ham. Han har lagt utallige arbejdstimer i for, at få det hele til at køre, og er i mine
øjne, en kanon Admin på alle områder Nogen der ved hvorfor C. er offline? 14197 Artsbeskrivelserne/databasen for fisk, er helt klart også en stærk del af siden, som Steen påpeger, selvom de er af svingende kvalitet.

Jeg er dog glad for, at jeg endelig har formået at slippe siden helt fsva. engagement. Forstået på den måde, at jeg ikke længere kan komme op i det røde felt, over diverse
debatter, tåbelige nye regler de indfører osv., og dermed deltage i dem. Det der er sværest at se på, er nogle af de råd nybegynderne får, når de søger info om, hvad der dur
og ikke dur, når vi taler opstart med cichliderne. Det er fandme synd for dem Nogen der ved hvorfor C. er offline? 152583

Rigtig mange ting har været en udfordring efter 1/10-2007 hvor C.dk desværre blev opslugt/ædt Nogen der ved hvorfor C. er offline? 704381 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 212589, og efterfølgende (i mine øjne) behandlet som en andenrangsside,
uden hensyntagen til, hvilket fint potentiale siden og de engagerede brugerne den dengang havde. I dag er jeg ret så ligeglad, og fuldstændig kold overfor, hvordan det må gå siden
fremover. 2 års kamp for, at være med til, at bevare noget der engang var rigtig godt, er for mit vedkommende rigeligt.

Nok om C. Vi har et dejligt forum her, allerede med mange fine debatter der har indhold, humor, kvalitet og billeder næsten overalt. Med alles hjælp og engagement bliver det måske
det, mange af os har savnet. Det blev det fra dag 1 for mig, derfor den nævnte dato 7. juni 2009 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 515631

Jeg var dog lige ved (forleden dag) at kommentere på, at Ole åbenbart vender tilbage til C. affraid Det må vi jo lige snage lidt i. Er det løse rygter, Question eller er der tale om en forsinket Nogen der ved hvorfor C. er offline? 716880
Var sikker på, at det måtte være en "rapand" eller, at mine nye briller spillede mig et puds What a Face , så valgte som sædvanlig ikke, at kommentere på udtalelsen.

Hvis rygtet er sandt - hvad vil der så ske med det lille paradis vi har her ?? pale
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeTors 26 Nov 2009 - 1:59

lindum skrev:
lol! Allan ................tjaee..... dog er pt desværre der artsbeskrivelser, bredere annoncemarked i Cichlids endnu.. men mon ik det kommer her i dette forum også...

Det håber jeg ikke.

En generel artsbeskrivelse kan man jo strengt taget som akvarist ikke bruge til så meget. Mit håb er, at vi får flere dybdegående debatter/observationer omkring vores fisk i akvarierne, hvordan vi har holdt dem, hvad vi fodrer med osv. De oplysninger kan vi som akvarister bruge til noget..... om en fisk kommer fra den nordlige del af malawisøen eller den sydlige er ikke så relevant, når et kommer til stykket...... det kan du slå op en million milliard steder på nettet alligevel Wink

Vedr. annoncemarkedet på C.dk, så er det (ud fra mit synspunkt) den største årsag til den faldende "kvalitet" i debatterne derinde. Jeg vil skyde på, at alle mine kunder kender C.dk, og dem jeg snakker med, bruger den kun til at tjekke annoncemarkedet. Rigtig mange (og jeg mener rigtig mange) er ikke interesseret i, at debattere dybdegående omkring deres fisk, men det er jo almindeligt kendt, at skal du købe noget, så er det en god ide at tjekke siderne, da salgspriserne er generelt lavere end f.eks. DBA. Det resulterer i stor trafik at akvarister, der kigger annoncer, men ikke gider debattere om deres fisk, men gerne lige giver en kommentar på en positiv/negativ Offtopic tråd, for der kan alle jo være med....... Dermed drukner de gode tråde i starten, og stille og roligt vil de forsvinde, da de enkelte akvarister, der godt vil debattere, ikke "kan komme til".

Jeg har selv valgt at have et privat annoncemarked på forummet her, men jeg vil godt nok være ked af den dag, hvor jeg finder ud af, at folk kun lige kommer forbi for at tjekke annoncerne, og ikke gider tjekke de enkelte tråde ud. Det er ihvertfald min opfattelse, at de omkring 140-150 besøg om dagen (iflg. Google Analytics) der kommer her på forummet, er fra folk, der tjekker trådene ud, og ikke så meget for de få annoncer, der også er..... dem finder de jo nok alligevel på akvariesiderne Wink

..... og ja. Al ære og respekt til Kviller for at han lægger så mange kræfter i de sider. Det var ikke en tjans, jeg kunne tænke mig Nogen der ved hvorfor C. er offline? 2948

Kiwa skrev:

Jeg var dog lige ved (forleden dag) at kommentere på, at Ole åbenbart vender tilbage til C. affraid Det må vi jo lige snage lidt i. Er det løse rygter, Question eller er der tale om en forsinket Nogen der ved hvorfor C. er offline? 716880
Var sikker på, at det måtte være en "rapand" eller, at mine nye briller spillede mig et puds What a Face , så valgte som sædvanlig ikke, at kommentere på udtalelsen.

Hvis rygtet er sandt - hvad vil der så ske med det lille paradis vi har her ?? pale

Tak for ordene Yvonne. De varmer sq Very Happy

Ha ha ja.... den tråd så jeg også, og jeg ved heller ikke liiiiige, hvad det gik ud på. Jeg blev "smidt" ud, og så er den vel ikke længere. Nogen der ved hvorfor C. er offline? 2948

Jeg er super glad for det her forum, og jeg synes, at vi allerede er kommet rigtig langt. Det bliver ved med at køre....... og smutter I allesammen en dag, så skriver jeg da bare videre med Rikke. I får ikke lov til at lukke det Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeTors 26 Nov 2009 - 9:24

Unimati skrev:


og smutter I allesammen en dag, så skriver jeg da bare videre med Rikke. I får ikke lov til at lukke det Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738

Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 så kan du sende dagens tilbud til Rikke Nogen der ved hvorfor C. er offline? 107554
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeTors 26 Nov 2009 - 10:02

tjaaaaee Ole er nu glad for artsbeskrivelserne , kan dem jo ikke udenad endnu lol! og står jeg lige og skal vide noget er de jo meget rare, kan godt se som Yvonne skriver at flere af dem ik heeeeeeeeeeeelt passer.... desuden bruger jeg søgefunktionen en del, for at lede efter guldkorn i gamle debatter ( fra den tid der var "gode" folk på siden som var aktive)
er helt enig angående Kviller, han har da om nogen forsøgt, brugt megen tid. og undrer han sig over noget er han ikke bleg for at spørge, både for at vide det, og for at forbedre siden, kender dæleme flere admins, ejere etc som ikke ku drømme om at spørge brugerne om noget, for det skal bare være som det er bestemt, om det så er smart, fremmende for siden (ogikke egne interesser ;-) eller... hmmm der fik jeg lige lidt ud også .... sikke en debat.. ender sku med nogle fra C kigger med og bander én .. men så er det sådan det er... Nogen der ved hvorfor C. er offline? 95018 lol!
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeTors 26 Nov 2009 - 11:02

Unimati skrev:
Klart klart lol!

Nu fyrer jeg lige noget af, som jeg godt ved et heeeeelt hen i vejret, men måske I kunne bruge ventetiden på at banke et par tråde sammen under inspirationskategorien? Det halter lidt med at folk viser billeder af deres fisk og akvarier...... hvis altså I orker at lave noget? Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738

ik før jeg for taget sammen til at købe et nyt kamera. Og det bliver sgu først engang efter jul.
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeTors 26 Nov 2009 - 11:14

lindum skrev:
tjaaaaee Ole er nu glad for artsbeskrivelserne , kan dem jo ikke udenad endnu lol! og står jeg lige og skal vide noget er de jo meget rare, kan godt se som Yvonne skriver at flere af dem ik heeeeeeeeeeeelt passer.... desuden bruger jeg søgefunktionen en del, for at lede efter guldkorn i gamle debatter ( fra den tid der var "gode" folk på siden som var aktive)
er helt enig angående Kviller, han har da om nogen forsøgt, brugt megen tid. og undrer han sig over noget er han ikke bleg for at spørge, både for at vide det, og for at forbedre siden, kender dæleme flere admins, ejere etc som ikke ku drømme om at spørge brugerne om noget, for det skal bare være som det er bestemt, om det så er smart, fremmende for siden (ogikke egne interesser ;-) eller... hmmm der fik jeg lige lidt ud også .... sikke en debat.. ender sku med nogle fra C kigger med og bander én .. men så er det sådan det er... Nogen der ved hvorfor C. er offline? 95018 lol!

Kviller er det ham som ejer siderne og lavet dem fra bunden af, eller har han overtaget siderne og prøver på at optimere dem...
Tilbage til toppen Go down
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeTors 26 Nov 2009 - 15:28

Nej, Kviller er programør på C.dk jeg er ikke en gang sikker på hvem der ejer siderne i dag. Esben har været ude, men er lige kommet tilbage. Og Gibson har jeg ikke set i debatten i årevis.
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeTors 26 Nov 2009 - 15:44

Gibson ejer C.dk plus a.dk og s.dk, men jeg har hørt, selvom manden selv nægter det, at Esben er medejer.

allan
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeTors 26 Nov 2009 - 22:03

tjae Ole synes også vi mangler billeder af akvarier her. altid hyggeligt at se andres akv. og giver inspiration... venter lift med mit. har lidt svær ved at vænne mig til den nye baggrund, kontra mine gl. moduler. tror sgu jeg har mindre vand i baljen nu end før :-(
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeFre 27 Nov 2009 - 0:11

lindum skrev:
tjae Ole synes også vi mangler billeder af akvarier her. altid hyggeligt at se andres akv. og giver inspiration... venter lift med mit. har lidt svær ved at vænne mig til den nye baggrund, kontra mine gl. moduler. tror sgu jeg har mindre vand i baljen nu end før :-(

syntes også det er skægt og se andres akvarier, filter setups og fisk! For det er altid fedt med lidt inspiration... cheers
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeFre 27 Nov 2009 - 3:38

OPEKA skrev:
Unimati skrev:


og smutter I allesammen en dag, så skriver jeg da bare videre med Rikke. I får ikke lov til at lukke det Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738

Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 så kan du sende dagens tilbud til Rikke Nogen der ved hvorfor C. er offline? 107554

Nøhhhh... det gider jeg ikke. Hun prutter altid om prisen... mega belastende lol!


lindum skrev:
tjaaaaee Ole er nu glad for artsbeskrivelserne , kan dem jo ikke udenad endnu lol! og står jeg lige og skal vide noget er de jo meget rare, kan godt se som Yvonne skriver at flere af dem ik heeeeeeeeeeeelt passer.... desuden bruger jeg søgefunktionen en del, for at lede efter guldkorn i gamle debatter ( fra den tid der var "gode" folk på siden som var aktive)

Det er præcis min pointe.... hvorfor lave noget her, som man kan finde alle mulige andre steder? Det vil da klart være federe, hvis man i ny og næ kunne lave en debat om en eksakt fisk, man har/har haft, ens erfaringer med den osv. Det er da noget, vi alle kan bruge til noget. Yvonnes debatter omkring synodontis har da åbnet mine øjne for disse finurlige skabninger.... det ville en generelt artsbeskrivelse ikke have gjort Wink

lindum skrev:
tjae Ole synes også vi mangler billeder af akvarier her. altid hyggeligt at se andres akv. og giver inspiration... venter lift med mit. har lidt svær ved at vænne mig til den nye baggrund, kontra mine gl. moduler. tror sgu jeg har mindre vand i baljen nu end før :-(

Det er altid sjovt at se andres akvarier...... selv om misundelsen virkelig har ulmet, når KimJ og JBK smed billeder op Nogen der ved hvorfor C. er offline? 2948

..... og ja. Du har garanteret mindre vand i baljen nu end før.... og det skyldes ihvertfald ikke de 2 tons fornæssten, du har proppet i vel? lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeFre 27 Nov 2009 - 17:59

nae har 5 sten i Ole ..... mere at 3D effekten er væk sammen med modulerne, det tvinger mig til at lave en anden opstillling og for mig en helt anden type indretning... så skal til at flytte et par sten mere både for det æstetiske udseende, men også for at kunne tilgodese de forskellige typer fisk, maller og ål..............
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeFre 27 Nov 2009 - 19:52

Jep. Du får ingen 3D hjælp fra Borneo baggrunden, så alt er op til dig..... det er jo både det sjove, men også det svære Very Happy

Held & lykke med projektet
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kviller




Antal indlæg : 6
Join date : 18/11/09

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeFre 27 Nov 2009 - 23:17

Jeg vil lige starte med at sige mange tak for de positive ord der er sagt om mig her. Jeg vil som I siger gerne have de sider til at køre optimalt (Som de BESTEMT ikke gør), så er det jo godt der er alternativer man kan kigge lidt med på af og til Wink

Det er jo mig som har skrevet der ovre at jeg mente vi kunne finde en løsning og få Ole tilbage på siderne, det var jo KH og Ole der havde noget mellemværende, som jeg ikke gider at blande mig i. Jeg har forsøgt at kontakte dig Ole (1 besked her og 2 gange ringet og talt med Rikke) da jeg meget gerne ville tale med dig, jeg savner dig sgu på siderne Nogen der ved hvorfor C. er offline? 458769 . Jeg har så nogen ting jeg vil drøfte og ja det er for at plage dig om at komme tilbage Wink Det er jo bestemt ikke ment som at få dig væk fra dette og vil da håbe at du stadig vil køre det videre, da der er mangel på steder hvor der er mere hygge og ikke så mange BIIIB (Skal passe på hvad jeg siger jo, kan være der er nogen der genkender mit brugernavn) Razz

Hvad angår Esben, så er han ikke ejer af siderne. Det er mig der kører dem og også mig der har alt økonomi bag dem nu (Siden 1/9-2009) hvad angår ejerskab, så er det rigtig nok Karl-Henrik der ejer dem, men han er ikke aktiv, så han blander sig heller ikke i beslutninger.

Der er ændringer på vej, men skal nok melde det ud når det er. Vil hellere vente med at melde ud til alle detaljer er på plads end sige ting som jeg måske bliver nødt til at trække tilbage.

Jeg kan rigtig godt lide at lure på dette forum også, selvom jeg først har registreret mig for en uges tid siden, så har jeg jo luret lidt alligevel

Håber du vil ringe til mig Ole, så vi kan snakke.
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeFre 27 Nov 2009 - 23:21

lindum skrev:
nae har 5 sten i Ole ..... mere at 3D effekten er væk sammen med modulerne, det tvinger mig til at lave en anden opstillling og for mig en helt anden type indretning... så skal til at flytte et par sten mere både for det æstetiske udseende, men også for at kunne tilgodese de forskellige typer fisk, maller og ål..............

det er jo det... har sgu allerede fortrudt ....men såen er det,
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeLør 28 Nov 2009 - 0:14

Hold nu op Steen..... du kan da ikke allerede fortryde, når du ikke engang er gået ordentligt igang. Sæt dig ned, og lad de kreative tanker flyve, så skal resultatet nok blive helt kanon cheers

Velkommen Kviller..... Det er et frit forum, så du skriver bare, hvad du har på hjertet.... tæskene får du jo selv Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738 Nogen der ved hvorfor C. er offline? 16738
Ej seriøst..... jeg har sendt dig en PB´er, da jeg ikke kan se, at jeg har modtaget en besked fra dig, og telefon..... der siger min "Ventetid i telefonen" karakter på Nettjek vist det hele Nogen der ved hvorfor C. er offline? 305101 Embarassed
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitimeLør 28 Nov 2009 - 0:32

hmmmmmmmmmmmm der er nada dybde.....men ok nu fylder jeg dem op med en flok større fisk , så ku de tulle rundt der......går igang nu, for der er ro nu. med huset fyldt med influenza....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nogen der ved hvorfor C. er offline? Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nogen der ved hvorfor C. er offline?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Crenicichla - Nogen, der har erfaringer med dem?
» Hvis nogen af jer kender en
» Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?
» nogen der kan arts bestemme denne fyr
» øv Ole hvorfor holder du lukket???

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Generelt-
Gå til: