Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Nye rovbasser

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Nye rovbasser Empty
IndlægEmne: Nye rovbasser   Nye rovbasser Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009 - 15:24

Ja jeg har fået mye rovbasser Neolamprologus cunningstoni 4 stk vf. og de trives fint. Efter hjemkomsten blev de afklimatiseret i 3 timer Smile samtidig havde jeg slukket lyset i akvariet so mine frontosaer ikke troede det var foder lol! (som de gjorde med de andre) lyset var slukket indtil næste dag,så det var med spænding jeg kiggede til dem,Hmmm de stod alle 4 og ventede ved foderhullet ,gad vide hvor de vidste det fra ,at der kom foder der Very Happy nå men de er ikke blevet ædt ,og mine frontosaer værdiger dem ikke et blik.

Her er lige et billede af en fin han,billedet er ikke det bedste drunken han er ca.12-13 cm.


Nye rovbasser DSC00708
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Nye rovbasser Empty
IndlægEmne: Sv: Nye rovbasser   Nye rovbasser Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009 - 16:17

Halløjsa - fin fisk Gerner!!! synes det er super at halen er delt på midten i gul og blå - godt at de trives :-)
Du ved jo hvor der går en enlig dame du må få hvis du kommer på disse kanter, ellers må vi lige se efter nytår.
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Nye rovbasser Empty
IndlægEmne: Sv: Nye rovbasser   Nye rovbasser Icon_minitimeTirs 15 Dec 2009 - 17:51

Michael A skrev:
Halløjsa - fin fisk Gerner!!! synes det er super at halen er delt på midten i gul og blå - godt at de trives :-)
Du ved jo hvor der går en enlig dame du må få hvis du kommer på disse kanter, ellers må vi lige se efter nytår.
Tak Michael
ja han ser spøjs ud, men de er godt nok nogle sultne bæster,ja jeg har tænkt på det ,men det bliver ikke tid på denne side jul.

Men jeg kan jo ønske mig sådan en hun til min fødselsdag Nye rovbasser 55835
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Nye rovbasser Empty
IndlægEmne: Sv: Nye rovbasser   Nye rovbasser Icon_minitimeOns 16 Dec 2009 - 2:26

Nåh ja, der var jo en mulighed der ;-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nye rovbasser Empty
IndlægEmne: Sv: Nye rovbasser   Nye rovbasser Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nye rovbasser
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nye Rovbasser
» Mine nye rovbasser

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Tanganyika-
Gå til: