Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Lidt amerikanerbilleder

Go down 
+17
Mr. Andersen
Sciaenochromis
T.Hytting
Malthe5
Vorup
dmo
green
dovii
Lars
beltt
Kiwa
lgb
Michael A
lindum
Gerner
stausholm
Unimati
21 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010 - 12:20

Det er jo også fine fisk at tage billeder af Very Happy

Cacatuoides er kulturformer, og hongsloi er ægte Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010 - 12:31

Lidt billeder fra i går.

Corydoras sp. C007




Aequidens rivulatus (eller hvad den nu hedder.... det står på "to do-listen", at finde det nye navn til den) Very Happy


Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010 - 13:03

Sikke nogle Cory skønheder du har fået indenfor dørerne Ole. Er de alle fra Bo?

Man bliver jo helt blød i "mallekuglen" af, at se de små fætre igen.

Nå, ja som sædvanlig fantastiske billeder Lidt amerikanerbilleder - Page 2 14197
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010 - 15:34

Jep. De er alle fra Bo.

De er rigtig fine, og tøffer bare rundt på må og få. Nu kender jeg ikke meget til Coryer, men C007 virker meget speciel ved, at den opholder sig meget oppe i vandet, og så svømmer de gerne rundt i en tæt flok. Det giver et rigtig fedt "bræk" i akvariet, når der kommer en stime coryer mellem meget større Heros, Satanoperca og Acarichtys cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010 - 18:14

Efter en bette runde med kameraet i dag Very Happy

Acarichthys heckelii




Aequidens pallidus


Cichlasoma bocourti



Cichlasoma bocourti - Der er et eller andet i hans blik. Personlighed eller en nærhed, der er svær at beskrive. Jeg kan falde totalt i staver, når jeg observerer ham.


Crenicichla regani - Tapajos


Herichthys carpintis - Der gøres klar til hjemlig hygge Very Happy






Heros notatus - Guyana


Heros sp. ''rotkeil''


Hypselecara temporalis


Hypselecara temporalis - Nu´ det nok. Smut pomfrit! Very Happy


Laetacara curviceps


Mesonauta egregius - Colombia


Mesonauta festivum


Geophagus sp. "tapajos red head" - Rio Tapajos. De begynder at leve op til navnet cheers




Thorichtys ellioti


Vieja argentea


Vieja synspilum


Vieja synspilum - Kan man håbe på et par? De har været tæt sammen i et stykke tid nu.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
beltt




Antal indlæg : 63
Join date : 12/01/10

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010 - 15:23

Fede billeder Ole!!!

Synspila er VILDT flotte. Jeg ville så gerne nappe det par, men er sgu bange for at de bliver lidt for agressive til Thorichthys Aureus(2,3), Cryptoheros Nanoluteus(1,1) og Hypsoprys Nicaraguensis(0,0,5). Hvis der kommer et par Synspila i nærmer jeg mig også hastigt en overbefolkning i en 720'er. I hvert fald efter egen målestok..... Er forresten blevet henvist til en forhandler i Sydsverige, som tidligere har haft Vieja Heterospila og venter nu på at han besvarer min mail. Desuden har ham der henviste mig til ham et par og han bor lidt uden for Malmö.... Så inden længe kan det være de er at finde i DK Lidt amerikanerbilleder - Page 2 322163

Mvh Aladin
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010 - 10:31

Takker Very Happy

Det er lidt sjovt med V. synspilum. Man læser rundt omkring, at de kan være aggressive, og alligevel har jeg 3 kunder med etablerede par på over 25+ cm, som ikke giver nogen form for problemer (jeg har ikke selv observeret dem, men det er, hvad jeg får at vide). Jeg har ikke selv holdt dem som voksne, og mine er jo kun 10-12 cm, så egne erfaringer kniber det med. Men hvis du kan få fat i Vieja Heterospila, så er det jo også ligegyldigt. Den er mega fed, og klart den du skal gøre plads til cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010 - 1:20

Det blev til en bette tur med kameraet idag.

Aequidens pallidus


Amphilophus amarillo






Cichlasoma octofasciatus


Cichlasoma salvini - Hannen.


Cichlasoma salvini - Hunnen.


Det er trættende at være lækker Lidt amerikanerbilleder - Page 2 2948


Guianacara ovroewefi. Der er tre overlevende fra sendingen.


Hypsophrys nicaraguensis


Mikrogeophagus ramirezi


Thorichtys ellioti


Thorichtys meeki




MAAAAAD!!!!!!!!! lol!


Vieja synspilum. Umulig at få et ordentligt billede af.


Der sneg sig også en lille malle med. L015.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010 - 0:50

Lidt flere billeder.

Geophagus altifrons - Rio Curua


Geophagus sp. "areoes"




Geophagus steindachneri


Heros severum - Red spotted


Hypselecara temporalis
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Lars

Lars


Antal indlæg : 82
Join date : 21/06/09
Age : 63
Geografisk sted : Løgten, Århus

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010 - 1:24

Hvad skal man sige - hvilken mangfoldighed. Og som sædvanlig mange fine billeder.

Synes at T. ellioti'en ser noget mager ud.
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010 - 1:34

Jep. Der er lidt for enhver smag Very Happy

Ja, han er tynd. Han er ikke særlig stor, men alligevel jorder han frem og tilbage som en stukket gris og chikanerer de andre i akvariet. Det bruger han
mere tid på end at spise Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
dovii

dovii


Antal indlæg : 2
Join date : 18/03/10
Age : 44
Geografisk sted : bjerringbro/aalborg

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010 - 16:19

Michael A skrev:
STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP Ole, jeg får virkelig lyst til at lave en amerikaner balje
når jeg ser alle de fine fisk - men jeg har sgutte plads - så please stop det pineri ! Lidt amerikanerbilleder - Page 2 107245 Lidt amerikanerbilleder - Page 2 704381

det eneste rigtige er da også amerikanere hr Wink
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Mar 2010 - 17:29

Det er dejligt at du tager billeder af alle fiskene engang imellem så man kan følge udviklingen.
Der sker virkelig meget hver gang. jeg har selv haft en del sydarmerikaner før i tiden og der er konstant udvikling i faver og adfær... Næsten til de dør af alderdom.
Så til dem der går og overvejer om de skal prøve sydarmerikaner... PRØV DEM... i vil ikke komme til at fortryde det.
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010 - 22:10

Ja Jørn. Der sker ALTID noget nyt. cheers

I går var jeg så heldig at få fingrene i nogle Vieja heterospila. Det er unger/ungfisk, og jeg glæder mig sindsygt til at følge deres opvækst. Det er en umådelig smuk cichlide, når den bliver større, og falder til.

Man skulle jo næsten tro, at de var kærester Lidt amerikanerbilleder - Page 2 2948


Et bette kindkys. Hvor fint Razz


Når kameraet alligevel var derude, blev der lige taget lidt flere billeder.

Herichtys carpintis hun med æg:




Hypsophrys nicaraguensis (dem fik jeg også et par stykker af i går).


Geophagus steindachneri. De er bare ved at være flotte nu cheers


Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
beltt




Antal indlæg : 63
Join date : 12/01/10

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010 - 20:38

Fedt at Heterospila'erne er kommet godt til Hvornum:-)
Du er lidt bedre til at tage billeder af dem end jeg er.... Går de 4 små sammen med de 2 store??
Og hvad med Aureus'erne? Kom de også godt frem?

Mvh Aladin
Tilbage til toppen Go down
beltt




Antal indlæg : 63
Join date : 12/01/10

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010 - 8:44

Er Heterospilaerne i øvrigt begyndt at spise?? Mine er meget tilbageholdende og tager kun granulat... Det tager ikke piller og flager... Da jeg havde dem du har var de i en balje så jeg ved ikke om de tog noget. Jeg har også prøvet med ærter og reje i små stykker... Jeg er ikke bekymret endnu, men undrer mig over hvad de tidligere er blevet fodret med....

Mvh Aladin
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010 - 10:17

Jeps. Alle 6 heterospila går sammen i et 325´er. Jeg har haft minimum af tid hele ugen, så jeg har ikke studeret dem så nøje under fodringen, men det virker til at de alle spiser. Jeg holder øje med dem i aften Wink

En enkelt aureus var døden nær, da jeg åbnede poserne, og den klarede det ikke. De andre er der endnu, og jeg kan godt se, at VF´erne har været en tur igennem kødhakkeren. De får lidt ekstra kærlighed de næste par uger Very Happy

Det bliver rigtig fedt, at følge heterospila, og hvis de arter sig, bliver de nok en del af den nye besætning i "show 720´eren" derude til sommer cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
beltt




Antal indlæg : 63
Join date : 12/01/10

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010 - 10:28

Crying or Very sad Det er vel ikke en af de voksne der er omkommet??? Der var jo desværre kun en VF han.... Glæder mig til at se hvor hurtigt Heterospilaerne vokser... De to mindste jeg har er lidt større end de 2 største du har, men de bliver da hurtigt overhalet, hvis de ikke tager sig sammen med føden.....

Mvh Aladin
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010 - 10:52

Nej, det var en af F1´erne, der ikke klarede den. Alle VF´erne er der endnu.... heldigvis Very Happy

Noget jeg dog lagde mærke til ved heterospila var, at de var ekstremt stressede, da jeg lige ville tage et par billeder af dem samme aften, de kom. Op og ned af glasset, frem og tilbage uden egentligt mål..... så meget stress har jeg ikke oplevet ved amerikanere før. Det er svært at forklare, men det var stress på et helt andet plan.... måske de er mere tryghedsnarkomaner end amerikanere generelt?
Der er ikke noget at se på dem nu, men de er også de største i akvariet sammen med aureus F1´erne, hvor de går med T. eliotti, A. macracanthus og Jack D, så der er ikke nogen, der kan trykke dem på nogen måde.

Jeg vil tage billeder af dem løbende, så vi kan følge udviklingen, og sammenligne med dine.... det er jo to forskellige måder, at holde dem på Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010 - 20:14

I dag observerede jeg en meget interessant og sjov adfærd hos Vieja heterospila. Det skulle forviges på billeder, men jeg laver lige en anden tråd om det. Det blev dog også til lidt billeder af de andre derude i samme omgang:

Geophagus altifrons - Rio Curua


Amphilophus amarillo




Nannacara anomala


Cichlasoma bocourti


Geophagus brasiliensis


Amphilophus margaritifer


Neetroplus nematopus - Nicaragua




Uaru amphiacanthoides


Vieja argentea


Vieja synspilum


Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
beltt




Antal indlæg : 63
Join date : 12/01/10

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010 - 21:52

Mine Heterospila er ikke mere sky end andre mellemamerikanere jeg har haft... Dem du har opholdt sig jo fra torsdag aften til tirsdag middag i en stor(ca. 100 L) Plasticbeholder med et filter og et varmelegeme og en potte de kunne gemme sig i. De for rundt hver gang jeg kom i nærheden. De begyndte dog at komme frem, da jeg satte en mindre beholder med de to nicaer og to Aureus ned i den de var i... Jeg er glad for at de er kommet ovenpå igen.. Ved du egentlig om de har været opdrættet i Danmark? Og kan vi så få den tråd med detaljer om den spændende adfærd!!!

Her er lige et link til den tråd jeg smider billeder på:
http://cichlids.akvariefisk.dk/forum/thread/?ID=1082375

Mvh Aladin
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Mar 2010 - 21:58

De har jo haft en meget omtumlet tilværelse den sidste 1½ uge, så stressadfærden i akvariet var nok bare kulminationen på det hele.

He he... jeg er i fuld gang med at bikse tråden sammen, så tålmodighed min ven. Den bliver ikke Yvonne-lang, men det tager tid alligevel lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
dmo




Antal indlæg : 73
Join date : 18/11/09
Age : 51
Geografisk sted : drastrup

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010 - 0:18

super fine fisk Smile
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeLør 3 Apr 2010 - 20:10

Takker Karsten. Måske det er på tide, at en gammel malawimand som dig skifter ud? Lidt amerikanerbilleder - Page 2 2948

Lidt nye billeder fra de sidste dage:

Cichlasoma salvini


Tjek lige de bisser Very Happy


Amphilophus amarillo - Desværre er de begyndt at yngle, så der er dømt 3. verdenskrig Lidt amerikanerbilleder - Page 2 305101


Aequidens rivulatus (Andinoacara sp. "guldsøm")


Aequidens tetramerus


Geophagus steindachneri


Heros notatus - Guyana


Thorichtys ellioti


Amphilophus longimanus


Heros severum - Rio Negro


Nannacara anomala




Guianacara ovroewefi


Thorichtys aureus


Heros severum - Red spotted


Amphilophus margaritifer (Amphilophus robertsoni ´Lancetilla´)


L199




Ancistrus sp. - Han er faktisk ved at være lidt klam Lidt amerikanerbilleder - Page 2 16738


Hugo på hovedet Lidt amerikanerbilleder - Page 2 2948


Se min smukke navle - Ukendt malle.


Den samme malle bare i en mere pæn positur Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeTors 8 Apr 2010 - 14:02

Unimati skrev:

Amphilophus longimanus


Heldet forfølger den tossede. Jeg modtog i alt 2 stk A. longimanus fra Verduijn, som ikke kunne kønsbestemmes. Her i dag er der fritsvømmende unger fra dem cheers

Forhåbentligt når jeg ikke at tage billeder af dem, inden de bliver fisket op til opfodring Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeOns 5 Maj 2010 - 22:46

Jeg har leget lidt med de manuelle indstillinger på kameraet her til aften.

Amphilophus margaritifer (robertsoni)




Cichlasoma octofasciatus


Crenicichla regani - Tapajos


Geophagus altifrons - Rio Curua


Geophagus sp. ''pindaré''


Geophagus steindachneri


Herichthys carpintis


Heros severum red spotted


Hypselecara temporalis


... efter et gab Very Happy


Hypsophrys nicaraguensis




Neetroplus nematopus - Nicaragua


Pterophyllum scalare marmor


Tomocichla sieboldi
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeFre 7 Maj 2010 - 11:31

13 timer uden internet pga. en centralfejl, så kan man jo lige så godt skifte noget vand, og tage et par billeder samtidigt Very Happy

Alle billederne er taget med manuelle indstillinger, og jeg synes selv, det bliver bedre..... lang vej endnu, men billederne bliver da skarpere for hver gang Very Happy

Cichlasoma bocourti ungfisk.


Cichlasoma octofasciatus


Pterophyllum scalare


Geophagus steindachneri




Hypselecara temporalis


Crenicichla regani - Tapajos
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 58
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeFre 7 Maj 2010 - 14:09

For dælen hvor har du mange fine fisk Ole.
Jeg har en helt tom 960'er og kunne godt bruge 4-5 arter og dermed lave et super amerikanerbassin.
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeFre 7 Maj 2010 - 14:30

Amerikanere er fine fisk Claus. Det kan I lige så godt vænne jer til Lidt amerikanerbilleder - Page 2 2948

Med et 960´er er der jo næsten frit valg på alle hylder. Personligt vil jeg anbefale dig at kigge lidt nærmere på mellemamerikanerne, da det er en bekostelig affære at have planter i et 960´er (lysmængde, gødning osv.), hvilket de fleste sydamerikanere foretrækker. Man kan få en utrolig diversitet i akvariet i form af adfærd, farver og kropsform. Det er vel egentligt også tangaernes force langt hen af vejen, når det kommer til stykket? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 58
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitimeFre 7 Maj 2010 - 14:50

Ja du har ret, mellemamerikanerne vil også være mit første valg.
Jeg kunne godt bruge meeki, JD, salvini og texas, bare for at nævne 4 af dem du har.
Men der er bare for langt til Hobro når man kører Citroen C3 Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt amerikanerbilleder   Lidt amerikanerbilleder - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lidt amerikanerbilleder
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Lidt om mig
» Lidt om mig
» Den rigtig øv brændte lugt.
» Lidt ny malawi
» Hmmm... lægger Aulonocara æg?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Inspiration :: Amerika-
Gå til: