Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Frontosa fight ( billedserie )

Go down 
+8
Vorup
Gerner
Tom & Jane
OPEKA
Soffi
Unimati
Kiwa
T.Hytting
12 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010 - 10:30

HMMM ja det var jo en lidt kedelig afslutning på et eksperiment,men ofte er ting uforudsigelige især hos etablerede fisk,nogen gange går det godt og nogen gange skidt.Men kan godt se at manden gjorde forsøget i god mening,men skulle det have lykkedes,burde han nok have fanget ALLE fiskene op,lavet om på opbygningen i akvariet,for derefter at sætte hele flokken inkl.den *gamle han* ned på engang.Men igen måske ville det gå og måske ikke.i øvrigt kan jeg se at Haffelaf har meldt sig til her som bruger Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 809526
Tilbage til toppen Go down
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010 - 20:13

Hmm.. ja, han gjorde det i en god mening som bare ikke hold vand. Det er let at være bagklog incl. mig selv og dømme forsøget "ikke muligt" men problemet er vel for lidt fisk i flokken? (jeg har aldrig holdt Frontosa, så i retter mig lige hvis jeg er helt væk der) og dermed en meget dominerende han som giver tæsk til få individer.

Jeg er pt. ved at føre en voksen han fra Malawi sammen med en flok på 6 hunner, hvoraf den ene hun er meget dominerende og lidt større end hannen.
Måden jeg føre dem sammen på er, hannen starter i det akv. alle skal gå i på sigt. Når det er "hans" akv. kommer de 5 mindste over til ham, og den sidste kommer først over når hannen er lige så stor som hende. Så skulle han kunne styre de damer lol!

Disse problemer har kun én ulempe, flere og flere akvarier Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 975683
Tilbage til toppen Go down
haffelaffen




Antal indlæg : 11
Join date : 20/04/10
Age : 49
Geografisk sted : lauerbjerg

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010 - 21:06

ja håber at debatten herinde er præget af saliglighed.
vi vil jo alle det bedste for vores fisk Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 265179
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010 - 21:18

Det er den ik. Velkommen til legestuen Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 162245
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
haffelaffen




Antal indlæg : 11
Join date : 20/04/10
Age : 49
Geografisk sted : lauerbjerg

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010 - 21:22

tak tak lol!
tror bare lige jeg er med på lytter i starten.har lidt røde øre Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 515631
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010 - 21:30

haffelaffen skrev:
ja håber at debatten herinde er præget af saliglighed.
vi vil jo alle det bedste for vores fisk Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 265179

Ja lige bortset fra Ole, der på en eller anden måde har fundet ud af at skrive administrator under hans profil, plejer det at være ganske sagligt og uden mudderkastning herinde. Laughing

Gas, drillerier og usaglige kommentarer kan dog forekomme. lol!

Velkommen til !!
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010 - 21:52

Røde ører skal ikke afholde dig fra at skrive/spørge.... ellers bliver ørerne jo bare røde igen i fremtiden Wink

Til Thomas - Jeg kan nogle tricks herinde, og har du et problem med det, så tag det op med Admin Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010 - 21:56

Unimati skrev:


Til Thomas - Jeg kan nogle tricks herinde, og har du et problem med det, så tag det op med Admin Very Happy

Jeg har forsøgt at kontakte ham, men bliver på en eller anden måde viderestillet til dig. scratch Laughing Laughing
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeOns 21 Apr 2010 - 23:13

Hej Haffelaffen og Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 809526

Ja som du nok kan se er det meget seriøst her inde, men bare rolig det bliver værrer affraid

jeg er som dig også ny her inde, og er lige startet op med frontosaer, og den måde jeg mente jeg skulle holde frontosaer på er blevet ændret meget, for der en flok gode akvarister her på dette forum som holder og skriver om hvad de oplever med deres frontosaer andre cichlider og fisk. Så har man spørgsmål får man også svar i en god ånd. cheers
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 10:00

T.Hytting skrev:
Jeg har forsøgt at kontakte ham, men bliver på en eller anden måde viderestillet til dig. scratch Laughing Laughing

Thomas prøv at kontakte Rikke,hende har Ole respekt for,jeg ved at hvis hab ikke føjer hende så får han ingen mad(det er derfor han er så tynd) Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 16738 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 16738 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 16738 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 16738
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 16:49

Ja, velkommen til. Vi er dybt seriøse herinde, som du sikkert allerede har erfaret Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 975683

Vores Admin er til tider fuldstændig umulig, som du nok kan læse, og så må vi gribe til de hårde metoder for, at han ikke glemmer den fine opdragelse vi har givet ham.
Indimellem har han (som andre firbenede) behov for, et genopfriskningskursus i, hvordan vi ønsker han skal være. Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 16738

Pssst Gerner - man kontakter Rikke, og beder hende fjerne al kaffe fra matriklen (nå jah også hans røgtobak) - så skal du se løjer affraid
så har vi ham hvor vi ønsker det, i løbet af no time Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 16738 .

Tro mig - det virker langt bedre end, at han skal undvære et måltid eller to Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 205387

Han kan jo bare trille ud i forretningen, og lave sig et måltid sushi, så er vi lige vidt med ham. Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 107245

Lidt seriøst skal der også til. Håber du får løst problematikken med din flok. Jeg har ikke selv erfaring med "Tosaerne" men hos andre arter virker det nogen gange, at det er unge
dyr man tilføjer. Om det ville være en løsning i denne situation ved jeg ikke. Måske er risikoen at de, hvis de er for små, bliver opfattet som "bytte" og bliver snuppet om natten.

Synes også, at du skal sikre dig, at det er samme variant du får fat i.

Men spør løs, vi bider som regel ikke Suspect Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 16738 Enkelte kan dog indimellem have, en lidt kontant holdning til tingene - især mig lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 18:22

Bla bla bla lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 18:44

gnæk, gnæk, gnæk Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 50057
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 19:42

Iøvrigt er der vel ikke et forum i hele verden hvor smilies er så stor en del af debatten som her. Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 515631 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 640970 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 95018 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 322163 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 725831 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 215538 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 169639 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 91416 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 589338 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 45819 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 16738 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 716880 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 162245 OG Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 55835
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 19:52

Og tænk lige på at tråden hedder.... FRONTOSA FIGHT (Billedetråd ).... JOW JOW vi er skam seriøse herinde Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 107554
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 20:14

Jep, Jep - men de fantastiske smilies er skam også fremkommet efter kort tids pres, fra de første "useriøse" brugere af forummet.

De var et "must" for, at vi ville deltage, og det fik Ole at vide, fra dag et Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 16738 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 16738 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 16738 At der så skulle gå MÅNEDER Sleep før vi fik vores "rollator" smilies, er en helt
anden sag. Men vi fik dem - til sidst cheers

Mange synes de er totalt useriøse - jeg elsker dem - de tager mange gange presset af, fra nogle af de lidt mere "nørdede" diskutioner og emner vi fordyber os i herinde.

Ikke at denne debat på nogen måde er nørdet - den er skam saglig og indeholder heldigvis Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 455281 imellem vores platte indlæg, nogle rigtig gode råd study og ikke mindst
fantastiske billder som nævnt tidligere.

Det er det der er så fedt ved, at være på dette forum.

Som Ole ville skrive

Hygge Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 455281
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 20:25

Ja Yvonne det anede mig at det var dig der var primusmotori det med smilies Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 515631

Og det skal du have Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 265179 for.
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 20:27

.... og alligevel brokker i jer hele tiden. Utaknemmelige skarn Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 212589
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 20:33

Ja sågu` gør vi så, og det er for at holde dig til ilden Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 704381 for ellers går du jo helt i stå Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 81940
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 20:35

Nå ja... klart nok Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 967887

Thomas - Når du synes denne debat er helt udhulet, så sig til.... jeg sletter med GLÆDE en masse indlæg Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 699920
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
FinnB

FinnB


Antal indlæg : 83
Join date : 08/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Avnbøl

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 20:57

Unimati skrev:
.... og alligevel brokker i jer hele tiden. Utaknemmelige skarn Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 212589

Ikke mig.jeg synes det er en god tråd sunny
Tilbage til toppen Go down
http://www.alssundakva.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 20:59

Det var godt Finn. Endelig én, der er lidt positiv Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 455281
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 21:14

Unimati skrev:
Nå ja... klart nok Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 967887

Thomas - Når du synes denne debat er helt udhulet, så sig til.... jeg sletter med GLÆDE en masse indlæg Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 699920

Hehe utroligt hvor hurtigt, sådan et par billeder kan udvikle sig til en længere tråd, men det må jo være tegn på at vi skal have nogle flere af dem. Laughing

Til det oprindelige, har jeg ikke så meget at tilføje, udover at der to dage senere var en fin lille skuffe, og idag er den så væk igen, ganske som forventet.
Det gør absolut ikke noget, da den unge dame gerne må få lidt mere størrelse på, inden hun skal til at sulte i en længere periode.

Gutterne på billederne er igen perlevenner ( eller så godt som ), og står nu ved siden af hinanden, og skuer efter den næste hun, der finder dem interessante.

lol!
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 22:31

Er enig Thomas, godt hun valgte at smide skuffen. De unge hunner skal hellere bruge tiden på at vokse sig store, istedet for at gå med skuffer.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
haffelaffen




Antal indlæg : 11
Join date : 20/04/10
Age : 49
Geografisk sted : lauerbjerg

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010 - 14:20

den ene af mine hunner står også med skuffe, lol!
det kan måske forklare hvorfor min alfa er så tosset.
nu får jeg se, hvis de bliver til noget er planen at lade dem vokse op sammen med de gamle.
derer ingen chance for han er blidere over for sit eget afkom vel?

revselsesretten er jo afskaffet Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 55835 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 162245
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeFre 23 Apr 2010 - 18:58

haffelaffen skrev:
den ene af mine hunner står også med skuffe, lol!
det kan måske forklare hvorfor min alfa er så tosset.
nu får jeg se, hvis de bliver til noget er planen at lade dem vokse op sammen med de gamle.
derer ingen chance for han er blidere over for sit eget afkom vel?

revselsesretten er jo afskaffet Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 55835 Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 162245

Ja når der er optræk til leg, vises der ingen nåde. Laughing

Hvis de skal vokse op sammen med de voksne, skal du have mange gemmesteder, hvis de skal have en chance, ellers skal de tages fra indtil de har fået lidt størrelse på.

Jeg er ikke sikker på at de er helt inde i det med paragrafferne. lol!
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010 - 19:00

Lige et tillægsbillede, hvor man kan ane de frisklagte æg.
De er ganske store på sådan en Tosa.

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 80886549
Tilbage til toppen Go down
haffelaffen




Antal indlæg : 11
Join date : 20/04/10
Age : 49
Geografisk sted : lauerbjerg

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010 - 19:16

FANTASTISK billede.
er det noget med digitalt spejlrefleks og stativ Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 515631
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010 - 19:35

haffelaffen skrev:
FANTASTISK billede.
er det noget med digitalt spejlrefleks og stativ Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 515631

Jo tak da. Very Happy
Digitalt spejlrefleks er det ja, men der er ikke brugt stativ.
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Apr 2010 - 21:38

For dælen Hytting - skønne gule klumper lige hvor de hører hjemme. Wink

Jeg må æde min ord, når man ser disse billeder, kan man ikke sige andet end, at det er en imponerende fisk.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Sponsoreret inhold





Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Frontosa fight ( billedserie )   Frontosa fight ( billedserie ) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Frontosa fight ( billedserie )
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Frontosa Burundi med æg
» Frontosa på ferie
» Frontosa; brugere og varianter
» hvad holder i sammen med frontosa??
» Iltrigt vand uden bobler og larm? (Frontosa)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Jeres fisk :: Tanganyika - Fritsvømmer-
Gå til: