Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Cyphotilapia gibberosa chaitika

Go down 
+3
Kiwa
Gerner
green
7 deltagere
ForfatterBesked
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 16:57

.Cyphotilapia gibberosa chaitika Is.php?i=2185&img=DSC_0023

Cyphotilapia gibberosa chaitika Is.php?i=2187&img=DSC_0024

Cyphotilapia gibberosa chaitika Is.php?i=2186&img=DSC_0011

Først et billede af frontosaernes nye hjem.
Og et par billeder af dem selv. Very Happy


Sidst rettet af green Søn 5 Sep 2010 - 19:11, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 17:52

Hej *gamle* Cyphotilapia gibberosa chaitika 854376

De bliver da fine de små,rigtig fine billeder af Cyphotilapia gibberosa chaitika 15471
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 19:07

Hvor er de fine Jørn, og gode billeder du viser os. Glæder mig til at følge dine erfaringer med dem henad vejen.

Det er svært at forestille sig, at de her små pus - ender med at blive så kæmpestore som de gør.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 20:18

Tak Bette Gerner... Det tog også hele dagen at tage billeder og finde ud af hvordan man downloader dem i en rigtig størelse, men nu skulle det være iorden cheers


Tak Yvonne... Ja der er meget svært at forsille sig at de bliver en 20-25 cm, men min tålmodighed er sat på stanby,og jeg ved at det tager 2-3 år inden resultatet er nået bounce og det bliver spændende at følge og fortælle om.

Jeg satte i går mine 6stk Synotontis ? over til dem og det lader til at det passer dem vel, de har hurtig fundet de få gemmesteder der er tilstede i øjeblikket og trives godt med det.
Tilbage til toppen Go down
FinnB

FinnB


Antal indlæg : 83
Join date : 08/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Avnbøl

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 21:00

Hvad er det for andre fisk du har gående sammen med dem ?

kan godt li dit blå lys. Cyphotilapia gibberosa chaitika 107554
Tilbage til toppen Go down
http://www.alssundakva.dk
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeTors 22 Apr 2010 - 21:09

TAAAK FINNB cheers
Det blå lys er noget mere blå på billedet ind det er IRL

De andre cichlider er nogle Lethrinops sp. "red cap" Mazinzi reef og de er sat til salg: Very Happy
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 14:21

Lidt nye billeder af de dejlige frontosaer.

Man øver til at spise store fisk når man bliver voksen.
Cyphotilapia gibberosa chaitika Is.php?i=1639&img=DSC_0116
Cyphotilapia gibberosa chaitika Is.php?i=1638&img=DSC_0141
Cyphotilapia gibberosa chaitika Is.php?i=1640&img=DSC_0115
Og de sidste er taget med blitz.
Cyphotilapia gibberosa chaitika Is.php?i=1641&img=DSC_0100
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 14:38

Hvor er de fine cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 14:50

Tak tak. Very Happy
Det ingen sag at tage billeder af dem, når de har fyldte maver. lol!

Jeg kan se i indlæg 1 at man ikke skal slette sine billeder i akvareigalleriet. Cyphotilapia gibberosa chaitika 81940

Kan det være rigtig?
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 14:53

Yngel og ungfisk skal svømme rundt med en lille madpakke lol!

Nope. Du må ikke slette billederne for så kan de ikke vises her på forummet.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeOns 5 Maj 2010 - 20:14

Dejlige nye billeder Jørn Cyphotilapia gibberosa chaitika 50057

For debattens skyld (ville jeg selv) lægge billederne i indlæg 1 ind igen på akvariegalleriet. Derefter ville jeg redigere mit indlæg herinde, slette de nu tomme bokse og lægge billederne op her igen.

Alene fordi kommentarerne i debatten ikke længere giver mening, og vi vil jo gerne holde en vis standard herinde - siger Ole Cyphotilapia gibberosa chaitika 162245

Nej spøg til side, for debattens skyld ville jeg forsøge, at genskabe billederne i dit første indlæg. Det er et problem med/for fora som disse, at billederne skal "hoastes" et andet sted, og vælger man at slette/omplacere sine billeder, går det desværre ud over debatterne herinde.

Det gør det jo så iøvrigt også hvis "hoastningsstedet" vælger at nedlægge sin udbydning af muligheden. Men vi håber at André og co. fortsætter med deres nemme måde at "hoaste" billeder på, i mange år fremover.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeSøn 5 Sep 2010 - 19:03

I løbet af sommeren er der kommet nye cichlider til. En hvis herre fra Randers kontaktede mig, om jeg have fået fat i nogle Altolamprologus compressiceps, som jeg har søgt efter i længere tid, og det havde jeg ikke, så enden på det hele blev at jeg overtog hans flok på 6 Altolamprologus compressiceps chaitika som jeg er meget glade for. cheers

Jeg har forsøgt at tage nogle billeder af dem, men det er de åbenbaret ikke vant til, så billederne er der efter. Wink



Cyphotilapia gibberosa chaitika Is.php?i=2196&img=DSC_0078

Cyphotilapia gibberosa chaitika Is.php?i=2195&img=DSC_0070
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeLør 30 Okt 2010 - 15:47

Så er det tid til lidt opdatering, jeg har valgt at lægge en hel masse sten i for der har været en form for panik i akvariet, en forkert lyd eller bevægelse har fået alle fiske hen i den ende hvor der lå nogle store sten de kunne søge lidt tryghed i. Det har betydet at alle fisk kan komme i skjul når problemet opstår, og allerede efter en lille uges tid har det virket. cheers
Meningen er så at efetrhånden som Gibberosaerne bliver større, og der skal sorteres fra vil jeg fjerne nogle af stenene så der bliver mere plads.
Stenene har også betydet at Altoerme har fået en mere naturlig adfær, da der er mange flere huler det kan gemme sig i og forhåbentlig også yngle i med tiden.

Cyphotilapia gibberosa chaitika Is.php?i=2280&img=DSC_0062

Cyphotilapia gibberosa chaitika Is.php?i=2281&img=DSC_0064

Cyphotilapia gibberosa chaitika Is.php?i=2282&img=DSC_0073
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeLør 30 Okt 2010 - 16:37

Hvor er de fine, og en super opbygning cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeLør 30 Okt 2010 - 17:07

Tak tak Ole

En anden ting stenene også har bevirket, er at fisken i meget højere bruger hele akavariet. Very Happy

Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeLør 30 Okt 2010 - 17:25

Det ser godt ud Jørn, der er blevet mange fine huler, til både Gibber og Altoer. sunny
Tilbage til toppen Go down
Andersen

Andersen


Antal indlæg : 67
Join date : 21/01/10
Geografisk sted : Holstebro

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeLør 30 Okt 2010 - 18:09

Hej Green,

Det ser rigtigt godt ud med de nye sten. Er det nogen du har fået/købt i det lokale stenhuggerfirma, eller hvor har du fået dem fra?
Jeg har i øjeblikket en del Rock Zolid moduler, men syntes jeg mangler nogle flere gemmesteder, selv om jeg har lavet huller i modulerne og har ca. 10-12 huler i mit 720 liter akvarie. Smile

Mvh
Niels
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeLør 30 Okt 2010 - 18:56

Tak tak, Thomas og Andersen

Ja hulerne er noget Altoerne og de største Gibberoser er glade for, de har virkelig manglet dem. Ang. granitstenene er det nogele jeg har hentet lidt uden for Silkeborg ved en mand der handler sten af alle slags, og de udmærker sig ved at de nærmest klæber sig til hinanden da der er meget ru, så de er nemme at have med at gøre. Very Happy

Jeg har for 300 kr. der og det er jo en billig dekoration.
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeLør 30 Okt 2010 - 20:25

Hej Jørn
hvor er det grimt lol! NEJ pjat det ser skisme fint ud og det er da godt du tænker på de små stribede cheers
de er bare fine Cyphotilapia gibberosa chaitika 640970
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010 - 15:43

Tak Gerner.

Det var faktisk efter at du var oppe ved mig problemerne startede. Cyphotilapia gibberosa chaitika 162245
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010 - 19:30

green skrev:
Tak Gerner.

Det var faktisk efter at du var oppe ved mig problemerne startede. Cyphotilapia gibberosa chaitika 162245

Det undrer mig overhovedet ikke Wink jeg har altid været et dårligt bekendskab lol! lol! lol!
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010 - 20:00

Gerner skrev:
green skrev:
Tak Gerner.

Det var faktisk efter at du var oppe ved mig problemerne startede. Cyphotilapia gibberosa chaitika 162245

Det undrer mig overhovedet ikke Wink jeg har altid været et dårligt bekendskab lol! lol! lol!

Ja med det ungdomsbillede du har på din profil, lyder det meget sandsynligt Gerner. lol!

Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010 - 20:22

Ha ha ha... Ja Thomas det billede ligner ham på en prik... Men han er nu så rar. Bare ikke over for mine Gibber og Altoer. lol!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cyphotilapia gibberosa chaitika Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia gibberosa chaitika   Cyphotilapia gibberosa chaitika Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cyphotilapia gibberosa chaitika
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"
» Se lige de bisser her,billeder af en Gibberosa Moba
» Altolamprologus compressiceps chaitika
» Cyph.Gibberosa Moba.
» Gibberosa - leg uden unger

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Tanganyika-
Gå til: