Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Problemer med sidden?

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeFre 7 Maj 2010 - 14:02

Er det kun mig der har problemer med de at de forskellige symboler ikke vises øverst på siden? scratch
Det tager også laaaaang tid at åbne sidden. Sleep
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeFre 7 Maj 2010 - 14:25

Ja, siden hænger lidt i bremsen lige nu. Det har den gjort et par gange tidligere, men den skal nok komme igang igen Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeFre 7 Maj 2010 - 14:44

Lyder godt. lol!

Det er garanteret alt det katte snak der gør siden langsom. Problemer med sidden? 50057 Problemer med sidden? 12557 Problemer med sidden? 854376


Problemer med sidden? 162245
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeFre 7 Maj 2010 - 15:18

Ja, det er helt vildt som kattedebatterne fylder i helheden lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeFre 7 Maj 2010 - 16:08

Jeg tror nu det er alle de spambilleder af blåstribede fisk, der for siden til at blive langsom Problemer med sidden? 55835
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeFre 7 Maj 2010 - 16:22

Ahrrr... Lad nu være, jeg har da slettet en del af dem igen lol! Hvis det er mig du hentyder til?
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeFre 7 Maj 2010 - 17:08

Rigtigt Gerner, og med det samme Jørn tilstod, at det var hans skyld, at siden gik sløvt, så begyndte den at køre normalt igen lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeFre 7 Maj 2010 - 19:18

Unimati skrev:
Rigtigt Gerner, og med det samme Jørn tilstod, at det var hans skyld, at siden gik sløvt, så begyndte den at køre normalt igen lol!
Problemer med sidden? 455281 Ja det turde jeg jo ikke skrive,jeg udlægger jo ikke mine ligestillede Suspect
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeLør 8 Maj 2010 - 16:33

Ha Ha Gerner... Mine ligestillede skriver du.... Nææe nu har du valgt side, og der ingen tvivl om at det er katte du er til Problemer med sidden? 259898 og det er frontosaer der kommer i anden række. Ikke at jeg er gal over det, men jeg er skuffet, og sikkert også andre her på siden. lol! Men ved vi hvor du står. Problemer med sidden? 965160

Og Ole... Det er da sjovt at du altid er på nakken af mig. Surprised Jeg har ikke tilstået noget som helst scratch det ligger simpelthen ikke til mig, selvom du måske har ret. Problemer med sidden? 931820 Så stop venligst denne urimelige hetz mod mig, da det jo ikke er min skyld at siden ikke har kørt ordenligt.

Det er på tide at der bliver strammet op på denne side. Problemer med sidden? 50057
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeLør 8 Maj 2010 - 19:03

Du har ret Jørn,mine katte kommer før Gibberosaerne,jeg har egentlig også gået med ranken om at sælge dem og prøve med sydamerikanere,så hvem ved måske kattene ryger på anden pladsen når det sker Laughing
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeSøn 9 Maj 2010 - 0:39

Du strammer bare løs Jørn, ellers kan du altid klage til Administratoren. Wink

Gerner - Dit sidste indlæg er hermed kopieret over i Word, og gemt.... du bliver holdt op på det Problemer med sidden? 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeMan 10 Maj 2010 - 12:30

Jamen Gerner er du blevet så gammel Problemer med sidden? 50057 at du er ved at vende tilbage til udgangspunket? Shocked Så kender jeg et godt sted her i midtjyland du kan købe sydamerikaner. Problemer med sidden? 16738

Ole jeg vil gerne søge om at blive en del af adminsteamet, Så skal du bare se ting og sager fra min side, Problemer med sidden? 153294 for du magter det jo ikke selv. Problemer med sidden? 589338
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeMan 10 Maj 2010 - 12:51

Nu søges der jo ikke lige flere admins her på siden (der er ikke noget at lave alligevel), men du er klart på førstepladsen, hvis tingene ændrer sig om nogle år Problemer med sidden? 2948

Lindum snakkede noget om, at Gunnar har fået en masse amerikanere ind, så jeg kan kun opfordre folk til at kigge forbi, så de kan se ved selvsyn, hvad de går glip af Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeMan 10 Maj 2010 - 18:42

[quote="Unimati"]Nu søges der jo ikke lige flere admins her på siden (der er ikke noget at lave alligevel), men du er klart på førstepladsen, hvis tingene ændrer sig om nogle år Problemer med sidden? 2948

Næe... at der ikke er noget at lave er da også den største grund til at jeg vil være admin, og at det må give en stor rabat ved at købe i din forretning. cheers

Men bortset fra det, kører siden rigtig godt, nu da jeg har fået strammet lidt op på den. lol!
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeMan 10 Maj 2010 - 19:36

Jeg stemmer for, at Jørn bliver Admin - så man ikke bliver stillet om til Ole, når man har noget at klage over Problemer med sidden? 162245
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeMan 10 Maj 2010 - 19:42

Med de kanon priser jeg har Jørn, så er der da ingen grund til rabat Problemer med sidden? 162245

... men ja. Du har gjort et godt stykke arbejde med at få siden til at køre igen. Fortsæt det gode arbejde, og så kan det være, at du en dag får en kørestol med fartstriber og servostyring Problemer med sidden? 95018

Yvonne - Stemmer for? Hvornår har der sidst været demokrati herinde? Siden består af et rent diktatur styret med hård hånd af alle brugerne..... Jeg forsøger bare at følge med Problemer med sidden? 12557


Sidst rettet af Unimati Man 10 Maj 2010 - 19:46, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeMan 10 Maj 2010 - 19:42

Tak Yvonne... Jeg er også mere venligt stemt og mere fremad rettet... syntes jeg da selv. Problemer med sidden? 589338 Problemer med sidden? 45819
Tilbage til toppen Go down
Karla

Karla


Antal indlæg : 13
Join date : 05/05/10

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeTirs 11 Maj 2010 - 0:24

green skrev:
Lyder godt. lol!

Det er garanteret alt det katte snak der gør siden langsom. Problemer med sidden? 50057 Problemer med sidden? 12557 Problemer med sidden? 854376


Problemer med sidden? 162245

Sjovt nok...Problemer med sidden? Eusa_think så kører de katteforums jeg er på alle meget langsomt! Problemer med sidden? Oregonian_fartysmile1f Problemer med sidden? Oregonian_kittyandsmileyProblemer med sidden? Allegro
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitimeTirs 11 Maj 2010 - 12:33

Mange andre forums kører langsommere end det her, men de har nok også 10 gange flere brugere på Problemer med sidden? 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sponsoreret inhold





Problemer med sidden? Empty
IndlægEmne: Sv: Problemer med sidden?   Problemer med sidden? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Problemer med sidden?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Problemer med fordøjelse?
» Problemer med bundlag - jeg er så træt af det
» Lidt om "problemer med vildtfangede fisk"

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Ris/Ros & Gode Ideer-
Gå til: