Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 TANGANYIKA MØDE I RANDERS:

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Empty
IndlægEmne: TANGANYIKA MØDE I RANDERS:   TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Icon_minitimeFre 7 Maj 2010 - 17:54

Hejsa, læs venligst denne tråd og mød op til en hyggelig dag.
Håber der kommer mange fra dette forum hvor vi jo efterhånden "kender" hinanden.

Mvh. Michael.

http://cichlids.akvariefisk.dk/forum/thread/?ID=1101758
Tilbage til toppen Go down
THORLEIFDK

THORLEIFDK


Antal indlæg : 169
Join date : 09/06/09
Age : 53
Geografisk sted : København

TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Empty
IndlægEmne: Sv: TANGANYIKA MØDE I RANDERS:   TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Icon_minitimeLør 8 Maj 2010 - 10:38

Hvad siger du til det Yvonne? skal vi tage en tur derover Wink
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/THORLEIFDK
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Empty
IndlægEmne: Sv: TANGANYIKA MØDE I RANDERS:   TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Icon_minitimeLør 8 Maj 2010 - 10:47

Den er Yvonne frisk på TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 215538
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Empty
IndlægEmne: Sv: TANGANYIKA MØDE I RANDERS:   TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Icon_minitimeLør 8 Maj 2010 - 12:29

Ja, enhver anden weekend end denne, så havde jeg været frisk. TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 931820

Der er LE MANS TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 50057 og det er ikke for tøsedrenge TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 12557 men for seriøse folk, der skal holde sig vågne flere dage i træk, spise årets ration af usund mad, i form af chips, dip og store bøffer med god sovs til.

Nåh jow, måske en lille salatanretning kan snige sig ind, bare for at dulme den dårlige samvittighed, over indtagelsen af disse lækre ting TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 16738

Vi må finde en anden dag, hvor vi nedlægger den dejlige landsdel. Som tidligere nævnt, så har jeg også i tankerne, at vi skal bruge lidt flere dage, med overnatning for, at kunne komme rundt til flere, og have lidt mere tid til rådighed.

Jeg kan kun opfordre alle her på siden til at deltage, og få en snak med de dygtige Tangafolk der helt sikkert kommer, og samtidig få mulighed for, at se Tanga man bestemt ikke får mulighed for andre steder.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Empty
IndlægEmne: Sv: TANGANYIKA MØDE I RANDERS:   TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Icon_minitimeLør 8 Maj 2010 - 14:56

TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 380419 Kvinder og biler er altså en dårlig kombination Yvonne! spis nu ikke for meget,
det skulle jo helst ikke være sådan at du spiser os ud af huset når du engang kommer forbi TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 205387

TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 882724
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Empty
IndlægEmne: Sv: TANGANYIKA MØDE I RANDERS:   TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Icon_minitimeMan 10 Maj 2010 - 12:10

Nu er det sådan at jeg ligger på en strand eller sidder ved svimmingpoolen med en drinks i tyrkiet sunny sunny så jeg vil ikke begræde at jeg ikke kan komme, men det kunne have været sjovt at være sammen med jer her fra siden som nu har valgt at komme for at se Michaels akvariekælder. Jeg har set den, så i har noget at glæde jer til. cheers
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Empty
IndlægEmne: Sv: TANGANYIKA MØDE I RANDERS:   TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Icon_minitimeMan 10 Maj 2010 - 16:41

green skrev:
Nu er det sådan at jeg ligger på en strand eller sidder ved svimmingpoolen med en drinks i tyrkiet sunny sunny så jeg vil ikke begræde at jeg ikke kan komme, men det kunne have været sjovt at være sammen med jer her fra siden som nu har valgt at komme for at se Michaels akvariekælder. Jeg har set den, så i har noget at glæde jer til. cheers

Ja det anede mig,hellere ligge på stranden i et eller andet bøhland ,og svine din lever til med sprut,end at være sammen med fiskefolket Suspect Suspect
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Empty
IndlægEmne: Sv: TANGANYIKA MØDE I RANDERS:   TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Icon_minitimeMan 10 Maj 2010 - 18:24

Nu er misundelse en grim ting Gerner, men du kan være glad for at jeg ikke kommer, for skulle vi to sammen være i Michaels akvariekælder så ville det være fysisk umuligt for andre at komme til at se noget somhelst. TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 16738
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Empty
IndlægEmne: Sv: TANGANYIKA MØDE I RANDERS:   TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Icon_minitimeMan 10 Maj 2010 - 18:39

Det Har nu ikke noget med misundelse at gøre,det skal være jer vel undt sunny mht pladsmangel ville vi jo allerede få et problem,hjemmefra,da jeg jo som den flinke fyr jeg er ,have tilbudt dig et lift,men vi kan jo nok ikke være i min *lille* bil så. TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 16738 TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 16738 TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 16738 TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 16738
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Empty
IndlægEmne: Sv: TANGANYIKA MØDE I RANDERS:   TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Icon_minitimeMan 10 Maj 2010 - 18:58

Jov du er misundelig TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 931820

Tak for budet om at kører med, TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 265179 men din den LILLE ville helt klart ikke kunne klare det. Men jeg havde nu også tænkt at vi skulle kører i to af dem her. TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 50057 TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 162245
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Empty
IndlægEmne: Sv: TANGANYIKA MØDE I RANDERS:   TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Icon_minitimeMan 10 Maj 2010 - 19:33

Hva' er den af - har I fået bevilliget en hver Question Det var godt nok hurtigt scratch

Dælme en flink kommune I bor i. Jeg har hørt man skal være skrevet op i årevis, uanset om man mangler både ben og den ene arm lol!

Det er uhyggeligt hvad "tosa" ejere kan komme afsted med, og få af "fryns" TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 95018

Nu er området jo langt fra sikkert, at bevæge sig rundt i længere - de blåstribede har fået udgangstilladelse TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 16738 TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 16738 TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 16738

Håber I får et godt møde, og er slet ikke misundelig på dig Jørn.

Tsk,tsk - udlandsrejser til det blå hav, med kølige drinks, og sol i lange baner - er totalt opreklameret - det er slet ikke noget vi unge gider TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 699920
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Empty
IndlægEmne: Sv: TANGANYIKA MØDE I RANDERS:   TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Icon_minitimeMan 10 Maj 2010 - 20:02

Kære Yvonne... Bevilliget og bevilliget... Du hved man kender en der kender en der kender en femte, og VUPTI står der 2 af dem her TANGANYIKA MØDE I RANDERS: 50057

Nå du gider ikke at rejse... Jamen så er det da godt at vi gamle er vilde med det, men der er altså være nogle der skal blive hjemme og holde samfundet igang og tjene ind til skattefar så vi andre kan komme af sted. sunny sunny
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Empty
IndlægEmne: Sv: TANGANYIKA MØDE I RANDERS:   TANGANYIKA MØDE I RANDERS: Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
TANGANYIKA MØDE I RANDERS:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tanganyika MAGAZYN
» Tanganyika krabbe
» Elvis kommer til Randers!
» 810 L blandet Tanganyika akvarie
» Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Tanganyika-
Gå til: