Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 L. staneri - En super artikel af Michael A.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

L. staneri - En super artikel af Michael A. Empty
IndlægEmne: L. staneri - En super artikel af Michael A.   L. staneri - En super artikel af Michael A. Icon_minitimeOns 9 Jun 2010 - 0:53

Michael A har været så venlig at låne os hans artikel om førstegangsopdræt af L. staneri. En helt igennem kanon artikel med super flotte billeder cheers

Eminent arbejde Michael L. staneri - En super artikel af Michael A. 14197

Artiklen er her:
https://unimati.danskforum.net/tanganyika-f9/limnochromis-staneri-et-sjaldent-opdrat-bliver-til-t726.htm#6906
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

L. staneri - En super artikel af Michael A. Empty
IndlægEmne: Sv: L. staneri - En super artikel af Michael A.   L. staneri - En super artikel af Michael A. Icon_minitimeOns 9 Jun 2010 - 21:17

Takker, lånt og lånt, du må såmænd beholde den så længe du lyster Wink

Ungerne vokser godt til nu, der er ved at være 6 cm. store - det er en fisk med fart på.
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

L. staneri - En super artikel af Michael A. Empty
IndlægEmne: Sv: L. staneri - En super artikel af Michael A.   L. staneri - En super artikel af Michael A. Icon_minitimeTors 10 Jun 2010 - 0:20

6 cm... wow de har fart på... så er de allerede større end mine mini gibberosa lol! der er krudt i røven på dem...
kanon artikel...... har jo set dem, og de er fine :-)
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

L. staneri - En super artikel af Michael A. Empty
IndlægEmne: Sv: L. staneri - En super artikel af Michael A.   L. staneri - En super artikel af Michael A. Icon_minitimeTors 10 Jun 2010 - 20:12

Du må til at fodre de Gibber lidt Wink
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

L. staneri - En super artikel af Michael A. Empty
IndlægEmne: Sv: L. staneri - En super artikel af Michael A.   L. staneri - En super artikel af Michael A. Icon_minitimeFre 11 Jun 2010 - 12:32

hmmm troede sgu de blev solgt "all inclusive" med indbygget madpakke og hele svineriet... hmmm må straks begynde at fodre så
Tilbage til toppen Go down
Henrik

Henrik


Antal indlæg : 6
Join date : 18/02/11
Geografisk sted : Hadsund

L. staneri - En super artikel af Michael A. Empty
IndlægEmne: Sv: L. staneri - En super artikel af Michael A.   L. staneri - En super artikel af Michael A. Icon_minitimeLør 19 Feb 2011 - 1:20

Hejsa.

Super læsning, med super billeder L. staneri - En super artikel af Michael A. 107554


Henrik
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

L. staneri - En super artikel af Michael A. Empty
IndlægEmne: Sv: L. staneri - En super artikel af Michael A.   L. staneri - En super artikel af Michael A. Icon_minitimeLør 19 Feb 2011 - 19:52

ja super artikel. men du sku se fiskene IRL de er møg fine anderledes og spændende . respekt til Michael som den nørd han er sunny lol! ment "kærligt og med respekt Basketball
Tilbage til toppen Go down
Henrik

Henrik


Antal indlæg : 6
Join date : 18/02/11
Geografisk sted : Hadsund

L. staneri - En super artikel af Michael A. Empty
IndlægEmne: Sv: L. staneri - En super artikel af Michael A.   L. staneri - En super artikel af Michael A. Icon_minitimeLør 19 Feb 2011 - 20:12

Hej.

Jeg har set fiskene irl, da hunnen gik med de Moba jeg købte af Michael.
Hun var flyttet fra manden, da hun ellers ville slå ham ihjel.
Nu fik hun så tiden til at gå med at passe på, at ingen af mobaerne kom over på hendes halvdel af akvariet.
Så fordelingen var 9 voksne moba i den ene ende, og en sur staneri hun i den anden halvdel.
De damer er sommetider nogle sure bæster (også hos fisk) L. staneri - En super artikel af Michael A. 95018

Henrik
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

L. staneri - En super artikel af Michael A. Empty
IndlægEmne: Sv: L. staneri - En super artikel af Michael A.   L. staneri - En super artikel af Michael A. Icon_minitimeTirs 1 Mar 2011 - 15:58

Ja de var blevet uvenner fordi hunnen ville yngle og hannen ikke ville, det kostede han en gang prygl.

Det var min egen fejl da jeg have sat dem ned i et 250 ltr. midlertidigt - havde jeg nu bare fulgt mine egne anbefalinger fra artiklen ang. akvarie størrelse så var det ikke sket Embarassed

Det er nu efter flere forskellige forsøg endelig lykkes mig at få parret genetableret i et 720 ltr. -
så det er super - jeg var godt nok noget træt af hvis det hele var smidt på gulvet.

Mvh. Michael.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





L. staneri - En super artikel af Michael A. Empty
IndlægEmne: Sv: L. staneri - En super artikel af Michael A.   L. staneri - En super artikel af Michael A. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
L. staneri - En super artikel af Michael A.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Limnochromis staneri, et sjældent opdræt bliver til.
» Artikel om Lamprologus "ocellatus"
» En film fra Tanganyika søen
» Artikel om monteringen af RockZolid ”Tropical Forest Tree”
» Tillykke Michael A

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Tanganyika-
Gå til: