Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Tur til Malawi

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Finn




Antal indlæg : 2
Join date : 26/12/10
Age : 71
Geografisk sted : Vejstrup og Ulfborg

Tur til Malawi Empty
IndlægEmne: Tur til Malawi   Tur til Malawi Icon_minitimeTors 30 Dec 2010 - 20:13

Hej.. Da en tur med min arbejdsplads til malawi glippede, her i år ( vi kom til ST. Vincent i stedet.) vil jeg bruge lidt ferie her i foråret og planen var at tage til malawi og igen se på fisk. (jeg var der nede i nov 2009) men overvejer at finde en rejsemakker,, er der nogen der seriøst er interesseret så lad mig høre,
jeg er iøvrigt en tankanyika freek, men er på konverterings stien, og vil gerne have lidt inspiration,,,¨

hilsen Finn
Tilbage til toppen Go down
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

Tur til Malawi Empty
IndlægEmne: Sv: Tur til Malawi   Tur til Malawi Icon_minitimeTors 30 Dec 2010 - 22:01

Finn skrev:
Hej.. Da en tur med min arbejdsplads til malawi glippede, her i år ( vi kom til ST. Vincent i stedet.) vil jeg bruge lidt ferie her i foråret og planen var at tage til malawi og igen se på fisk. (jeg var der nede i nov 2009) men overvejer at finde en rejsemakker,, er der nogen der seriøst er interesseret så lad mig høre,
jeg er iøvrigt en tankanyika freek, men er på konverterings stien, og vil gerne have lidt inspiration,,,¨

hilsen Finn

Hej Finn
Det var da utroligt som i "Tanga folk" ser lyset og vil prøve noget nyt.

Personligt ville jeg tage med på en af Ålborg butikkernes årlige ture. De plejer at være 10-20 stykker af sted.
De har prøvet turen før (ved hvad man skal have med osv. osv.) istedet for at skulle organisere alt selv.
Tilbage til toppen Go down
Finn




Antal indlæg : 2
Join date : 26/12/10
Age : 71
Geografisk sted : Vejstrup og Ulfborg

Tur til Malawi Empty
IndlægEmne: Sv: Tur til Malawi   Tur til Malawi Icon_minitimeTors 30 Dec 2010 - 22:13

ja, det lyder da også fornuftigt,Ålborg fyrene laver noget godt helt sikkert , Men det kommer an på hvad man vil,og, jeg kender afrika godt, har arbejdet 5 år dernede og har været på alle de store søer , min kone er africaner osv. det var en afslappet tur med lidt snorkling og forskellige natur oplevelser samt hvad 2-3 fyre kunne finde på jeg har i mine tanker
og ikke den store forkromede dykkertur.,, men ok det kunne være at der var nogle til et alternetivt program,
Finn
Tilbage til toppen Go down
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

Tur til Malawi Empty
IndlægEmne: Sv: Tur til Malawi   Tur til Malawi Icon_minitimeSøn 2 Jan 2011 - 22:34

Det er ikke fordi jeg ikke har lyst til at komme der ned. En kammerrat og jeg har snakket om det i flere år.
Men hvis jeg nogen sinde kommer der ned, skal det primært være for at dykke og fange fisk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tur til Malawi Empty
IndlægEmne: Sv: Tur til Malawi   Tur til Malawi Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tur til Malawi
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Malawi forspørgsel
» malawi rov
» Malawi'er på ferie
» 530l malawi
» 325 L Sumatra til malawi

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Malawi-
Gå til: