Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Hjælp inden sammen blanding

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
skov




Antal indlæg : 15
Join date : 07/07/09
Age : 53
Geografisk sted : Tommerup

Hjælp inden sammen blanding Empty
IndlægEmne: Hjælp inden sammen blanding   Hjælp inden sammen blanding Icon_minitimeLør 22 Jan 2011 - 0:22

Jeg har et 325L hvor der går 6 stk. Paracyprichromis nigripinnis og 7 Callochromis stappersii, alfa-hannen kan godt være en strid satan, vil der være plads til min lille gruppe Lamprologus brevis på en 10 stykker?
Hele bundarealet i akvariet er fri, bortset fra en svamp i enden på 10cm, desuden er der lidt sten i og 2 moduler på siderne.
Tilbage til toppen Go down
skov




Antal indlæg : 15
Join date : 07/07/09
Age : 53
Geografisk sted : Tommerup

Hjælp inden sammen blanding Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp inden sammen blanding   Hjælp inden sammen blanding Icon_minitimeLør 22 Jan 2011 - 20:35

Ingen der har noget at byde ind med?
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Hjælp inden sammen blanding Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp inden sammen blanding   Hjælp inden sammen blanding Icon_minitimeMan 24 Jan 2011 - 1:42

Nope, det lader det ikke til.

Når folk ikke selv har prøvet det, så er det kun positivt, at de ikke skriver et eller andet. Det viser, at de tager ansvar cheers

Du bliver nødt til selv at tage en beslutning Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Hjælp inden sammen blanding Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp inden sammen blanding   Hjælp inden sammen blanding Icon_minitimeMan 24 Jan 2011 - 8:26

hvorfor en gruppe brevis ??? de holder sammen parvis.. sæt et eller to par der ned, de skal nok kunne forsvare sig. men 325L til 7 callochromis er heller ikke meget. du bør have mere længde på akvariet

allan
Tilbage til toppen Go down
skov




Antal indlæg : 15
Join date : 07/07/09
Age : 53
Geografisk sted : Tommerup

Hjælp inden sammen blanding Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp inden sammen blanding   Hjælp inden sammen blanding Icon_minitimeMan 24 Jan 2011 - 9:20

Ja hvorfor Brevis, fordi jeg står og skal bruge akvariet til noget andet.
Jo der er tryk tanken med 7 callochromis i, men de yngler da en del, og det er vel et tegn på at de ikke mistrives, men det er rigtigt at det ikke er optimalt.
Jeg har 2 andre akvariere med tropheus i, ville det give mere mening at hælde brevisene i der, eller ville det være bedre at skille mig helt af med dem?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjælp inden sammen blanding Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp inden sammen blanding   Hjælp inden sammen blanding Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjælp inden sammen blanding
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.
» Søger lidt hjælp..?
» hjælp
» hjælp til kamera!!!
» Nybegynder, hjælp til art

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Tanganyika-
Gå til: