Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Hak i glasset...

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
klinck




Antal indlæg : 4
Join date : 23/01/11

Hak i glasset... Empty
IndlægEmne: Hak i glasset...   Hak i glasset... Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011 - 0:38

Tror jeg fik det i den forkerte emne før..

Jeg har lige opdaget et hak i mit glas i mit 900 liters akvarie.. Det er i frontglasset (lige midt på).. Hak i glasset... 107245

Kan ikke mindes det var der da jeg købte det, men er ikke helt sikker for det var ret beskidt da vi kiggede på det.. og har ikke selv været i nærheden at det med noget som kan lave hakker.

Selve hakket er blevet hvidt inden i, netop derfor jeg opdagede det. Det er ca 1*1mm og måske ca 1/2mm dybt.

Hvad kan jeg gøre? Skal jeg skifte hele det stykke glas ud, eller? Kan der være stor fare for at det flækker, for 900 l vand ville være trist at få ud på gulvet.. Hak i glasset... 380419

Det er ikk mere end ca 3 uger siden jeg har købt det, ved en privat..

Akvariet ser sådan herud


Hak i glasset... IMG_8912

Håber meget i kan hjælpe..Smile



Tilbage til toppen Go down
T.Hagel




Antal indlæg : 85
Join date : 04/09/10

Hak i glasset... Empty
IndlægEmne: Sv: Hak i glasset...   Hak i glasset... Icon_minitimeOns 9 Feb 2011 - 22:27

Paradox'et om det hydrostastiske tryk, diktere at højden på vandstanden afgøre trykkets kraft på glasset.

Altså, anbefaler jeg at du sænker vandstanden indtil en mere kyndig person har kigget på hakkets alvorlighed.


Held og lykke med det Smile

Tilbage til toppen Go down
 
Hak i glasset...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Silicone af glasset?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Generelt-
Gå til: