Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Min nye besætning

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Min nye besætning Empty
IndlægEmne: Min nye besætning   Min nye besætning Icon_minitimeOns 1 Jun 2011 - 1:29

Trematocranus placodon - Chiofu
Taeniolethrinops praeorbitalis - Chembe
Placidochromis phenochilus - Mdoka
Placidochromis sp."phenochilus tanzania" - Lupingo
Cyrtocara moorii

Nogen der har erfaringer med T. placodon eller T. praeorbitalis og måske endda billeder?

cheers
Tilbage til toppen Go down
jensp

jensp


Antal indlæg : 156
Join date : 08/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe

Min nye besætning Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye besætning   Min nye besætning Icon_minitimeOns 1 Jun 2011 - 1:34

Fede fisk! Hvordan skal de gå? Skal de gå i samme akvarie?

Har du nogle billeder af baljen?
Tilbage til toppen Go down
http://www.malawi-gruppen.dk
jensp

jensp


Antal indlæg : 156
Join date : 08/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe

Min nye besætning Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye besætning   Min nye besætning Icon_minitimeOns 1 Jun 2011 - 1:38

Udover Placidochromis phenochilus - Mdoka har jeg også selv Placidochromis sp gisseli:

http://www.malawi-gruppen.dk/placidochromis_sp_gisseli.htm

Tilbage til toppen Go down
http://www.malawi-gruppen.dk
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Min nye besætning Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye besætning   Min nye besætning Icon_minitimeTirs 7 Jun 2011 - 11:53

jensp skrev:
Fede fisk! Hvordan skal de gå? Skal de gå i samme akvarie?

Har du nogle billeder af baljen?

ja - de går i min 530'er...

heldigvis er de stadig ung fisk. T. praeorbitaliserne er maks. 10 -13 cm. Ved godt de bliver store. Mega fede fisk syntes jeg.... prøv og se dem på gissels webside www.wildcichlids.com. Når jeg indenfor en overskuelig fremtid flytter i noget størrer, så anskaffer jeg mig en seriøs balje, hvor de kan gå! Så håber ikke de vokser for hurtigt indtil da. Smile

Ift. til billeder af baljen, så er den lidt kedelig indtil videre. Sand, sand og mere sand. Er næsten ved at være færdig, med et par små indretnings forandringer. Har fjernet det BTN modul jeg havde til at ligge på bunden, for at få mere plads til sand til mine nye grave-maskiner.

Nu skal jeg så lige ha savet et andet btn modul til, smide noget silikone i bunden af den og et par tunge sten (så den bliver nede på bunden). Når det er i, så er min plan at lave en lille "sand-forhøjning" oven på selve modulet. Ik noget vildt, men håber det da det giver lidt. Så kan man kun se forsiden af modulet. Så har de stadig sand at grave i.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Min nye besætning Empty
IndlægEmne: Sv: Min nye besætning   Min nye besætning Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Min nye besætning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeres mening om min ide til en ny malawi besætning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Malawi-
Gå til: