IndeksFAQSøgTilmeldte brugereLoginTilmeldCalendarSeneste indlægGrupper

Share | 

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
ForfatterBesked
Unimati
Admin

Antal indlæg : 2276
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Søn 3 jul 2011 - 11:12

Hej

Vi skl nok få en masse malawier Very Happy

Vi mangler hjælp real bad, så hvis du har lyst, må du meget gerne kigge forbi i dag. Jeg regner med at være der omkring kl 11 Very Happy

Vis brugerens profil http://www.unimati.biz
stausholm

Antal indlæg : 427
Geografisk sted : Århus

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Søn 3 jul 2011 - 13:48

det ser virkelig fedt ud Ole
jeg er ked af, at den weekend du har valgt at flytte, er den hvor jeg har unger.. ville ellers gerne have hjulpet..

allan
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Gerner

Antal indlæg : 613
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Søn 3 jul 2011 - 15:17

stausholm skrev:
jeg er ked af, at den weekend du har valgt at flytte, er den hvor jeg har unger.. ville ellers gerne have hjulpet..

allan

Nej nej Allan, de børn kan du ikke bruge som undskyldning hver gang Wink
Vis brugerens profil
stausholm

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Søn 3 jul 2011 - 16:34

Gerner skrev:
stausholm skrev:

allan

Nej nej Allan, de børn kan du ikke bruge som undskyldning hver gang Wink
jo jo Gerner det kan jeg lol! men du er velkommen til at holde styr på Alberte imens jeg hjælper Ole. men så må jeg jo bare tage over igen.. efter 5 min lol! lol!
Vis brugerens profil
Unimati
Admin

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Man 4 jul 2011 - 0:22

Bare rolig Allan.... der er brug for hjælp alle dage indtil den 31. juli, så du kan snildt nå det lol!

En sindsyg god dag går nu på hæld. Akvarister er et helt vildt hjælpsomt folkefærd, så jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige Very Happy

Michael A og Peter C går i "fugemode" sunny

Mic og kæresten fik en opgave. Opbyg en kort 720´er med BTN Slimline og BTN moduler. Jeg har kun ét krav... der skal være to filtermoduler, ellers har I totalt frie hænder. Resultatet blev mega fedt. Det skal der nok komme billeder af, når der kommer vand i cheers

Steen kan stadigvæk smile, selv om vi har kørt seriøst hårdt igennem.

De fire korte 720´ere kom op på reolen. Nice eller hvad? drunken

Der kom baggrunde i 11 akvarier i dag. De sidste akvarier fra butikken i Hvornum blev startet op, og de korte 720´ere er på plads i "rumdeleren". What a day

Frank

Antal indlæg : 12

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Man 4 jul 2011 - 15:43

Øv så ikke at i manglede hjælp i går. Gik ud og klippede hæk. Men der kommer nok andre dage hvor det kan passe ind. tongue
Vis brugerens profil
Unimati
Admin

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tirs 5 jul 2011 - 1:32

TOP COOL DAG!!!! Nu begynder det at ligne noget cheers

Dagen startede med, at Michael A ankom i en bil, hvor støddæmperne virkede til at være i udu..... den hang ihvertfald lidt med bagenden. Det kom dog hurtigt til at give mening

Altid spændende når folk trækker en trillebør ud af bilen

Støddæmperne virkede fint.... det var måske bare lidt overdrevent pakket sunny

Hmmmmm.... de kan da ik allesammen være i baljen

..... jo, det kunne de næsten, og hvilket TOP FEDT akvarie, han fik lavet

T.Hagel kom i lære som filterbygger, og han fik dekoreret en mega cool kort 720´er i mellemamerikansk stil. TOP NICE cheers

Generelt blev der tævet igennem med fugning og filteropbygninger i dag Very Happy

Red Moor rødderne blev pakket ud. Her står jeg med den største.... jeg er omkring 192 cm høj tongue

Dagens absolut sværeste opgave..... at få samlet støvsugeren lol!

Den korteste langside blev gjort færdig. Den består af 720´ere og 160´ere Smile

Vi fik ret mange akvarier op på reolerne i dag. Imorgen skal der filter og vand i dem

Frank... du kigger bare forbi. Der er altid noget at lave. Om ikke andet, så rense bundlag lol!

h.lisby

Antal indlæg : 91
Geografisk sted : herning

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tirs 5 jul 2011 - 8:48

Ole, nu når hele kiosken er holdt i sort....

hva laver de hvide stikdåser så under tankene, fy ha. slemme dreng
kan du så komme i harald-skrald og handle sorte dåser Razz
Vis brugerens profil
Unimati
Admin

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tirs 5 jul 2011 - 9:00

He he.... der bliver dækket til imellem reolerne, så man kommer ikke til at kunne se dem. De skal bare hænges op, så er alt fryd og gammen

Jeg giver dig lige et kald i dag omkring 54´er reolerne. Der bliver vist en bette ænding på den ene af dem Embarassed

T.Hagel

Antal indlæg : 85

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tirs 5 jul 2011 - 12:28

Steen den ninja sneg sig sgu lige op på mig..

Kan varmt anbefale enhver hobbyist at tage der ned og hjælpe til. Du/i vil lære rigtig meget, og inspiration er alle vejene Smile

Kanon hyggelig dag Ole og co.
Vis brugerens profil
lindum

Antal indlæg : 420
Geografisk sted : viborg

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tirs 5 jul 2011 - 23:14

ja, støvsugeren var ikke det nemmeste..... men den suger sgu så man bliver helt tør i halsen lol!
kæft det er hårdt. kæft det er fedt. kæft det bliver så godt. sunny så kanon at få lov at være en del af at sætte sit præg på butikken!!!
husk endelig Ole godt kan bruge hænder. hans nyansatte bitch går jo på ferie på fredag ....en lidt træls tanke at ikke være en del af det mens jeg er på ferie!!!
og med så mange store baljer, er der muligheder for mange ting..... sunny cheers
Vis brugerens profil
Unimati
Admin

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Ons 6 jul 2011 - 0:40

Takker Thomas. Det var en super dag cheers

Tjaaaaa Steen. Jeg synes også, det er et udtryk for umådelig dårlig arbejdsmoral, at du skrider på ferie.... godt at vide, hvor dine prioriteringer ligger

Jeg er totalt, fuldstændigt ekstremt smadret her til aften, men det har også været en rigtig givtig dag. Alle de modtagne akvarier er røget op på reolerne, og få filtre mangler at blive sat igang. Det får vi gjort imorgen, hvor der også kommer 8 stk 530´ere.... på den igen. Når de kommer, mangler vi så bare 8 stk 720´ere og 35 stk 54´ere. Det er da alt alt for fedt

Tusind tak til Paul (jensen_jr) for hjælpen i dag.... Du bør vist udråbes til turbo sprinter bundlagsrenser

Støvsugeren er super effektiv... ingen akvarier på gulvet længere (før imorgen) sunny

Én af langsiderne med 250´ere og 390´ere.... vi kunne ikke finde lampekasserne til 390´erne, så de er nok ikke kommet. Sygeligt, at man får så meget, at man ikke lægger mærke til det før, der er kommet vand i akvarierne

Imorgen skal vi have de sidste filtre i gang, og så have fuget 8 stk 530´ere forhåbentligt. Det er dejligt, at være akvarist

D19S

Antal indlæg : 5
Geografisk sted : Hobro

IndlægEmne: hjælp   Ons 6 jul 2011 - 9:10

Hej ole

Hvis du får brug for hjælp til lidt Telefon Eller Data kabling, må du lige skrive, så skal jeg se om jeg kan få det presset ind ;-)
Vis brugerens profil
bald

Antal indlæg : 2
Geografisk sted : Brønderslev

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Ons 6 jul 2011 - 19:11

Hej Ole.

Det ser sgu godt ud!

men det ender da med i er færdige før tid, troede jeg kunne nå at hjælpe lidt i uge 29.

trods manglen på tanganiyka kommer jeg ok til at køre forbi engang imellem alligevel.
Vis brugerens profil
h.lisby

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Ons 6 jul 2011 - 19:56

der skal nok komme mere at lave i ferien også

jeg sidder og tegner og regner på næste del af projektet

de tre stål tanke. som gerne skulle blive lavet i weekenden.

øhh, Ole hvor bliver de sidste reol tegninger af......???? lol!
Vis brugerens profil
Jensenjr

Antal indlæg : 64
Geografisk sted : Enslev-Grenaa

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Ons 6 jul 2011 - 20:26

Unimati skrev:

Tusind tak til Paul (jensen_jr) for hjælpen i dag.... Du bør vist udråbes til turbo sprinter bundlagsrenser

Hehe ...det kommer nok af at jeg er jo bager med spec i SANDkager høhø Razz...... jeg kigger forbi igen og gir et nap med hvis der er opgaver jeg kan klare:D
Vis brugerens profil
Unimati
Admin

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tors 7 jul 2011 - 0:23

D19S - Takker, det vil jeg holde in mente. Very Happy

Bald - Du kommer bare forbi. Der er en million milliard ting, der skal laves, så der er ingen fare for, at vi bliver færdige før tid. Steen smutter jo i 14 dage efter imorgen Wink

Øhhh Henning. Skrev du dit indlæg før eller efter, vi snakkede sammen?

Det lyder godt Paul. Al hjælp fredag og hele weekenden igennem er ekstremt velkommen. Der skal løftes fire 530´ere øverst op på reolerne, og fredag skulle jeg gerne modtage de sidste otte 720´ere.... de skal jo også op på reolerne. Steen er jo klog nok til at smutte inden... den hvalp

Unimati
Admin

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tors 7 jul 2011 - 0:31

Dagen i dag startede perfekt. De otte 530´ere ankom allerede fra morgenstunden af, så vi havde hele dagen til at fuge.

Steen og Nørby fuger på livet løs sunny

Den perfekte arbejdsplads. De sidste detaljer omkring 54´er reolerne og stålbaljerne blev vendt med Henning Very Happy

Steen & jeg er totalt smadrede. Den sidste lille uges tid har tæret på kræfterne, så det blev kun 530´erne i "hoftehøjde", der blev slæbt på plads. De øverste opgav vi mere eller mindre på forhånd Embarassed

Et lidt mørkt billede af biksen, inden vi smuttede her kl. 22 (det var en kort dag i dag )

Imorgen skal der laves et par akvarier kun med RockZolid Stone moduler og et par stykker kun med River Stone moduler. Derudover skal der renses 42 tons bundlag (mindst, hvis I spørger mine arme lol! ), så vi kan få vand i alle akvarierne på reolerne cheers

Jeg må nok også gå tiggergang. Hvis nogle har lyst til at hjælpe med at slæbe fredag, lørdag og søndag, så vil jeg være MEGET taknemmelig. I kan bare møde op på Messingvej 20H efter kl. 10. Det drejer sig om 530´ere og 720´ere, der skal op på reolerne Wink

Sciaenochromis

Antal indlæg : 441

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tors 7 jul 2011 - 0:52

Hold da op mand, det bliver fedt!

Glæder mig til at kigge ind, når jeg en dag skal nord på.
Vis brugerens profil
lindum

Antal indlæg : 420
Geografisk sted : viborg

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tors 7 jul 2011 - 0:57

gå nu i seng Pedersen. få noget søvn, du skal jo passe "min kiosk" mens jeg restituerer min gamle nu total nedslidte krop... idag var den "værste" dag. hverken hovede eller krop fungerede....
men forventningens glæde er stor, mulighederne er store ..........bliver sejt....
Vis brugerens profil
Unimati
Admin

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tors 7 jul 2011 - 1:19

Takker Scian Very Happy

Din gamle hund Steen.... du kommer til at savne det hele, når du spilder 14 dage på ferie.... tænk, at du gider

Unimati
Admin

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tors 7 jul 2011 - 9:30

Så er vi klar til en kort dag i dag cheers

Den sidste hånd skal lægges på fiske- og plantebestillingen til ankomst på tirsdag, så det skal aftenen bruges på. Lige nu prøver jeg at pifte en stemning op, så det ikke bliver dødens pølse at rense og slæbe bundlag hele dagen lol!

h.lisby

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tors 7 jul 2011 - 9:36

Ole, det blev skrevet før vi snakkede sammen. tongue

stål er lige bestilt til det sidste og maleren fik et besøg.
han så nu noget sær ud i hovedet da jeg fortalte hvad der skulle males, inden ferien
Vis brugerens profil
Unimati
Admin

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tors 7 jul 2011 - 9:39

Kanon sunny

Malere ser altid sære ud.... I wonder why lol! lol! lol!

Sciaenochromis

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tors 7 jul 2011 - 9:45

bliver det egentligt en "ren amerikaner" akvarieforretning? Eller skal i også have rigtige fisk - MALAWI.... Wink
Vis brugerens profil
stausholm

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tors 7 jul 2011 - 9:50

hej Ole..

hvornår starter i lørdag morgen ? det kan være jeg kan kigge op og hjælpe med at løfte

allan
Vis brugerens profil
Sciaenochromis

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tors 7 jul 2011 - 9:53

Unimati skrev:
Hej

Vi skl nok få en masse malawier Very Happy

Vi mangler hjælp real bad, så hvis du har lyst, må du meget gerne kigge forbi i dag. Jeg regner med at være der omkring kl 11 Very Happy

hovsa... ser først nu denne her!
Vis brugerens profil
Unimati
Admin

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tors 7 jul 2011 - 10:08

Jep. Malawier kommer i biksen igen Wink

Det lyder kanon Allan. Vi starter kl 9 på lørdag Very Happy

Jensenjr

Antal indlæg : 64
Geografisk sted : Enslev-Grenaa

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tors 7 jul 2011 - 16:22

Unimati skrev:

Men heldigvis fylder amerikanerne så godt lol!
efter at have gået og hjulpet ole i tirsdags.... går jeg og overvejer om man sku skyde de sidste malawier af og fylde amerikanere i den anden kumme osse ...
Vis brugerens profil
T.Hagel

Antal indlæg : 85

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    Tors 7 jul 2011 - 16:53

Jensenjr skrev:
Unimati skrev:

Men heldigvis fylder amerikanerne så godt lol!
efter at have gået og hjulpet ole i tirsdags.... går jeg og overvejer om man sku skyde de sidste malawier af og fylde amerikanere i den anden kumme osse ...

Det lyder dælme da som en god idé!

Se Brent's akvarie, og jeg tror dine overvejelse vil være ovre! Very Happy

http://www.brentsmith-photography.com/-/stock-and-print/stock-photography/aquatic
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.    

Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 10Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next