Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Tilføje flere Cleithracara maronii ??

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Steen




Antal indlæg : 18
Join date : 10/11/10
Age : 43
Geografisk sted : Aars

Tilføje flere Cleithracara maronii ?? Empty
IndlægEmne: Tilføje flere Cleithracara maronii ??   Tilføje flere Cleithracara maronii ?? Icon_minitimeLør 6 Aug 2011 - 18:55

Hej..

Jeg har idag et 160 liters akvarie kørende.

Billed her

Tilføje flere Cleithracara maronii ?? P5230024g

Der så idag kommet en har huler mere derned og planterne er vokset noget mere.

Jeg havde til at begynde med 4 nøgle huller, men nu har jeg desværre kun 2 tilbage.

Er der nogen herinde der ved hvor farligt/risikabelt det er at hente 2 mere og sætte ned til de to der går der allerede.

De to eksisterende har gået der i omkring 3 måneder, den 3. er død for en uges tid siden.

Grunden til jeg gerne vil have fat i 2 mere er at jeg ikke tror det at jeg har et par ud af de to, som går deri nu. Den største jagter meget den anden, jeg synes ikke de går så harmonisk sammen.

Håber er nogen der har oget erfaring med nøglehuller

______________
Med Venlig hilsen
Steen
Tilbage til toppen Go down
KasperK/Lolland

KasperK/Lolland


Antal indlæg : 20
Join date : 29/07/11
Age : 62
Geografisk sted : 4952 Stokkemarke, Lolland

Tilføje flere Cleithracara maronii ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Tilføje flere Cleithracara maronii ??   Tilføje flere Cleithracara maronii ?? Icon_minitimeTirs 23 Aug 2011 - 14:09

Steen skrev:
Hej..

Jeg har idag et 160 liters akvarie kørende.

Billed her

Tilføje flere Cleithracara maronii ?? P5230024g

Der så idag kommet en har huler mere derned og planterne er vokset noget mere.

Jeg havde til at begynde med 4 nøgle huller, men nu har jeg desværre kun 2 tilbage.

Er der nogen herinde der ved hvor farligt/risikabelt det er at hente 2 mere og sætte ned til de to der går der allerede.

De to eksisterende har gået der i omkring 3 måneder, den 3. er død for en uges tid siden.

Grunden til jeg gerne vil have fat i 2 mere er at jeg ikke tror det at jeg har et par ud af de to, som går deri nu. Den største jagter meget den anden, jeg synes ikke de går så harmonisk sammen.

Håber er nogen der har oget erfaring med nøglehuller

______________
Med Venlig hilsen
Steen


Efter min mening kan du sagtens købe en 4-5 stykker og sætte ned til de andre. Jeg ville dog give dem lidt større mulighed for revirdannelse ved hjælp af nogle rødder og afrundede sten til at opdele akvariet, også gerne nogle flere planter. Hvis du laver en omdekoration af akvariet samtidig med at du kommer de nye fisk i, ser de det ikke som indtrængere i deres revir!
Tilbage til toppen Go down
 
Tilføje flere Cleithracara maronii ??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jo flere oplysninger om jeres akvarier, jo mere interessant bliver det.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Amerika-
Gå til: