Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Fra Malawi til Mexico

Go down 
+2
lindum
Møller
6 deltagere
ForfatterBesked
Møller

Møller


Antal indlæg : 27
Join date : 09/08/11
Age : 53
Geografisk sted : Balle

Fra Malawi til Mexico Empty
IndlægEmne: Fra Malawi til Mexico   Fra Malawi til Mexico Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011 - 19:45

Her vil jeg lave en tråd om omlægningen af mit Malawiakv til et Mexicoakv. Desuden er jeg modtaglig for konstruktiv kritik Very Happy
Her lige et førbillede som overgangszone fra Malawi, samt et par pics af fiskene Fra Malawi til Mexico 95018


Copadichromis Chrysonotus


Taeniolethrinops Furcicauda



Mylochromis Sp. Vf Malopa


Aulonocara Stuartgranti Maleri


Fortsættelse følger Fra Malawi til Mexico 322163
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Fra Malawi til Mexico Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Malawi til Mexico   Fra Malawi til Mexico Icon_minitimeTors 15 Sep 2011 - 21:09

ihertfald kan man sige du har eller rettere havde fundet nogle af de gode fisk sunny kæft furcicauda er en fed fsik. men glæder mig til at se dit nye akvarie. få nu de rødder i El Pribsi lol! mine er i forlængst. og fik dem efter dig Fra Malawi til Mexico 162245 de skal faktisk kun ha en bitte lille sten for at blive holdt nede sunny men super malawi du havde. kom nu med de rov tetra he he
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Fra Malawi til Mexico Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Malawi til Mexico   Fra Malawi til Mexico Icon_minitimeFre 16 Sep 2011 - 13:12

lindum skrev:
kæft furcicauda er en fed fisk

Ja den er rigtig fed cheers kan få timevis til at kigge på dem Fra Malawi til Mexico 975683
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Fra Malawi til Mexico Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Malawi til Mexico   Fra Malawi til Mexico Icon_minitimeSøn 18 Sep 2011 - 16:44

billeder Preben billeder lol!
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Fra Malawi til Mexico Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Malawi til Mexico   Fra Malawi til Mexico Icon_minitimeOns 21 Sep 2011 - 23:06

mega flot fisk Taeniolethrinops Furcicauda... Men så prøv og se den her Taeniolethrinops praeorbitalis han http://www.malawi-gruppen.dk/taeniolethrinops_praeorbitalis.htm

tongue
Tilbage til toppen Go down
Møller

Møller


Antal indlæg : 27
Join date : 09/08/11
Age : 53
Geografisk sted : Balle

Fra Malawi til Mexico Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Malawi til Mexico   Fra Malawi til Mexico Icon_minitimeLør 24 Sep 2011 - 17:30

Her er en status. Denne opstilling er kun imidlertidig, den krævede nu heller ikke det store indgreb. Op med 10stk kalksten og i med mine gamle rødder 4-5 stk. baggrund og endedekorationen i højre side bliver fjernet i næste gang, jeg skal ha armen i kummen Basketball
Jeg er ved at drukne nogle red moore rødder, som kommer i, når de er klar. og der vil blive lavet et endepladefilter i højre side.
Så her er nogle billeder af opstillingen som den er pt. og de fisk der er i, der vil blive til tilført en flok Thoricthys Meeki, så må vi se om det går, ellers bliver der fjernet en art. Fra Malawi til Mexico 699920

Hele akvariet


Højre side


Venstre side


Midten eller Salvinis revir



Cichlasoma Salvini



Paraneetroplus Melanurus



Chalceus Macrolepidotus ( Redfin Tetra eller som amerikanerne kalder den, Pinktail Chalceus )



Tilbage til toppen Go down
Møller

Møller


Antal indlæg : 27
Join date : 09/08/11
Age : 53
Geografisk sted : Balle

Fra Malawi til Mexico Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Malawi til Mexico   Fra Malawi til Mexico Icon_minitimeTirs 4 Okt 2011 - 21:22

Nå det ser ud til at der er sket en fejl 40 med billederne i ovenstående indlæg Basketball

Nå nu til noget nyt, idag har jeg fået nogle th. Meeki Rio Candelaia, super flotte fisk, efter 6 timer hos Salvinien, ( som pt er yngelplejende), måtte jeg fange dem op igen, inden det endt galt. Så jeg håber at det kan lykkes, at få dem til at enes efter den endelige omlægning af akvariet, den skal jeg igang med inden for de næste 14 dage, jeg er nu ved at fået fat i alt det jeg skal bruge. Fra Malawi til Mexico 95018
Tilbage til toppen Go down
Møller

Møller


Antal indlæg : 27
Join date : 09/08/11
Age : 53
Geografisk sted : Balle

Fra Malawi til Mexico Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Malawi til Mexico   Fra Malawi til Mexico Icon_minitimeLør 8 Okt 2011 - 1:04

Jeg prøver lige igen med de forsvundne billeder





Det er stadig kun billeder fra den imidlertidige opstilling Basketball
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Fra Malawi til Mexico Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Malawi til Mexico   Fra Malawi til Mexico Icon_minitimeLør 8 Okt 2011 - 9:21

Det ser rigtig vool ud, og fede fisk cheers

Det ser ellers ud til, at der er mange gemmesteder, men salvinien har "næse" for at finde de andre lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
dmo




Antal indlæg : 73
Join date : 18/11/09
Age : 51
Geografisk sted : drastrup

Fra Malawi til Mexico Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Malawi til Mexico   Fra Malawi til Mexico Icon_minitimeLør 8 Okt 2011 - 14:21

fed balje Fra Malawi til Mexico 515631
Tilbage til toppen Go down
Møller

Møller


Antal indlæg : 27
Join date : 09/08/11
Age : 53
Geografisk sted : Balle

Fra Malawi til Mexico Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Malawi til Mexico   Fra Malawi til Mexico Icon_minitimeSøn 9 Okt 2011 - 22:20

Så blev jeg færdig. Meeen jeg synes jeg mangler et stykke baggrund i højre side Fra Malawi til Mexico 95018

Venstre side.

Højre side.


Og et billede af mine nye fisk Thoricthys Meeki fra Rio Candelaia


Så venter jeg med flere billeder indtil filteret begynder at virke rigtigt, det ser temligt gråt ud
Basketball
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fra Malawi til Mexico Empty
IndlægEmne: Sv: Fra Malawi til Mexico   Fra Malawi til Mexico Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fra Malawi til Mexico
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» 720 L Malawi
» Tur til Malawi
» malawi rov
» 530l malawi
» 325 L Sumatra til malawi

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Jeres akvarier-
Gå til: