Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 ja så blev til et akvarium

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Cramer




Antal indlæg : 12
Join date : 27/10/11
Age : 51

ja så blev til et akvarium Empty
IndlægEmne: ja så blev til et akvarium   ja så blev til et akvarium Icon_minitimeTors 27 Okt 2011 - 17:02

Hejsa Mit navn er Rikke

Min dreng har her for nyelig fået sit første akvarium sunny på112 liter.

Der er lidt forskellige selskabs fisk deri som sort tetra, sakse haler pragtsmerlinger og andre arter af fisk.
Jeg er total nybegynder inde for fiskeverdenen men mon ikke en gang jeg får det lært ja så blev til et akvarium 903994

Tak til Ole og Steen for jeres store hjælp med opstart af akvariumet og ikke mindst tålmodighed med diverse vand prøver og ikke mindst faderskab prøver ja så blev til et akvarium 15471
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

ja så blev til et akvarium Empty
IndlægEmne: Sv: ja så blev til et akvarium   ja så blev til et akvarium Icon_minitimeTors 27 Okt 2011 - 17:23

ja så blev til et akvarium 809526 ja så blev til et akvarium 809526 Håber du kommer tilrette med alle os fiskenørder,
held & lykke med drengens nyerhvervelse.
Tilbage til toppen Go down
Cramer




Antal indlæg : 12
Join date : 27/10/11
Age : 51

ja så blev til et akvarium Empty
IndlægEmne: Sv: ja så blev til et akvarium   ja så blev til et akvarium Icon_minitimeTors 27 Okt 2011 - 19:04

Tak Gerner ja så blev til et akvarium 265179 jeg er sikker på at i kan lære mig rigtig meget og jeg glæder mig til alle jeres kloge ord ja så blev til et akvarium 515631
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

ja så blev til et akvarium Empty