Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 ja så blev til et akvarium

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Cramer




Antal indlæg : 12
Join date : 27/10/11
Age : 51

ja så blev til et akvarium Empty
IndlægEmne: ja så blev til et akvarium   ja så blev til et akvarium Icon_minitimeTors 27 Okt 2011 - 17:02

Hejsa Mit navn er Rikke

Min dreng har her for nyelig fået sit første akvarium sunny på112 liter.

Der er lidt forskellige selskabs fisk deri som sort tetra, sakse haler pragtsmerlinger og andre arter af fisk.
Jeg er total nybegynder inde for fiskeverdenen men mon ikke en gang jeg får det lært ja så blev til et akvarium 903994

Tak til Ole og Steen for jeres store hjælp med opstart af akvariumet og ikke mindst tålmodighed med diverse vand prøver og ikke mindst faderskab prøver ja så blev til et akvarium 15471
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

ja så blev til et akvarium Empty
IndlægEmne: Sv: ja så blev til et akvarium   ja så blev til et akvarium Icon_minitimeTors 27 Okt 2011 - 17:23

ja så blev til et akvarium 809526 ja så blev til et akvarium 809526 Håber du kommer tilrette med alle os fiskenørder,
held & lykke med drengens nyerhvervelse.
Tilbage til toppen Go down
Cramer




Antal indlæg : 12
Join date : 27/10/11
Age : 51

ja så blev til et akvarium Empty
IndlægEmne: Sv: ja så blev til et akvarium   ja så blev til et akvarium Icon_minitimeTors 27 Okt 2011 - 19:04

Tak Gerner ja så blev til et akvarium 265179 jeg er sikker på at i kan lære mig rigtig meget og jeg glæder mig til alle jeres kloge ord ja så blev til et akvarium 515631
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

ja så blev til et akvarium Empty
IndlægEmne: Sv: ja så blev til et akvarium   ja så blev til et akvarium Icon_minitimeTors 27 Okt 2011 - 19:57

daw og velkommen. ja, især faderskabs prøver er imødeset med en vis spænding ja så blev til et akvarium 162245
Tilbage til toppen Go down
Cramer




Antal indlæg : 12
Join date : 27/10/11
Age : 51

ja så blev til et akvarium Empty
IndlægEmne: Sv: ja så blev til et akvarium   ja så blev til et akvarium Icon_minitimeTors 27 Okt 2011 - 20:20

Hejsa Lindum

Jamen det er jeg da RIGTIG glad for at høre ja så blev til et akvarium 265179

Men det er jo helt trist at det er ved at være kommet op og køre så jeg ikke skal have lavet flere faderskabs svar ja så blev til et akvarium 571744 nu når du har stået der og ventet spændt på at der skulle dukke en positiv op ja så blev til et akvarium 515631

Og mange tak for din hilsen nu når vi ikke har kunnet lave den positiv ja så blev til et akvarium 55835
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

ja så blev til et akvarium Empty
IndlægEmne: Sv: ja så blev til et akvarium   ja så blev til et akvarium Icon_minitimeTors 27 Okt 2011 - 20:24

du kommer garanteret igen når du har kogt nogle flere fisk lol!
ellers kigger du bare ind
Tilbage til toppen Go down
Cramer




Antal indlæg : 12
Join date : 27/10/11
Age : 51

ja så blev til et akvarium Empty
IndlægEmne: Sv: ja så blev til et akvarium   ja så blev til et akvarium Icon_minitimeTors 27 Okt 2011 - 21:25

Uh ha jeg tør da slet ikke at rør det varmelegeme mere efter din kæbe din underkæbe ramte dit mave skin lol!

Men mon ikke jeg finder er påskud for at komme og handle inde hos jer igen ja så blev til et akvarium 55835

Rør ikke mere noget med varme mere Laughing
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ja så blev til et akvarium Empty
IndlægEmne: Sv: ja så blev til et akvarium   ja så blev til et akvarium Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ja så blev til et akvarium
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Frontosa; brugere og varianter
» Mit 720 liters mellemamerikansk akvarium
» Akvarium lugter af h...... til!
» Højde på akvarium til sugemaller
» opstart af amerikaner akvarium

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Præsentation-
Gå til: