Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Pille unger fra forældre.

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Lasserh




Antal indlæg : 7
Join date : 23/10/11
Geografisk sted : Nørresundby

Pille unger fra forældre. Empty
IndlægEmne: Pille unger fra forældre.   Pille unger fra forældre. Icon_minitimeTirs 22 Nov 2011 - 20:45

Her idag, da jeg indtog min sædvanlige plads foran akvariet kunne jeg se at mine macantzatza(Inca Stone Fish) nu går med unger. Disse unger vil jeg meget gerne have så mange som muligt til at overleve af.
Mine Coeruleopunctatus går også med unger ligenu. Rendt faktisk var der til at starte med en kæmpe flok 100-200 måske. Men denne flok er nu minimeret ned til en mindre flok pga. mine Heros som bare er nogle grådige dævler.

Men kan jeg bare pille ungerne fra nu eller vil det gå helt galt? Altså godt nok tager de ungerne i munden når der er fare på fære, men ja de Heros er dælme pågående.
Hvad kan jeg gøre her og nu for at sikre størst mulig overlevelse?

Tilbage til toppen Go down
Jensenjr

Jensenjr


Antal indlæg : 64
Join date : 06/07/11
Age : 47
Geografisk sted : Enslev-Grenaa

Pille unger fra forældre. Empty
IndlægEmne: Sv: Pille unger fra forældre.   Pille unger fra forældre. Icon_minitimeTirs 22 Nov 2011 - 21:36

evt sug dem op med en slange over i et andet akvarie.. og fodr dem op med artemia... det er set med succes før...held og lykke
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Pille unger fra forældre. Empty
IndlægEmne: Sv: Pille unger fra forældre.   Pille unger fra forældre. Icon_minitimeFre 25 Nov 2011 - 22:41

Hvor fedt at de har ynglet cheers

Dem trænger hobbyen så meget til. Skide godt Pille unger fra forældre. 455281
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sponsoreret inhold





Pille unger fra forældre. Empty
IndlægEmne: Sv: Pille unger fra forældre.   Pille unger fra forældre. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Pille unger fra forældre.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Unger hos jensp
» Ellioti med unger
» Ellioti med unger, II
» Foder og fodring til unger
» Andinoacara sp. guldsøm med unger.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Amerika-
Gå til: