Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Hej alle akvarienørder

Go down 
ForfatterBesked
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Hej alle akvarienørder Empty
IndlægEmne: Hej alle akvarienørder   Hej alle akvarienørder Icon_minitimeSøn 14 Jun 2009 - 12:39

Ja nu vil jeg så starte,jeg er en ung mand fra 1960,født og opvokset på solskinsøen ALS i sønderjylland.Der har så, langt jeg kan huske tilbage altid været akvarier i vores hjem,mit første akvarium var med jernramm og kittet glas på hele 40liter, med guppyer,sener blev det udvidet til128 liter.Da jeg flyttede hjemmefra fandt jeg en pige som også gerne ville have et akvarie,det blev så et 250 liters med dværgcichlider det ene blev så til 20 opdrætsakvarier for de ynglede det skidt Laughing senere flyttede jeg til Silkeborg,og fandt min nuværende kone,og hun har også interessen for akvariet som nu er på 530 liter det har indeholdt Malawi (i 8 år) så kom der en flok trophrus i dem havde jeg 5 år så kom der discus i dem havde jeg 3½ år og nu svømmer der gibberosa moba rundt sammen med noglr gnsthocromis og rovmsller fra tanga søen.Foruden akvariet har vi også 3 Mainecoonkatte,det var lidt om mig og mine akvarier gennem tiderne.
Tilbage til toppen Go down
 
Hej alle akvarienørder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hej til alle
» Hej alle sammen
» Glædelig jul til alle
» Mit første amerikaner akvarie. Alle 530 liter.
» Velkommen til alle de gamle "hunde"

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Præsentation-
Gå til: