Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Hej fra Dorthe R.

Go down 
+2
Belinda
Dorthe R.
6 deltagere
ForfatterBesked
Dorthe R.

Dorthe R.


Antal indlæg : 3
Join date : 26/06/09

Hej fra Dorthe R. Empty
IndlægEmne: Hej fra Dorthe R.   Hej fra Dorthe R. Icon_minitimeFre 26 Jun 2009 - 11:11

Jeg hedder Dorthe, er 55 år, og bor i Næstved sammen med min mand og fem kælekatte: NFO'erne Øystein, Yngve, Arild og Nora samt huskatten Emmeline. Da jeg hverken udstiller eller opdrætter, er der en del diskussioner jeg ikke kan være med i, men jeg synes det er spændende også at følge lidt med i de sider af katteverdenen. Og at lære af folk med mere erfaring i kattehold end jeg selv har Very Happy .
Tilbage til toppen Go down
Belinda

Belinda


Antal indlæg : 34
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Nautrup, Roslev

Hej fra Dorthe R. Empty
IndlægEmne: Sv: Hej fra Dorthe R.   Hej fra Dorthe R. Icon_minitimeFre 26 Jun 2009 - 12:42

Hej Dorthe sunny

Velkommen til Hej fra Dorthe R. 640970
Tilbage til toppen Go down
http://www.rimturser.dk
Anneth

Anneth


Antal indlæg : 38
Join date : 07/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Hee

Hej fra Dorthe R. Empty
IndlægEmne: Sv: Hej fra Dorthe R.   Hej fra Dorthe R. Icon_minitimeLør 27 Jun 2009 - 13:43

Hejsa - og velkommen.
Hej fra Dorthe R. 640970
Tilbage til toppen Go down
Rikke F
Admin
Rikke F


Antal indlæg : 126
Join date : 06/06/09
Age : 48
Geografisk sted : Hobro

Hej fra Dorthe R. Empty
IndlægEmne: Sv: Hej fra Dorthe R.   Hej fra Dorthe R. Icon_minitimeMan 29 Jun 2009 - 18:24

Hej Dorthe og stort VELKOMMEN cheers Hej fra Dorthe R. 322163 Håber du bli'r glad for at være her, vi er glade for at ha' dig med cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.basicats.dk
PiaH

PiaH


Antal indlæg : 31
Join date : 08/06/09
Age : 57
Geografisk sted : Hobro, her må husene stå ude om natten

Hej fra Dorthe R. Empty
IndlægEmne: Sv: Hej fra Dorthe R.   Hej fra Dorthe R. Icon_minitimeSøn 19 Jul 2009 - 19:53

Hej og Hej fra Dorthe R. 809526
Tilbage til toppen Go down
http://www.piasunivers.dk
Egemark




Antal indlæg : 11
Join date : 08/06/09
Age : 44
Geografisk sted : KBH

Hej fra Dorthe R. Empty
IndlægEmne: Hej Dorthe   Hej fra Dorthe R. Icon_minitimeOns 5 Aug 2009 - 21:02

Dorthe R. skrev:
Jeg hedder Dorthe, er 55 år, og bor i Næstved sammen med min mand og fem kælekatte: NFO'erne Øystein, Yngve, Arild og Nora samt huskatten Emmeline. Da jeg hverken udstiller eller opdrætter, er der en del diskussioner jeg ikke kan være med i, men jeg synes det er spændende også at følge lidt med i de sider af katteverdenen. Og at lære af folk med mere erfaring i kattehold end jeg selv har Very Happy .


Velkommen til Very Happy Sidder og tænker på opdræt Westerbergs V/ Misha.. når jeg ser navnet Arild kan det passe?

Kristine
Tilbage til toppen Go down
Dorthe R.

Dorthe R.


Antal indlæg : 3
Join date : 26/06/09

Hej fra Dorthe R. Empty
IndlægEmne: Sv: Hej fra Dorthe R.   Hej fra Dorthe R. Icon_minitimeOns 5 Aug 2009 - 21:21

Egemark skrev:
[
Velkommen til Very Happy Sidder og tænker på opdræt Westerbergs V/ Misha.. når jeg ser navnet Arild kan det passe?

Kristine

Tak for din velkomst. Nej, Arild hedder på papiret Europa's Svend Tveskæg, men herhjemme hedder han Arild - ligesom mine andre NFO'er er blevet "omdøbt" og har fået navne med norske associationer.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hej fra Dorthe R. Empty
IndlægEmne: Sv: Hej fra Dorthe R.   Hej fra Dorthe R. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hej fra Dorthe R.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Katteforum :: Præsentation-
Gå til: