Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Hej fra Sine Gry

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hej fra Sine Gry Empty
IndlægEmne: Hej fra Sine Gry   Hej fra Sine Gry Icon_minitimeFre 26 Jun 2009 - 21:49

Ja så må jeg også hellere skrive lidt om mig selv Very Happy Jeg hedder Sine Gry og bor i Odense. Jeg har sammen med min mand to piger fra hhv 2003 og 2005.
Vi har et lille nyopstartet opdræt af den Hellige Birma og har pt vores første kuld som er godt 6 uger Hej fra Sine Gry 8269
Jeg er ved at uddanne mig til neurofysiologiassisten og skal til at pendle fra Odense til Vejle fra september sunny
Ellers er der ikke så meget at skrive andet end jeg er super spændt på at følge dettte forums udvikling Hej fra Sine Gry 255330
Tilbage til toppen Go down
Anneth

Anneth


Antal indlæg : 38
Join date : 07/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Hee

Hej fra Sine Gry Empty
IndlægEmne: Sv: Hej fra Sine Gry   Hej fra Sine Gry Icon_minitimeLør 27 Jun 2009 - 13:38

Hej Sine Gry
Velkommen herinde Hej fra Sine Gry 515631
Tilbage til toppen Go down
Rikke F
Admin
Rikke F


Antal indlæg : 126
Join date : 06/06/09
Age : 48
Geografisk sted : Hobro

Hej fra Sine Gry Empty
IndlægEmne: Sv: Hej fra Sine Gry   Hej fra Sine Gry Icon_minitimeMan 29 Jun 2009 - 18:26

Hej Sine Gry, hvor er det dejligt, at du vil være med Hej fra Sine Gry 322163 Stort stort velkommen herind Hej fra Sine Gry 640970
Tilbage til toppen Go down
http://www.basicats.dk
PiaH

PiaH


Antal indlæg : 31
Join date : 08/06/09
Age : 57
Geografisk sted : Hobro, her må husene stå ude om natten

Hej fra Sine Gry Empty
IndlægEmne: Sv: Hej fra Sine Gry   Hej fra Sine Gry Icon_minitimeSøn 19 Jul 2009 - 19:53

Hej og Hej fra Sine Gry 809526
Tilbage til toppen Go down
http://www.piasunivers.dk
Sponsoreret inhold





Hej fra Sine Gry Empty
IndlægEmne: Sv: Hej fra Sine Gry   Hej fra Sine Gry Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hej fra Sine Gry
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Katteforum :: Præsentation-
Gå til: