Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"

Go down 
+2
Gerner
Michael A
6 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeOns 29 Jul 2009 - 23:30

Her er lidt billeder af min VF gruppe fra Chaitika, Zambia.

Mvh. Michael.

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosachaitika31140

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosachaitika41140y

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosachaitika51140
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeOns 29 Jul 2009 - 23:35

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosachaitika61140i

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosachaitika13114x
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeTors 30 Jul 2009 - 9:21

Wow...........super gode billeder,og SUPER FLOTTE FISK Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" 14197

Hvor store er de og hvor mange har du ??
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeTors 30 Jul 2009 - 9:58

Gruppen tæller 4,5 eller 5,4 - der er en enkelt jeg ikke er sikker på, min alpha han er nok godt 30 cm. stor, så ham skal man ikke komme i vejen for.
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeTors 30 Jul 2009 - 11:39

super billeder Michael... Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" 14197

skal vi ikke snart se lidt billeder af dine nyanskaffelser ? ellers ender det bare med at jeg kommer rendende Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" 16738

allan
Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeTors 30 Jul 2009 - 16:31

Super billeder af super fisk

Mvh. Peter
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeFre 31 Jul 2009 - 11:16

Allan - alt godt kommer til den der venter ;-) der skal jo også være noget til de lange vinter aftener...
men du kigger bare ind, de gælder også i andre :-)
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeFre 31 Jul 2009 - 13:47

Ja må også sige fantastiske billeder, og sikke onde store fisk du holder dig der Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" 212589 Hvis øjne kunne dræbe, uha - de der farlige ud Razz

Tror jeg ville have mareridt om natten, hvis der gik så store bæster rundt i vores akvarier lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeFre 31 Jul 2009 - 15:28

Ha ha ... bare vent Yvonne en skønne dag vil også du opdage skønheden ved disse monstre og sikkert også komme til at holde dem... vil du vædde ? ;-)
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeFre 31 Jul 2009 - 17:55

Michael A skrev:
Ha ha ... bare vent Yvonne en skønne dag vil også du opdage skønheden ved disse monstre og sikkert også komme til at holde dem... vil du vædde ? ;-)
Nemlig Michael de er nemlig skønne,jrg er også glad for mine mobaer cheers
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeFre 31 Jul 2009 - 18:04

Den tør jeg godt vædde på Michael. De ser grumme ud - men kors de er stillestående. Det ved du godt, slet ikke harmonerer med mit temperament. Der skal altså lidt mere gang i gaden.
De står jo og lurepasser, og fiser husleje af i krogene. Er ikke til at stole på. Det er rovfisk - den slags kommer aldrig ind i mit hjem - basta.

Et er, at fisk æder nyspyttet yngel, men en fisk der æder noget der er større end en gyppy - kommer ikke indenfor her lol! Den slags kan blive i søen kan de - sådan nogle ondskabsfulde bæster. Har det svært nok med vores lurende Phyllonemus typus maller - men de får aldrig chancen for at æde en levende fisk der er over 1 cm. Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" 212589

Nej spøg til side. De er imponerende flotte, og Kim er faktisk helt vild med Frontosa. Men hos mig kommer de ikke ind - på lige fod med, at Leptosoma heller ikke kommer ind. Det er ikke en rovfisk, men bare en art, som jeg aldrig har kunne se det smukke i lol! Men den diskution har vi to jo haft til hudløshed, og sådan kan det også blive med dine smukke Frontosa Wink Joh måske den dag jeg går med rollator, så ville de passe fint - tror jeg Embarassed

Jeg ved du kan ta' det Michael - jeg har sjældent set så fine billeder af disse fisk.

Helt seriøst til sidst - hvad fodrer du med? Levende? og i så fald hvilken størrelse.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeFre 31 Jul 2009 - 23:15

Det kan jeg godt forstå Gerner, hvor store er dine ?

Jeg troede at ham Kim havde styr på dit temperament Yvonne !? Laughing

Jeg fodrer mest med rejer, mest frosne jeg tør op først, men også lidt levende rcs i ny og næ.

Der udover få de rejemix indeholdende ca. 50 % rejer og resten grønt.

De får ligeledes lidt artemia når gavmildheden en sjælden gang kommer over mig.

Nu vi taler foder til frontosa kan jeg da lige smide en bold i luften.... jed har gentagende gange læst på en konkurende dansk side at grunden til at frontosaer nogle gange får luft i maven er fordi de tager tørfoder fra overfladen ! - mine får aldrig tørfoder (heller ikke stiks, granulater eller lign.) men alligevel får BESTEMTE individer fra flokken i ny og næ luft i maven.

I min flok hænger det direkte sammen med min alpha hans aggretioner, dvs. har han skal vise hvem der bestemmer eller når han vil leg !!

Det er kun mine svageste hunner samt en af mine overskuds hanner som ingen hule har det går ud over... hvordan "puffen" rundt med dem hænger sammen med at de kommer til at hænge i overfladen i nogle dage har jeg ikke svaret på, men mønstret er det samme hver gang.

Yvonne - hils Kim mange gange og sig at han kan købe nogle unger rigtigt rigtigt rigtigt billigt - hvad vædder vi egentlig ?? - 10 stk. Leptosoma?

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" 640970
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeLør 1 Aug 2009 - 9:41

Nope, du ved jeg er ustyrlig Michael lol!

Meget interessant observation mht. luft i maven du har gjort.

Det fik mig til at tænke på en oplevelse vi for en del år tilbage havde med 2 hunde. Ved godt det ikke er fisk, men der fandt vi ud af at en tæve vi havde simpelthen led af konstant luft i maven pga. stres. Hun kom fra en kennel 7 mdr. gammel, og var rimelig trind i kroppen. Havde hende gående i et lille års tid med vores andre hunde incl. en lille sort cocker han - med selvtilliden totalt i top. Hun pruttede og fes konstant, var konstant oppustet. Vores lille sorte uhyre måtte så af flere årsager videre i sit liv.

3 dage efter han var væk - blev vores lille tæve slank som en ål, stoppede med at prutte og fise, ændrede total adfærd. Jeg er i dag overbevist om, at gassen i ballonen, måtte være sammenhængende med stress, selvom Cockeren aldrig gjorde hende noget, altså synligt.

I mine øjne er fisk også forskellige, nogle lader sig lettere påvirke end andre, og det er måske årsagen til, at enkelte i din flok, reagerer som de gør, når alfahannen går i "legemode".

Rigtig fin oplysning du kommer med Michael, for de fleste siger jo netop det med fodret, når Frontosa folk melder sig på banen med problemer med luft i maven. Det er første gang jeg hører om det du beskriver her.

Skulle hilse tilbage fra Kim - han har ikke plads lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeLør 1 Aug 2009 - 10:12

Hejsa
mine får både flagefoder og discusgranulat, og nogle enkelte tager flagefoderet i overfladen,men ellers har jeg så meget bevægelse i overfladen ,at det hurtift søger mod bunden.

Men ellers står den på rejer - muslinger - krill og store artemia.

Det var en fin i agtagelse du har gjort vdr. luft i maven Michael, jeg havde også kun hørt at det skyldes at de tog foderet i overfladen.

Michael : jamen de er ikke så store endnu, den største er vel mellem 12 og 15 cm, men har også haft dem fra de var omkring 2cm.
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeLør 1 Aug 2009 - 11:29

De skal nok blive så store med tiden Gerner - der er jo også charme over at følge en fisk helt fra starten af.

Citat Yvonne: Rigtig fin oplysning du kommer med Michael, for de fleste siger jo netop det med fodret, når Frontosa folk melder sig på banen med problemer med luft i maven. Det er første gang jeg hører om det du beskriver her.

- det er jo måske fordi vi er nogle der ikke kan tage den pågældende side seriøs, og at (heller ikke jeg) gider svare derinde..

Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste der har observeret dette - og jeg er ligeledes sikker på at hvis man har nok af huler i forhold til antal fisk - så er man helt ude over problemet.
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeLør 1 Aug 2009 - 11:42

Og en lille leg...

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosachaitikaileg5

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosachaitikaileg9

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosachaitikaileg1

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosachaitikaileg7

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosachaitikaileg6

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosachaitikaileg2m

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosachaitikaileg3
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeLør 1 Aug 2009 - 11:43

I øvrigt en fin teori Yvonne... her kan i se hvordan de andre fisk (dvs. dem der ikke får gemt sig i hulerne) bliver presset under legen...

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosachaitikaileg1
Tilbage til toppen Go down
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeLør 1 Aug 2009 - 12:35

Hej Michael

Hold da op, hvor er de fine, er de VF ??

Måske man skulle prøve Frontosaer, når jeg bliver gammmel lol!

Mvh. Peter
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeLør 1 Aug 2009 - 13:04

Ja det er en VF flok fra Chaitika, Zambia ... Peter hvad mener du med når ?? Laughing
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeLør 1 Aug 2009 - 13:12

Ved godt de er store de her fisk, men hold da fast nogle store æg de lægger.

Ved jo ikke så meget om dem, men det ser ikke ud som om legen foregår ved berøring af gatfinner osv. Altså som hos Tropheus f.eks. hvor fiskene er i tæt kontakt ved æglægningen.
Hvordan foregår befrugtning? Svømmer hannen henover ægget når det er lagt, hvorefter hunnen kommer tilbage og samler op?

Hvor mange har du Gerner? Synes det er dejligt når man har haft sine fisk fra helt små banditter, selvom ventetiden kan være lang, før man kommer til at stå med så store basser som Michaels.

Det er super billeder du viser, igen igen Michael - dejligt du har fået lysten tilbage, og giver os andre lov til, at få et lille indblik i hvad der rør sig hos dig. Sådanne billeder af en frontosa leg er bestemt ikke hverdagskost Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" 322163

Kan godt på det sidste billede se hvad du mener. Løsningen er som du siger måske et godt udbud af huler, hvis man har enkelte individer i gruppen, som måske ikke er så stærke, hvor de så kan stå og gemme sig lidt i de perioder, hvor alfaen kommer til fadet.

Synes dog jeg kan se et par steder hvor en enkelt fisk godt kunne stå lidt i skjul, men det er måske billedet der snyder lidt?

Igen kanon billeder - takker fordi du deler dem med os. Jeg har i hvert til fald fået et lidt andet syn på disse fisk, og må indrømme at jeg kun har set 2 hold IRL, i nogle akvarier, som bestemt ikke var indrettet som dit, og der var de lidt stillestående, men din opsætning gør altså tingene helt anderledes at se på.

Schhhh Peter - sådan må du ikke sige - den med rollatoren faldt jo ikke i god jord lol! lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeLør 1 Aug 2009 - 13:36

Hejsa
jamen du har så inderligt ret Michael der er da en vis charme at selv opfostre dem fra små,jeg har netop ikke fodret så hårdt på dem da de var mindre,for at undgå at de blev uformelige.Det er nok grunden til at de går lidt trægt med at vokse,men det hele skal jo gå op i en højere enhed.

Glemte lige at sige endnu nogle kanon fede billeder,dog savner jeg et AF HELE AKVARIET,men det må vi måske ikke se?? tongue

Jamen Yvonne i øjeblikket har jeg 15 stk i størrelsen fra 8-9 cm til 12-15 cm (så der kan godt blive en flok til dig også Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" 16738 )
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeLør 1 Aug 2009 - 13:46

Hannen starter med at "vise vej" - han har som regel udset sig et lille hjørne... herefter svømmer hun hen og ligger et æg for derefter at fortrække så han kan komme til at befrugte det - så er det så igen hendes tur til at komme til og hente ægget.
Der er på intet tidspunkt nogen berøring af finner etc. men hannen signalerer kraftigt med sine farver hvad han har til hensigt - og de øvrige fisk bliver holdt på afstand.

Æggene er vel ca. 3 - 31/2 mm. i diameter vil jeg tro, de kuld jeg har taget fra har været på godt 40 unger stykket.

De par huler du kan se på billedet der viser HELE AKVARIET (fik du den Gerner Wink - ps. hvis du vil se de sidste 5 cm. i hver side må du kigge forbi min kælder).. er allerede optaget af nogle hanner - det kan ikke ses på billedet men de står dybere inde i hulerne der er ca. 45 cm. dybe... så derfor står de resterende i overfladen.

Jeg skal se om jeg på et tidspunkt kan finde nogle ældre billeder frem (af nogle frontosa jeg havde tidligere) - her kan man se den store farveforskel som en han kan vise..
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeLør 1 Aug 2009 - 14:05

Ja det er jo en helt anden form for leg.

Utroligt med den dybde der er i hulerne, og at så store fisk står derinde og gemmer sig. Det kan man slet ikke fornemme på billedet. Glæder mig virkelig til, når vi endelig får mulighed for at kigge op til dig, så jeg kan få lidt gode fif til den slags hule opbygning. Altså ikke til tosaer, men specielt til vores granulosus maller. Very Happy

Ja Gerner - fantastisk tilbud Wink ligesom Michaels - men den går ikke. Kim har ikke plads lol! Men for dælen de har en mund som lige er efter min smag, det der sure nedadrettede udtryk, er altså noget helt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
peter hp

peter hp


Antal indlæg : 245
Join date : 06/06/09
Geografisk sted : Hjørring

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeLør 1 Aug 2009 - 14:32

Michael A skrev:
Ja det er en VF flok fra Chaitika, Zambia ... Peter hvad mener du med når ?? Laughing

Hehe jamen så ældre da, synes ikke de passer til mit tempo endnu lol!

Mvh. Peter
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeLør 1 Aug 2009 - 20:20

peter hp skrev:
Michael A skrev:
Ja det er en VF flok fra Chaitika, Zambia ... Peter hvad mener du med når ?? Laughing

Hehe jamen så ældre da, synes ikke de passer til mit tempo endnu lol!

Mvh. Peter
holdkæft du må have en god kondition Peter med de fisk du holder nu lol!

super billeder Michael, men var du ikke på arbejde på det tidspunkt billederne blev uploaded Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" 95018

allan
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeLør 1 Aug 2009 - 20:45

Michael A skrev:
.

De par huler du kan se på billedet der viser HELE AKVARIET (fik du den Gerner Wink - ps. hvis du vil se de sidste 5 cm. i hver side må du kigge forbi min kælder).. .
Ja detvil jeg da meget gerne en dag Smile Og ja den fik jeg Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" 16738 hvor stort er akvariet,når hulerne alene kan gå 45 cm ind ??
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeLør 1 Aug 2009 - 21:03

svare lige for Michael. Michaels akvarier (4stk.) er på 660L (160x75x55 cm). samme størrelse som en kort 720´er minus 5 cm. i højden

allan
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeSøn 2 Aug 2009 - 9:32

Citat Allan: super billeder Michael, men var du ikke på arbejde på det tidspunkt billederne blev uploaded ...

- jo ellers ville jeg jo ikke have tid til at sidde ved computeren - det ved du Laughing er i øvrigt også på arbejde nu.. så der er lige tid til lidt surfing i mens maskinen tæsker afsted .. Wink
Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 17:32

Så er der lige et par friske pics. - dem i har set er 3-4 måneder gamle....

Først 2 af min alpha han, hvor man kan se at finnerne er vokset en del ..

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosaalphahan1

Undskyld blitzen, og et mere ...

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosaalphahan2

Og så et par stykker af beta hannen...

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosabetahan1

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosabetahan2

Og en "lille" fin hun..

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Cgibberosahun1
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitimeFre 7 Aug 2009 - 20:32

For hulen Michael hvor er de bare smukke,hvor længe har du haft dem??
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Empty
IndlægEmne: Sv: Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"   Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika" Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cyphotilapia Gibberosa "Chaitika"
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Anbefalet foder, til Gibberosa.
» Cyphotilapia Gibberosa MOBA
» Altolamprologus compressiceps chaitika
» Cyph.Gibberosa Moba.
» Gibberosa - leg uden unger

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Jeres fisk :: Tanganyika - Fritsvømmer-
Gå til: