Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Oversigt over seneste indlæg.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Oversigt over seneste indlæg. Empty
IndlægEmne: Oversigt over seneste indlæg.   Oversigt over seneste indlæg. Icon_minitimeTors 27 Aug 2009 - 1:00

Hejsa

Jeg har rodet lidt med en oversigt over de seneste indlæg på forummet. Det er blevet til en voldsom stor boks i højre side, som jeg håber, at jeg kan integreret bedre i helheden, men det er vist ikke bare sådan lige til.

Jeg synes selv, at det er en god ting med en oversigt, men hvad mener I?
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Oversigt over seneste indlæg. Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over seneste indlæg.   Oversigt over seneste indlæg. Icon_minitimeTors 27 Aug 2009 - 1:32

Indtil den måske kan integreres bedre i helheden (hvis det bliver muligt) så er den en kærkommen funktion her hos mig.

Det går efter hånden lidt for vildt for sig her på forummet i forhold til i starten, hvor bedsteforældrene snilt kunne følge med i de nye debatter. Jeg synes helt klar det er en god ide med sådan en oversigt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

Oversigt over seneste indlæg. Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over seneste indlæg.   Oversigt over seneste indlæg. Icon_minitimeTors 27 Aug 2009 - 7:11

Enige - en god idé. Så sparer vi tid med at lede Oversigt over seneste indlæg. 322163
Tilbage til toppen Go down
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

Oversigt over seneste indlæg. Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over seneste indlæg.   Oversigt over seneste indlæg. Icon_minitimeTors 27 Aug 2009 - 8:07

Måske den kan ligge på tværs med et par linier, nyeste fra venstre mod højre?


Sidst rettet af OPEKA Tors 27 Aug 2009 - 16:03, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Oversigt over seneste indlæg. Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over seneste indlæg.   Oversigt over seneste indlæg. Icon_minitimeTors 27 Aug 2009 - 10:36

Ja, det kan måske lade sig gøre Peter. Jeg må lige prøve at lege lidt med det her i weekenden. Oversigten er god, men det ligner l...., der hvor den er nu Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sponsoreret inhold





Oversigt over seneste indlæg. Empty
IndlægEmne: Sv: Oversigt over seneste indlæg.   Oversigt over seneste indlæg. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Oversigt over seneste indlæg.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Ris/Ros & Gode Ideer-
Gå til: