Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Husum

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Anneth

Anneth


Antal indlæg : 38
Join date : 07/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Hee

Husum Empty
IndlægEmne: Husum   Husum Icon_minitimeMan 31 Aug 2009 - 12:15

Så er vi landet efter en dejlig weekend i Husum/Gråsten Husum 95018
Vi havde Neucoons Sierre Leone og Coonations Dumle Dude med på tur.
Leone skulle gerne have sit sidste cert i kl. 8. Og fik hun det, ja så havde vi fået hvad vi kom efter. Vi så så gerne, at hun også fik det første i kl.6 - det ville være en god weekend hvis vi skulle være så heldige Alt andet ville bare være ekstra creme cheers
Lørdag var Leone alene, og havde ingen problemer med at få sit cert. Very Happy Og hun fik besked på at komme tilbage til nom Nom tabte hun på fornemmeste vis til en smuk smuk lilla birmapige på 10 år, som har en udstillingshistorie unden lige bag sig. Hun var/er imponerende flot og tidligere WW. Så det var helt ok. - Birmapigen vandt så også enstemmigt på scenen.
Dutten var Lørdag oppe mod hans efterhånden gode sidekammerat og konkurrent Bugatti. Og igen igen var dommeren læææænge om at bestemme sig for hvem der skulle have ex1 og ex2. Det blev dog den dejlige Bugatti der igen tog det sidste stik. Og så kunne Dutten holde fri resten af dagen og nyde opmærksomheden fra de mange besøgende sunny

Søndag skulle Leone op for første gang i kl. 6. Igen var hun alene, men derfor er det jo alligevel altid spændende at høre hvad dommeren siger - specielt fordi dommeren denne gang var dansk - og Mette kunne få det hele med. Dommeren kunne absolut lide havd hun så, og Leone fik certet uden problemer, og kunne , som den dronning hun nu engang er - bæres ned til buret igen med besked om at komme tilbage til nom sunny
Og sørme om en meget snakkende og lettere mobset Leone ikke fik nommet og skulle på scenen Hverken Mette eller jeg var til at skyde igennem. Husum 265179

Dutten var vældig frisk fra morgenen af, og da vi efter planen skulle op som nogen af de første var det rigtig fint, så han rigtig kunne vise sin skønne skønne personlighed. Desværre havde dommeren valgt at starte nedefra, så Dutten blev sidste kat hos ham. Så gassen var gået af ballonen, og Dutten ville egenligt hellere sove nede i buret end ud til en masse mennesker. Jeg tænkte en kort overgang på at trække ham, så han kunne sove, men jeg ville gerne høre hvad dommeren havde at sige om min elskelige dreng, så vi gik op uden at forvente noget. Konkurrenten var igen smukke Bugatti Very Happy
Jeg er muligvis farvet af resultatet nu Razz Men hvor er jeg glad for at jeg valgte at tage ham op til den dommer jeg aldrig havde prøvet før. Han var så sød ved Dutten at jeg blev helt rørt.Han talte stille og roligt til Dutten, og var 120 % koncentreret om hvad han kiggede på. Han roste Dutten og møssede på ham. Husum 211905 Og jeg nød at se hans omgang med Dutten. Da han så skulle bestemme hvem der skulle have ex1 og ex2 valgte han sørme Dutten, med begrundelsen at han var i en god harmoni generelt og hang rigtig godt sammen. sunny Jeg blev så befippet da Dutten blev ex1 at jeg spurgte om det var rigtigt at det var os det vandt, for det plejer jo at være Bugatti. Og ja det var rigtigt og dommeren synes vist at jeg var lidt fjollet at reagere sådan af glæde. Husum 322163 Biv-totalt tabte han til em smuk hankat, men jeg var allerede oppe i skyerne, så det gjorde intet. Dutten fik ex1 og nom, og vi svævede forbi alle tilskuerne uden at ænse andet en den boblen i maven - følelsen er faktisk meget ubeskrivelig, men de der kiggede på var vist ikke i tvivl om glæden. Husum 265179 Og at Eric Reijers så også havde tegnet hjerter på bedømmelsen ud for generelt indtryk, gjorde jo ikke glæden mindre. For det var en helt specielt oplevelse ar se han med Dutten.
Tænt at have to katte med til det første show i udlandet og begge katte skulle på scenen hvor stort er det lige Husum 515631
Til sceneshowet havde vi allieret os med en erfaren og stor steward, som forstod hvor vigtigt det var for os at begge katte fik en god oplevelse. Og han fortjener alt ros Han læste lynhurtigt kattene og forstod at vise dem frem på en dejlig måde. cheers
Leone var oppe mod den smukke birma som blev bis dagen før, og en smuk skovkat. Og igen blev det birmaen der tog stikket hjem - men vigtigst af alt så tog Leone det flot selv om hun prøvede at gå i knæ og liste væk mellem to dommere Husum 95018
Så blev det Duttens tur. Han skulle op imod sin opdrætters to unge drengesamt en smuk blå dreng og så en junior winner, der også havde taget bis dagen før. Dutten ville helst hænge på skulderen af sin steward, og det fik han lov til når de gik fra dommer til dommer. Og da Dutten kom til den søde dommer der havde nomineret ham, så fik han igen den søde og kærlige nussen og et møs inden han blev sendt videre Husum 265179 - Og da stemmerne blev læst op havde Dutten sørme fået en stemme på scenen Resten gik til den flotte juniorwinner.Stemmen kom fra en dansk dommer. Jeg var/er så stolt af min dejlige søde Dutten. Og stewarden fik masser af tak for hans dejlige måde at håndtere vores cooner på. Husum 211905
Så godt nok var turen hjem lang, men det var en rigtig dejlig weekend, hvor vi mødte mange søde mennesker. Og en udstilling vi absolut vil besøge igen. Lokalerne var rigtig stoe, der var masser af plads til alle, og der var rigtig meget plads oppe hos dommerne. Selvfølgelig var der ting der kunne have været bedre ( vi er vel forvent med servicen herhjemme ) men alligevel skal der lyde masser af ros til den tyske klub og det flotte arbejde sunny
__________________
Knus
Tilbage til toppen Go down
Lisa

Lisa


Antal indlæg : 18
Join date : 08/06/09
Age : 51
Geografisk sted : Kølkær v. Herning

Husum Empty
IndlægEmne: Sv: Husum   Husum Icon_minitimeMan 31 Aug 2009 - 16:20

Vi er også hjemme efter en SUPER hyggelig og sjov weekend i Husum.

Rimturser's Spirit Fields fik om lørdag sit 3. CACIB og nu IC og søndag fik hun sit allerførste CAGCIB sunny

Vores hjemmebryggede hankat Bergedorf's Sweetwater havde sin debut i åben klasse om lørdagen og startede flot ud med CAC, BIV og NOM sunny Søndag måtte han nøjes med et EX2

Desuden er vi de SUPER stolte opdrættere af Bergedorf's San Angelo som begge dage fik RIGTIG flotte bedømmelse og to CAC'er - Hun kan nu kalde sig Champion. Bergedorf's Cinderella var også på show og fik to CAGPIB'er og blev sørme også NOM begge dage Hun er nu kalde sig Grand Int. Premier )))))))))))
sunny sunny sunny
Tilbage til toppen Go down
http://www.bergedorf.dk
 
Husum
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Katteforum :: Udstillinger og arrangementer-
Gå til: