Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Hvad er det her for baggrunde?

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeMan 2 Nov 2009 - 21:54

Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeMan 2 Nov 2009 - 22:00

Den første er BTN Malawi baggrunden kombineret med nogle moduler.

Nummer to kan jeg ikke lige se, hvad er, , men det ser rigtig cool ud Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeTirs 3 Nov 2009 - 0:41

vidste ikke at BTN lavede en hel baggrund også.
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeTirs 3 Nov 2009 - 0:52

Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeTirs 3 Nov 2009 - 0:54

Jeg tror faktisk, at nummer 2 er hjemmelavet, når man kigger på dens former. Hvis det er tilfældet, så er ejermanden én af de meget få, der kan finde ud af det, må jeg sige cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeTirs 3 Nov 2009 - 12:13

ja det må man sige... det ser monster fedt ud!

kunne du ikke stable et lille aftenkursus på benene 3 lørdage e.l., med et par BTN folk som kunne lære interesserede, hvordan man laver sine egne moduler?

Hvad er det her for baggrunde? 322163 kunne være cool mand!
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeTirs 3 Nov 2009 - 12:41

Jeg mener lige, at Århus Akvarieforening har haft et "kursus" med en gut fra BTN...... Endnu en grund til at melde sig ind i en forening Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
lgb




Antal indlæg : 199
Join date : 08/06/09
Geografisk sted : Silkeborg.

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeTirs 3 Nov 2009 - 12:44

Akvarieviden har jo sin bio, hvor du kan ses film en gang i hver md. mener den næste er på søndag. Sidste gang var det om at lave en baggrund, DIY Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.goc.se
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeTirs 3 Nov 2009 - 14:07

Unimati skrev:
Jeg mener lige, at Århus Akvarieforening har haft et "kursus" med en gut fra BTN...... Endnu en grund til at melde sig ind i en forening Wink

nice Ole.... men kan ikke finde noget om det. Hvor fandt du det info henne af?
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeTirs 3 Nov 2009 - 14:07

lgb skrev:
Akvarieviden har jo sin bio, hvor du kan ses film en gang i hver md. mener den næste er på søndag. Sidste gang var det om at lave en baggrund, DIY Wink

okay... hvor finder du de film henne på websiden lgb?
Tilbage til toppen Go down
Jesper T

Jesper T


Antal indlæg : 73
Join date : 10/06/09
Age : 48

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeOns 23 Dec 2009 - 20:29

Jeg kender BTN manden og kan nemt få ham til DK igen, så hvis Ole kan skaffe et lokale
kan vi nemt lave et heldags arrangement, Sune kan sagtens snakke om akvariedekoration
en hel dag. Han koster 2500,00 kr. og det er udelukkende til transport omkostninger.

Er der interesse for det ?
Tilbage til toppen Go down
http://www.tanganyikagruppen.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeOns 23 Dec 2009 - 20:46

Det lyder rigtig interessant Jesper. Det tror jeg lige, at vi må arbejde videre med cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Jesper T

Jesper T


Antal indlæg : 73
Join date : 10/06/09
Age : 48

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeTors 24 Dec 2009 - 13:50

Ja lad os gøre det Laughing
Tilbage til toppen Go down
http://www.tanganyikagruppen.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeTors 24 Dec 2009 - 15:21

Jeg må lede efter et egnet lokale. Sune vil jo blive hæs, hvis han skal gå rundt og brokke sig over RockZolids farver en hel dag, så det dur nok ikke i biksen lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeMan 28 Dec 2009 - 13:31

Unimati skrev:
Jeg må lede efter et egnet lokale. Sune vil jo blive hæs, hvis han skal gå rundt og brokke sig over RockZolids farver en hel dag, så det dur nok ikke i biksen lol!

det er godt det ikke bliver i biksen Ole... jeg er ik helt så go' til den troppe temperatur og luftfugtighed du har dig der! Wink
Så skal jeg ha skifte trøjer med da, det er helt sikkert. Hehe
Tilbage til toppen Go down
Mic

Mic


Antal indlæg : 27
Join date : 22/12/09
Age : 112
Geografisk sted : Herning

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeTors 31 Dec 2009 - 2:56

Jeg kan muligvis ligge lokaler til Smile
Det er så i Herning hvis det er ...

... Michael
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeTors 31 Dec 2009 - 13:11

Hvor f..... er Herning? Hvad er det her for baggrunde? 16738

Super tilbud Michael. Så er det i hvertfald ikke tag over hovedet, der skal afholde os fra at få et foredrag cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Mic

Mic


Antal indlæg : 27
Join date : 22/12/09
Age : 112
Geografisk sted : Herning

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeTors 31 Dec 2009 - 15:30

Hehe jeps hvor f.... er Herning egentlig - tja midt i midtjylland ca. Jeg vil tro vi kan lave plads til en 18-20 personer hvis det bliver aktuelt Wink
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeSøn 3 Jan 2010 - 22:27

hva så Mic, de overarme der, mangler sgu ik volume da!

Er det dig på billedet der eller? Hvor mange år har du løftet jern....
Tilbage til toppen Go down
Mic

Mic


Antal indlæg : 27
Join date : 22/12/09
Age : 112
Geografisk sted : Herning

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Arme hehe ...   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeTirs 5 Jan 2010 - 12:50

Jeps det er mig ... Men syntes nu ikk selv det er så slemt - endnu da, burde bære et skilt på ryggen med teksten "under re-construction" hehe lol!

Men jo har da været igang "et par" år (on -off), men er først for alvor begyndt at træne seriøst igen her sidste sommer - Så det kører ok igen nu Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sciaenochromis




Antal indlæg : 441
Join date : 06/10/09

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeTirs 12 Jan 2010 - 2:42

det er sgu skægt nok når man først er kommet i gang og har en trænings makker. Har også løftet vægte i nogen år... +13 år on/off. Men så blev jeg systemudvikler (et andet ord for IT nørd), og trænede knap så meget pga. alt min tid gik med "screen time". Men så blev jeg far og så gik det helt galt. Så det eneste jeg løfter nu, er akvarier og babier. Så det bliver ik til så meget mere.... Smile hehe

stiller du op i DM body building snart så?
Tilbage til toppen Go down
Mic

Mic


Antal indlæg : 27
Join date : 22/12/09
Age : 112
Geografisk sted : Herning

Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitimeFre 15 Jan 2010 - 1:46

Ja regner med at ramme den helt rigtige form 2012 - så stiller ikk op før ... hehe så der er da lidt tid at bygge endnu lol!

jamen du må da bare igang igen så - Det er jo en sport man altid kan vende tilbage til - så kom frisk Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad er det her for baggrunde? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er det her for baggrunde?   Hvad er det her for baggrunde? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad er det her for baggrunde?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Rockzolid baggrunde
» hvad nu???
» Hvad med Indien???
» Hvad er det for et bund modul?
» Hvad fodrer du med?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Dekoration-
Gå til: