Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Nogen der ved hvorfor C. er offline?

Go down 
+4
stausholm
sølvpil
lindum
Sciaenochromis
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Nogen der ved hvorfor C. er offline? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009 - 1:08

En måde at gribe det an på, vil være at anse Borneo baggrunden som en Slimline baggrund, hvor man har filter bag. Dvs. hvis du skal ud og hente inspiration, skal du fokusere på akvarier, der er med Slimline i kalk. Det kunne være, at der dukkede noget op? Ellers må du lige lave en tråd om akvariet, hvor vi allesammen kan komme med dårlige og fuldstændigt ude i hampen ideer Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
OPEKA

OPEKA


Antal indlæg : 352
Join date : 14/06/09
Geografisk sted : Roskilde

Nogen der ved hvorfor C. er offline? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009 - 18:24

Unimati skrev:
Ellers må du lige lave en tråd om akvariet, hvor vi allesammen kan komme med dårlige og fuldstændigt ude i hampen ideer Very Happy

Ole! du er sgu uforbederlig lol!


Hej Kviller. Nå, så du køre siderne i dag.

Nu er det jo flere end dig fra C.dk som overvåger denne debat via et link, men de tilkendegivelser der er skreve her fra gamle C.dk bruger giver et billede af tilstanden på Cichlids i dag. Som JanF skiver bliver C.dk nok aldrig den side det var en gang - men finder formentlig en ny inditet med sin egen for for humor og skæve vinkler.
Tilbage til toppen Go down
Kviller




Antal indlæg : 6
Join date : 18/11/09

Nogen der ved hvorfor C. er offline? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009 - 19:18

OPEKA
Ja, der er jo sket en sørgelig udvikling for specielt C.dk, jeg lærte så aldrig "den gamle" c.dk at kende, da jeg ikke boede i Danmark på det tidspunkt. Jeg er enig i at de nok skal finde sin egen identitet og have sin egen form for humor, men de skæve vinkler vil jeg prøve at rette op på. Personligt mener jeg der skal være plads til alle former for sider og som der var en der skrev et sted, at c.dk nok drukner i sin egen populæritet, det er sørgeligt, men nok ikke noget at gøre ved. Jeg tror det bliver et sted hvor man kan hente sin viden og læse artsbeskrivelser osv, men når man bliver mere "hardcore" cichlide freak og bevæger sig ud over de almindelige spørgsmål, så ender man nok andre steder, men måske skal c.dk bare være en byggesten eller fundament til cichlide folket som kan få en grundlæggende viden inden for faget og af den vej finde ind til den genre side som de passer ind under. Jeg ved det ikke, men jeg har mange planer og mange visioner, men har ingen idé om hvad der skal gøres eller vil ske endnu.
Tilbage til toppen Go down
stausholm

stausholm


Antal indlæg : 427
Join date : 08/06/09
Age : 53
Geografisk sted : Århus

Nogen der ved hvorfor C. er offline? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009 - 23:25

jeg synes det er super, at der endelig er ved at ske noget. at folk har fået øjnene op for, at cichlids absolut ikke kører som det burde.
jeg er med blandt dem, der synes at Kviller gør et kanon stykke arbejde. og jeg synes det er fedt, at han kan holde modet oppe og ikke mister tålmodigheden med siden.

allan
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Nogen der ved hvorfor C. er offline? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Nov 2009 - 2:21

Jep. Hatten af for Kviller over det store stykke arbejde, han laver. Jeg er sikker på, at han nok skal få siden op at køre igen med de gode ideer og gå på mod, han har. Det vil være dig velundt at "genfinde" C.dk´s potentiale, og få tilføjet dit eget fingeraftryk på den. Jeg ønsker dig al mulig held & lykke, og rigtig rigtig god arbejdslyst Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sponsoreret inhold





Nogen der ved hvorfor C. er offline? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nogen der ved hvorfor C. er offline?   Nogen der ved hvorfor C. er offline? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nogen der ved hvorfor C. er offline?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Crenicichla - Nogen, der har erfaringer med dem?
» Hvis nogen af jer kender en
» Diamant akvarie- Nogen som kan tysk?
» nogen der kan arts bestemme denne fyr
» øv Ole hvorfor holder du lukket???

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Generelt-
Gå til: