Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika. Empty
IndlægEmne: Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika.   Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika. Icon_minitimeMan 7 Dec 2009 - 21:04

Efter en periode med stress af den meget udsunde slags, blev jeg liiiige nødt til at slå i bakgear igår aftes. Hvilken bedre måde at gøre det på, end at tage et 325 L akvarie, og så lave fuldstændigt om på det...... selv om jeg ikke har nogle fisk, der skal gå i det, men de kommer jo nok en dag Very Happy

Der er ikke nogen "rød tråd" i omlægningen, udover at der bare skulle hygges, og lige laves et enkelt eksperiment. Det store RockZolid Modul A (i venstre side på billede #1) ville jeg bruge som plateau i højre side. Det krævede næsten 25 cm bundlag mellem modul og baggrund. Det vil resultere i dødt bundlag og sikkert også dødt vand i modulet (pga. det høje bundlag i den ene side af modulet), så det kan ikke fjernes igen, mens der er fisk i akvariet...... det er lidt et eksperiment, om det virker, men ellers må det jo bare omlægges igen senere..... uden fisk Wink

Lige et par billeder:

Som akvariet så ud i starten:


Efter omlægningen:


Sidst rettet af Unimati Tirs 8 Dec 2009 - 2:12, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Lars

Lars


Antal indlæg : 82
Join date : 21/06/09
Age : 63
Geografisk sted : Løgten, Århus

Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika.   Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika. Icon_minitimeTirs 8 Dec 2009 - 1:22

Det ser rigtig hyggeligt ud - hvis jeg var fisk, ved jeg godt, hvilken udgave, jeg ville vælge.

Baggrunden synes jeg falder fint ind - og den har allerede godt med alger Smile

Spændende med det store modul, som jeg også har i min 720 på samme plads, dog foran indsugningsristen, så det går nok ikke med højt bundlag her. Men du har vist ikke fået den ende af akvariet helt med på billedet.

Glæder mig til at se det, når det er vokset lidt til - og ikke mindst med en flok fine amerikanere cheers
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika.   Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika. Icon_minitimeTirs 8 Dec 2009 - 2:16

He he ja... det er et hyggeakvarie Very Happy

Jeg har lige skiftet billedet ud, for du har da ret i, at det ikke var med Embarassed

..... men igen, så er det ikke til at vise på billeder alligevel. Det er det jo aldrig, så hvorfor skulle det være anderledes den her gang? Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika. 2948

Men tak for kommentaren Very Happy

Jeg glæder mig til at få nogle fisk deri, men der går nok en rum tid endnu desværre, men sådan er det.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sponsoreret inhold





Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika. Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika.   Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Omlægning af 325 L Borneo fra malawi til Amerika.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Omlægning af 325 L Kisar fra malawi til Amerika.
» Omlægning af 720 L malawi til sydamerika.
» 325 L Papua fra Malawi til Amerika.
» omlægning..
» Omlægning af 900 L.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Inspiration :: Akvarier-
Gå til: