Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Empty
IndlægEmne: Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli   Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Icon_minitimeOns 17 Mar 2010 - 11:09

har denne fisk. en lidt sjælden sag, kan ikke finde ret mange billeder eller tekst om den overhovedet. så nu prøver jeg at lægge lidt billeder op med den. jeg har 4-2 af dem ca 7-11 cm den skulle blive ca 17 cm. har ikke så megen farve som mange andre malawi. men personligt er jeg ret betaget af den. dens sarte blå farve. skifter ofte farve after stemning. tror ikke mine er udfarvede endnu. ser ud til den får et rimeligt flot sejl i finnerne. godt nok hedder den furcicauda, men kropsformen på varianten fra Liuli ligner slet ikke de andre mere langstrakte og noget støøre furcicauda... den dykker heller ikke hovedet så langt ned i sandet som de andre. den opfører sig meget mere som fisk i lethrinops slægten. skal nok løbende poste billeder og observationer...


hmmmm kan ikke pt logge mig på akvariegalleriet . så pics kommer hurtigst
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Empty
IndlægEmne: Sv: Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli   Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Icon_minitimeOns 17 Mar 2010 - 11:22

så kommer der lidt desværre ringe billeder....


såen ser akvariet ud pt. der mangler liiiiige lidt , men vil ik pille for meget hos fiskene pt.





Tilbage til toppen Go down
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Empty
IndlægEmne: Sv: Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli   Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Icon_minitimeOns 17 Mar 2010 - 13:06

Halløj Sten.

Så ringe er de billeder nu heller ikke Smile

Den er super fin, bliver spændende at følge dens vækst - og ikke mindst yngleadfærd.

Ærgeligt at jeg glemte kameraet forleden, må huske det næste gang.
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Empty
IndlægEmne: Sv: Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli   Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Icon_minitimeOns 17 Mar 2010 - 13:11

De ser rigtig fine ud Steen. Det bliver spændende at følge dem cheers

...... og dit akvarie ser da rigtig godt ud nu Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli 455281
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Empty
IndlægEmne: Sv: Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli   Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Icon_minitimeOns 17 Mar 2010 - 13:14

ja, tro det eller ej Ole , er sgu helt tilfreds med det nu lol! har bare en lille ændring som kommer senere....opbygningen skal være lidt anderledes for at tilgodese sandfræserne...og tusinde tak for din bistand på alle måder. næste gang. kommer jeg efter en røvfuld små moduler sunny
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Empty
IndlægEmne: Sv: Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli   Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Icon_minitimeOns 6 Okt 2010 - 1:21

Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Empty
IndlægEmne: Sv: Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli   Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Icon_minitimeTirs 4 Jan 2011 - 21:26

så spyttede hunnen lidt unger. fik taget lidt fra . stadig med lidt blommesæk. bliver spændende om jeg kan holde liv i dem." border="0" alt=""/>
" border="0" alt=""/>
Tilbage til toppen Go down
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Empty
IndlægEmne: Sv: Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli   Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Icon_minitimeTirs 4 Jan 2011 - 21:31

hva faen ????? hmmmm


Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Empty
IndlægEmne: Sv: Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli   Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Taeniolethrinops sp. Furcicauda Liuli
» T. furcicauda
» T. furcicauda
» Taeniolethrinops furcicauda - Taeniolethrinops praeorbitalis

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Jeres fisk :: Malawi - Fritsvømmer-
Gå til: