Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Wishlist - Unimati

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 11:44

I´m looking for the following american cichlids. Fry or youth are preferred.

Geophagus pellegrini
Vieja argentea
Archocentrus spinosissimus
Cichlasoma pearsei

Contact information:
Ole Pedersen
info@unimati.dk
Tel: +45 96 58 80 19
Location: Hobro, Denmark


Sidst rettet af Unimati Tirs 4 Maj 2010 - 17:32, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Anonym
Gæst




Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 12:00

Test. Guests can reply to these posts.
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 15:56

Maybe you should mention which country you live in - just an idea Idea

Best regards
Yvonne

PS. forsøgte at svare uden at være logget på - som gæst. Det ville den ikke acceptere. Den bad om et brugernavn?
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Gæst
Gæst




Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 17:03

Yes i can also write without a login

Gerner
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 17:29

Ja jeg kan stadigvæk ikke - den beder om et brugernavn.
Kan sagtens lave Preview men når jeg forsøger at sende, så vil den have et brugernavn?

Måske du skulle lave en helt ny tråd Ole, så alle disse kommentarer ikke står der. HUSK Location - Denmark lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 17:31

Yvonne.... du skriver bare et eller andet som brugernavn. Jeg skrev Anonym og Gerner skrev Gæst Wink

Når det hele er på plads, så sletter jeg denne tråd, og laver en ny. Den var mere ment som et eksempel, da jeg leder efter 100 andre fisk lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Hilbert
Gæst




Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 17:42

Yes, so we try again. Now that we know that the debat will be deleted, we do not need to spell correctly Wishlist - Unimati 16738 Wishlist - Unimati 16738 Wishlist - Unimati 16738 Wishlist - Unimati 162245

PS. Nu stopper det - jeg skal sgi' også skrive en eller anden lumpen kode for at fortsætte. Kors det er meget nemmere at være logget ind.
Tilbage til toppen Go down
Hilbert
Gæst




Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 17:53

Yes, og man kan not redigere i sine indlæg Wishlist - Unimati 152583 når man hedder Hilbert Wishlist - Unimati 967887

So Hilbert have to say the things he have to say, whitout any faults, or else he have to start all ower again Wishlist - Unimati 212694

Det er meget nemmere på DANSK og være logget ind - Ole. Eller få en ven med de rette sprogkundskaber til, at rette henvendelse til de rigtige kontakter Wishlist - Unimati 16738 Jeg har heldigvis
lige fået en hel del serverende omkring nogle fisk, som jeg ellers ikke havde fået, hvis jeg ikke havde en god ven der hjalp mig - se det er guld værd, når man er sprogspasser cheers
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 20:27

Anonymous kan umiddelbart godt redigere/slette sine indlæg. Pist borte er det. Efter denne post vil man slet ikke kunne se, at der har været et svar fra denne "anonyme" gæst.

Hilbert har ikke samme muligheder - men Hilbert er også bare en fiktiv figur, der afprøver systemet, og reporterer om hvordan det opleves som gæst/fiktiv figur.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 21:01

Hygger du dig Yvonne.... eller snakker du bare med dig selv? Wishlist - Unimati 162245
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 21:08

Nej da - snakker med Anonymous - som ganske rigtig ikke længere kan ses at have et indlæg i denne debat. Wishlist - Unimati 16738

Hilbert er gået i seng, og står aldrig op igen - han savner Anonymous lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 21:12

Unimati skrev:
Hygger du dig Yvonne.... eller snakker du bare med dig selv? Wishlist - Unimati 162245



Wishlist - Unimati 16738 Wishlist - Unimati 16738 Wishlist - Unimati 16738 Wishlist - Unimati 16738 Wishlist - Unimati 16738
Hold da helt k... hun snakker Wishlist - Unimati 458769
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 21:15

Nej det er Kim der snakker.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 21:21

Wishlist - Unimati 162245 Wishlist - Unimati 162245 Wishlist - Unimati 162245
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 21:22

Kiwa skrev:
Nej det er Kim der snakker.



OKAYEE Wishlist - Unimati 967887 Wishlist - Unimati 380419 Sorry
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 21:30

Det var gas Jørn - KIM snakker aldrig på fiskeforums - jeg hænger bare ubehjælpeligt på en profil der blev oprettet engang i 2004 af ham, og udnytter hans navn groft nogle gange.

Ergo vi er to på profilen, og lige i denne debat brugte jeg Trumfen - at det er Kim der snakker. Han snakker kun biler, fjernsyn, musikanlæg og andre uforståelige emner i dag. Nåh ja hans saltvandsfisk snakker han med KJ om når de ses lol! Men seriøse cichlidedebatter som denne - kunne han aldrig drømme om, at deltage i længere Wishlist - Unimati 16738

Jeg snakker til gengæld ofte med mig selv herinde - og det er helt okay Wishlist - Unimati 91416
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTirs 4 Maj 2010 - 21:37

Puuuha så er jeg rolig igen. Wishlist - Unimati 55835
Tilbage til toppen Go down
Jensenjr

Jensenjr


Antal indlæg : 64
Join date : 06/07/11
Age : 47
Geografisk sted : Enslev-Grenaa

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeOns 20 Jul 2011 - 21:30

følgende ønskes meget højt:

parachromis motaguense
vieja maculicauda
Tilbage til toppen Go down
T.Hagel




Antal indlæg : 85
Join date : 04/09/10

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTors 21 Jul 2011 - 15:46

Jensenjr skrev:
følgende ønskes meget højt:

parachromis motaguense
vieja maculicauda

Hvor mange maculicauda vil du ha', og hvad størrelse?

Motaguense kan jeg ikke hjælpe med, dem vil jeg også selv have fat i, især red tiger.
Tilbage til toppen Go down
Jensenjr

Jensenjr


Antal indlæg : 64
Join date : 06/07/11
Age : 47
Geografisk sted : Enslev-Grenaa

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTors 21 Jul 2011 - 16:44

red tiger og motaguense er den samme Wink... hvor store er de maculicaudaer?
Tilbage til toppen Go down
T.Hagel




Antal indlæg : 85
Join date : 04/09/10

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTors 21 Jul 2011 - 19:20

Jensenjr skrev:
red tiger og motaguense er den samme Wink... hvor store er de maculicaudaer?

Der er adskillige variationer alt efter lokation. Wink

5-10cm vil jeg skyde på.

Det er hos en forhandler i Aalborg. Hvis du kun skal bruge 1 eller 2 kan du bare hente dem hos Carstens Dyrehandel /v. Kim.

Men hvis du skal bruge flere kan det være jeg skal købe dem for dig og du så henter dem hos mig, da der nok vil være en pæn mængde rabat involveret hvis jeg køber dem.
Tilbage til toppen Go down
Jensenjr

Jensenjr


Antal indlæg : 64
Join date : 06/07/11
Age : 47
Geografisk sted : Enslev-Grenaa

Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitimeTors 21 Jul 2011 - 19:28

ok jeg venter lidt.. da det er moto'en der ligger klart nr 1..men tak for vinket Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Wishlist - Unimati Empty
IndlægEmne: Sv: Wishlist - Unimati   Wishlist - Unimati Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Wishlist - Unimati
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hejsa fra Unimati Ole
» Unimati's medarbejdere...
» No more Mr. Burns! Unimati.dk er oppe igen.
» Mangler du inspiration? www.unimati.dk er opdateret med billeder af 600+ arter!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Annoncemarked :: Ønskeliste - Fish you want-
Gå til: