Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Omlægning af 2 x 960

Go down 
+4
Kiwa
Unimati
beltt
Vorup
8 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 59
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeSøn 9 Maj 2010 - 19:53

Jeg plejer jo at tynde kraftigt ud i fiskebestanden hvert forår, men dette år er dog specielt.

Sidste weekend tømte jeg mit venstre 960 liters (960V). Dvs alle sten blev taget op - og det var mange - og ALLE tropheus og petrochromis blev solgt. Pt. går der altså ingen algeædere hos mig, udover lidt ancistrus.
Akvariet blev bare fyldt op med vand igen og står med bar sandbund.

Efter at Ole nu har lokket mig til at blive amerikaner Wink måtte jeg så igang igen i dag. Mit højre 960 liters (960H) stod for skud. De 2 rockset-dekorationer blev taget op og frontosaerne og grandiops røg i 960V.
Alt vandet blev tømt af og det sorte sand blev først fjernet med håndkraft og resterne suget op.
Den sorte bund ser bare for kunstig ud til mig. Kan godt være at frontosaerne bliver mere blå, men hvad nytter det når akvariet som helhed fremtræder "forkert".
Lidt dekoration kom i og en pose frisk sand. Koldt vand - pt. 14 grader.
Nu skal det så lige stå et par dag, før frontosaerne ryger i 960H igen. Jeg har ikke helt besluttet om grandiops'erne kommer med.

Så skal 960V tømmes endnu engang, så der kan blive lavet en amerikansk bund. Jeg vil bare lave en flad stenbund, da rødder, the-vand og planter ikke lige er mig (endnu!?). Nogen der har nogen fif til sådan en bund? Eller er det bare at fylde bunden med sten i forskellig størrelse? Det bliver med lyst sand som fyld.

Jeg tager nogle billeder senere, når mørket falder på Very Happy
Tilbage til toppen Go down
beltt




Antal indlæg : 63
Join date : 12/01/10

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeSøn 9 Maj 2010 - 20:38

Bliver fedt at følge med. Der er jo næsten ingen begrænsninger med så stor en balje...

Mvh Aladin
Tilbage til toppen Go down
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 59
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeSøn 9 Maj 2010 - 21:33

Nå der kommer ingen billeder i dag.

Frontosaerne kan absolut ikke lide at få tændt lyset, så det må vente til en anden dag.

16 grader i 960H......
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeSøn 9 Maj 2010 - 23:09

Det bliver spændende at følge Very Happy

Vedr. opbygningen af amerikanerakvariet, så vil det være en god ide at lave nogle ideelle huler ude i siderne, samt langs bagglasset. Med lidt held vil de flytte derind, og ikke f.eks. i midten af akvariet, så de ikke kommer til at fylde for meget, når de yngler.

Derudover vil det være en god ide, at få lavet nogle "bund til top" dekorationer. Både for at bryde muligheden for at fiskene kan se hele vejen igennem akvariet, men også som generel aggressionsstopper, hvor de kan svømme omkring. Det er self nemmest at gøre med rødder, men et par lange flade sten burde også kunne gøre tricket.

Senere hen kan du så udbygge dekorationen i midten af akvariet, når de fleste er "flyttet ind" i siderne eller bagerst i akvariet. Det er en fremgangsmåde, der bør fungere, men fiskene vil jo ikke altid det samme som akvaristen Omlægning af 2 x 960 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 59
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010 - 9:15

Tak Ole.
Gode tips som jeg vil forsøge mig med.
Der er baggrund i akvariet, så det skulle være muligt at lave en del huler langs den.
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeMan 10 Maj 2010 - 12:49

Langt størstedelen af amerikanerne i mine akvarier anvender baggrunden til at yngle på. Enten ved at anvende den som en del af hulen, eller direkte på selve baggrunden. Det er min erfaring, at de anvender baggrunden meget mere effektivt end f.eks. malawi og tanganyika, så allerede her har du en god mulighed for, at de ynglende par ikke kommer til at fylde for meget i selve akvariet.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 59
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeTirs 11 Maj 2010 - 11:42

Findes der egentlig trærødder som ikke farver vandet?
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeTirs 11 Maj 2010 - 12:36

Alle rødder stopper med at farve vandet.... om der så går 1 måned eller 4 år er der ikke nogen, der ved Wink

Jeg er ikke bekendt med rødder som ikke farver vandet fra start af desværre.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
beltt




Antal indlæg : 63
Join date : 12/01/10

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeTirs 11 Maj 2010 - 13:14

Hvad med at prøve med grene fra naturen... Dem jeg har brugt i mit akvarie farver ikke det mindste... Men det er rigtigt hvad Ole siger. De holder jo alle op med at farve på et tidspunkt. Jeg har en stor rod i mit akvarie og den afgiver heller ikke noget. Hvad ´Red Moore Ole?? De farver mig bekendt ikke. Eller tager jeg fejl?

Mvh Aladin
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeTirs 11 Maj 2010 - 13:46

Jo Red Moor farver også vandet, men jeg synes, at de stopper hurtigere end almindelige mangrove rødder. Typisk efter nogle måneder.
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeTirs 11 Maj 2010 - 17:30

Hvad sker der lige for denne sides brugere? Omlægning af 2 x 960 967887

Tror snart vi må "banne" administratoren, og ansætte en ny, som ikke er totalt Amerikanerfikseret, og lokker uskyldige brugere over til grumset udseende "te vands fisk" Omlægning af 2 x 960 507149

Spøg til side:

Når nu Claus ikke er det hurtigste dyr i skoven, lægger jeg lige et par billeder op, så folk kan se hvad det er han arbejder med. Måske kan Ole så nemmere råde og vejlede mht. opbygning osv. Ikke at jeg er meget for, at hjælpe til med at få andre normale akvarister til, at foretage den slags hovedløse valg. Men når nu beslutningen er truffet, tjaah så er der jo ikke så meget at gøre.

960V

Omlægning af 2 x 960 Is.php?i=1688&img=_DSC0071

960H

Omlægning af 2 x 960 Is.php?i=1689&img=_DSC0072

Held og lykke med de kommende fisk Claus - altid spændende at opbygge akvarierne på nye måder - og afprøve nye arter.

PS. billederne er fra 2008.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010 - 16:30

Den baggrund i 960h er super flot, og den grotte forneden ved sandbunden vil være rigtig god som hule til dine kommende sydamerikaner. tongue
Da jeg havde sydamerikaner brugte jeg en del red moor rødder, og det var meget begrænset hvad de farvede, det var først da jeg begynde at bruge de alm. rødder man kan få i de fleste forretninger, at vandet blev rigtig brunt, som jeg så syntes så godt ud, men efter et halv års tid gav de ikke farve af betydning mere.

Hvilke SA cichlider har du planer om at købe?
Tilbage til toppen Go down
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010 - 16:48

Ja, jeg havde også 960H i tankerne, og ville skrive noget om muligheden for at udnytte udhænget på Teiden (baggrunden) til nogle fede huler, som Ole er inde på.

Men læste jo så, at han umiddelbart anbefaler huler ude i siderne til at starte med, og ikke inde ved midten, for at undgå at de (fiskene) kommer til at "fylde" for meget i akvariet.

Derfor valgte jeg at lægge billeder op af begge akvarier, så I andre måske kunne komme med gode fif til opbygning/indretning. Nu har Claus jo umiddelbart valgt at det skal være 960V
der skal anvendes til projektet, og jeg er helt sikker på, at hans Frontosa også har stor glæde af det udhæng der er i baggrunden i 960H, så den er lidt svær, synes jeg scratch
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
FinnB

FinnB


Antal indlæg : 83
Join date : 08/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Avnbøl

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010 - 17:11

Hvad får folk til at skifte Tanganyika kongefisk ud med plummert tevand og underlige fisk, Crying or Very sad
Er man utilregnelig i gernings øjeblikket eller ? Neutral
Tilbage til toppen Go down
http://www.alssundakva.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010 - 17:14

Lige for at slå det fast. Claus skal have mellemamerikanere = Hårdt vand, klippeformationer, godt med strøm og har man lyst nogle enkelte rødder. Dvs. næsten en identisk opsætning som tanganyika eller malawi Wink

Ingen tevand her Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
FinnB

FinnB


Antal indlæg : 83
Join date : 08/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Avnbøl

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010 - 17:18

Unimati skrev:
Lige for at slå det fast. Claus skal have mellemamerikanere = Hårdt vand, klippeformationer, godt med strøm og har man lyst nogle enkelte rødder. Dvs. næsten en identisk opsætning som tanganyika eller malawi Wink

Ingen tevand her Very Happy

Men Ole, det er alligevel underlige fisk lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.alssundakva.dk
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010 - 17:26

Unimati skrev:
Lige for at slå det fast. Claus skal have mellemamerikanere = Hårdt vand, klippeformationer, godt med strøm og har man lyst nogle enkelte rødder. Dvs. næsten en identisk opsætning som tanganyika eller malawi Wink

Ingen tevand her Very Happy

Ahrrr den havde jeg ikke lige luret. og heller ikke at det er hans 960v hanvil bruge. Embarassed
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeOns 12 Maj 2010 - 17:31

Jamen Ole, når du nu ved så meget om hvad Vorup skal have lavet, så vil jeg lige spørge dig om hvilke fisk han skal have i? lol!
Tilbage til toppen Go down
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 59
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeTors 13 Maj 2010 - 13:59

Nøj hvor er i dog aktive - havde ikke lige spottet at der var gang i tråden Laughing

Dagens arbejde med etableringen af 960V er færdigt. Ved ikke rigtigt om jeg er helt tilfreds, men nu skal filtret lige have lov at arbejde lidt før lyset tændes og det kan vurderes. Tror dog det skal prøves af med fisk i før en evt. tilretning. Billeder skal nok komme når jeg synes at det er pænt nok til at vise frem.
Og tak for de gamle billeder Yvonne - hold kæft hvor var det flot. Det bliver svært at slå.....

I 960V kommer følgende mellemamerikandere - uden the vand:
Cichlasoma octofasciatus - Jack Dempsey - 2 par
Herichthys carpintis - grøn texas - 2 par
Thorichtys meeki - rødstrubet - 6 stk
Vieja synspilum - 1 par
Hypsophrys nicaraguensis - 2 par

Alle fisk er bestilt og lander snarest. Herligt at Ole kan levere næsten det hele, så alle fisk kan komme i på én gang.
Jeg er mest til de "gode gamle" varianter, så måske er det et traditionelt valg, men det er det jeg har lyst til.

Min motivation til at skifte en flot flok Tropheus Kasanga og ditto Petrochromis Trewavasae..... tjae, nogen gange skal man sige stop for det vante og tvinge sig selv til at prøve noget nyt. Fiskene var solgt før beslutningen om mellemamerikanerne blev truffet. Men jeg glæder mig virkelig til at få én på opleveren med dem, det trænger jeg til Smile

960H er helt færdig og Frontosaer og Grandiops blev flyttet her til morgen. FEDT at de bare kan lide indretningen med det samme. Det er blevet SUPER godt. Billeder kommer når fiskene går fint om aftenen. Det er jeg helt tilfreds med sunny
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010 - 22:02

Det bliver rigtig fedt, men husk, at du skal arbejde hurtigt med carpintis, når de bliver voksne..... De leverer gerne 4. verdenskrig, hvis du giver dem lov lol!
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
beltt




Antal indlæg : 63
Join date : 12/01/10

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010 - 22:47

Vil dog mene at der på et eller andet tidspunkt skal tyndes lidt ud.. Det bliver mange par at have selv om akvariet er stort. Måske 1 par af hver når de er parret ud? Både Texas, Synspilum og Nicaraguensis får jo noget størrelse...
Kan kun sige at jeg glæder mig til at se billeder Very Happy Regner du egentlig med at have ungefødere sammen med dem eller skal det bare være cichliderne?

Mvh Aladin
Tilbage til toppen Go down
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 59
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010 - 23:59

Ja det ender sikkert med et par af hver, men jeg har tidligere holdt flere par af arter der normalt ikke kan være flere hanner af i samme akvarie, så lad os se hvad der sker. Og så har jeg jo 2 tomme 400 liters, så der er muligheder for isolering af nogle af dem.

Omkring ungefødende, såe .... https://unimati.danskforum.net/amerika-andre-fisk-f48/selskab-til-mellemamerikanske-cichlider-t708.htm

cheers
Tilbage til toppen Go down
beltt




Antal indlæg : 63
Join date : 12/01/10

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010 - 17:37

Nå Vorup!!! Du er godt nok nærrig med de billeder lol! Jeg VED du har fået mellemamerikanere i akvariet. Og de har endda haft to dage til at falde til nu tongue

Mvh Aladin
Tilbage til toppen Go down
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 59
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010 - 19:28

Nå jamen så må jeg jo tage mig sammen Wink

Skal se om det kan lykkes i aften. Er nødt til at vente på at mørket sænker sig, pga modlys.

Alt godt kommer til den der venter tongue
Tilbage til toppen Go down
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 59
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeOns 19 Maj 2010 - 22:08

Nå der bliver altså ingen billeder i dag, for nu kommer der håndbold lol!
Billederne er ellers taget ...

Men jeg kan sige at nicaraguenserne har dannet et par og der graves og imponeres så man tror det er løgn. Mundkamp mellem de 2 hunner er også fanget på kameraet, men jeg er ikke sikker på kvaliteten er til en off. fremvisning.

Sikke farver de har tongue
Tilbage til toppen Go down
beltt




Antal indlæg : 63
Join date : 12/01/10

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeTors 20 Maj 2010 - 1:17

Nicaraguensis er en af de flotteste mellemamerikanere overhovedet... Hunnernes orange og blågrønne farver og hannernes aftegninger på finnerne er fantastiske på hver sin måde. Umiddelbart kan man henfalde til at sige, at hunnen er den flotteste, men hannen matcher hende nemt, når den rosa farve bag gællerne bliver tydelig. Irriterende man er en Omlægning af 2 x 960 322163 hat til at tage billeder. Glæder mig til at se dine Omlægning af 2 x 960 515631

Mvh Aladin
Tilbage til toppen Go down
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 59
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010 - 17:50

Så her jeg været en tur i Rom og fiskene har klaret sig fint.

Der er larver hos et par af carpinterne og nicaraguenserne har også haft æg, men det blev ikke til noget. Tror at fiskene lige skal lure hvor de ikke-klæbende æg kan lægges, så strømmen ikke tager dem.

Farverne på fiskene er bare iorden sunny og der er heftig aktivitet.

Desværre har jeg lige sat en gang behandling af fiskene over, så heller ingen billeder denne gang.
Èn af meekierne spiser ikke og flere af dem har "noget mellem tænderne"!? - kan selvfølgelig være bidemærker....
Men en behandling af nyankomne fisk er jo næsten hverdagskost for en tropheus-entusiast Wink

Men det er altså super fisk og super hyggeligt at sidde og studere amerikaneradfærd (ligesom på ferien i øvrigt) Wink
Tilbage til toppen Go down
beltt




Antal indlæg : 63
Join date : 12/01/10

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010 - 21:37

Du skrev ellers, at der allerede var taget billeder lol! Glæder mig til at se akvariet. Lyder underligt med Meekierne.

Mvh Aladin
Tilbage til toppen Go down
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 59
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010 - 22:26

beltt skrev:
Du skrev ellers, at der allerede var taget billeder lol! Glæder mig til at se akvariet. Lyder underligt med Meekierne.

Mvh Aladin

Jeg satsede på at det blev overset ....
Jeg er er bare så doven til det med de billeder - det er kun fordi det er for besværligt Wink

Først skal jeg låne knægtens kamera - tage billederne, hvilket selvfølgelig er ok sjovt, men så skal jeg have kortet sat i fruens lille sofapc, have gemt billederne på min eksterne harddisk, for derefter at åbne min egen pc og henter billederne op på siden. Typisk løber en af enhederne tør for strøm undervejs........ Hvorfor skal det være så bøvlet Crying or Very sad

Men de skal nok komme ....
Tilbage til toppen Go down
Vorup

Vorup


Antal indlæg : 117
Join date : 08/01/10
Age : 59
Geografisk sted : Skovlunde, Storkøbenhavn

Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitimeSøn 30 Maj 2010 - 22:56

Her er 960H der altså ikke er amerikanere men gibberosaer fra tanganyika
Omlægning af 2 x 960 960h

Uploaded with ImageShack.us

Der er en enkelt sten der danner hule op mod baggrunden i begge sider - håber det kan ses. Det virker efter hensigten og fiskene trives rigtig godt i akvariet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Omlægning af 2 x 960 Empty
IndlægEmne: Sv: Omlægning af 2 x 960   Omlægning af 2 x 960 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Omlægning af 2 x 960
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Omlægning af 900 L.
» omlægning..
» omlægning af akvarie
» Ællebælle!! omlægning!!
» Omlægning af 720 L malawi til sydamerika.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Jeres akvarier-
Gå til: