Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 hjælp hvidt på mit akvarieglas

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
heksen2005




Antal indlæg : 2
Join date : 19/08/10
Age : 63
Geografisk sted : lolland

hjælp hvidt på mit akvarieglas Empty
IndlægEmne: hjælp hvidt på mit akvarieglas   hjælp hvidt på mit akvarieglas Icon_minitimeTors 19 Aug 2010 - 19:41

hej alle hjælp hvidt på mit akvarieglas 699920
jeg er ny herinde og ved ikke om det er det rigtige jeg gør, men jeg prøver alligevel hjælp hvidt på mit akvarieglas 95018
jeg har fået noget hvidt skimmelagtigt på mit bagerste akvarieglas indvendigt, har prøvet at tørre det af, men det kommer igen og igen.
nogen der har en ide om hvad det kan være, det ser jo lidt mystisk ud.
desværre kan jeg ikke lige pt tage noget billed af det, men skal nok prøve senere
på forhånd tak for hjælpen
heksen2005
ps jeg har 6 forskellige akvarier og det er kun dette ene det kommer i
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

hjælp hvidt på mit akvarieglas Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp hvidt på mit akvarieglas   hjælp hvidt på mit akvarieglas Icon_minitimeTors 19 Aug 2010 - 19:58

Hej og hjælp hvidt på mit akvarieglas 809526

Det lyder til, at det er skimmel, der kommer af en kombination af høj temperatur sammen med lavt flow. Har du mulighed for at flytte udstrømmeren fra pumpen hen imod det? Det kan være, at det bare får det til at flytte sig, men så er løsningen jo fundet Very Happy

Hvor stort er akvariet, og hvilken pumpe har du kørende i det?
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
heksen2005




Antal indlæg : 2
Join date : 19/08/10
Age : 63
Geografisk sted : lolland

hjælp hvidt på mit akvarieglas Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp hvidt på mit akvarieglas   hjælp hvidt på mit akvarieglas Icon_minitimeTors 19 Aug 2010 - 20:11

hej igen hjælp hvidt på mit akvarieglas 95018
takker for hjælpen, det er jo vær at prøve, det bliver jo skiftet 1x om ugen ,med 25%
går da straks igang imorgen hjælp hvidt på mit akvarieglas 975683
1000 tak for svaret


Sidst rettet af heksen2005 Tors 19 Aug 2010 - 22:39, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

hjælp hvidt på mit akvarieglas Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp hvidt på mit akvarieglas   hjælp hvidt på mit akvarieglas Icon_minitimeTors 19 Aug 2010 - 20:41

Hvis de kommer det samme sted hele tiden, kan det jo godt være, at flowet ikke rammer bagglasset nok Wink

Personligt vil jeg ikke rense akvariet, da det tyder på, at det ikke er i balance, og det vil det ikke komme, hvis du renser det. Derimod kan du skifte 30% af vandet to gange om ugen det næste stykke tid for at se, om det gør tricket. Moder natur finder altid en løsning.... det er bare ikke altid det går hurtigt nok i forhold til vores tålmodighed hjælp hvidt på mit akvarieglas 2948
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sponsoreret inhold





hjælp hvidt på mit akvarieglas Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp hvidt på mit akvarieglas   hjælp hvidt på mit akvarieglas Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hjælp hvidt på mit akvarieglas
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nybegynder, hjælp til art
» Hjælp.....
» hjælp
» Den nye butik på Messingvej 20H, 8940 Randers.
» hjælp til kamera!!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Præsentation-
Gå til: