Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 hvor er brugernes navne blevet af??

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

hvor er brugernes navne blevet af?? Empty
IndlægEmne: hvor er brugernes navne blevet af??   hvor er brugernes navne blevet af?? Icon_minitimeFre 3 Sep 2010 - 17:23

hej Ole
Når man går ind under seneste indlæg,ser jeg at nu kan man ikke mere se hvem der har skrevet indlægget,ej heller hvem der har svaret.
Er det et nyt tiltag eller hva??????
Det er jo ikke alles indlæg man gider og læse Razz så vil det jo være rart hvis man kan se hvem der har skrevet bounce
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

hvor er brugernes navne blevet af?? Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er brugernes navne blevet af??   hvor er brugernes navne blevet af?? Icon_minitimeFre 3 Sep 2010 - 18:37

Nå ja... jeg sad og rodede lidt med koden den anden dag. Det får jeg lige lavet om igen Embarassed
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

hvor er brugernes navne blevet af?? Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er brugernes navne blevet af??   hvor er brugernes navne blevet af?? Icon_minitimeFre 24 Sep 2010 - 16:06

Unimati skrev:
Nå ja... jeg sad og rodede lidt med koden den anden dag. Det får jeg lige lavet om igen Embarassed

Jeg kan stadig ikke se det scratch Ole du er vel ikke ved at blive hvor er brugernes navne blevet af?? 12557 og glemsom ?
Tilbage til toppen Go down
Tom & Jane

Tom & Jane


Antal indlæg : 257
Join date : 11/06/09
Geografisk sted : Brovst

hvor er brugernes navne blevet af?? Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er brugernes navne blevet af??   hvor er brugernes navne blevet af?? Icon_minitimeFre 24 Sep 2010 - 16:33

Tja.... enten hvor er brugernes navne blevet af?? 854376 og glemsom, travlt i butikken eller bare dovne. hvor er brugernes navne blevet af?? 2948 hvor er brugernes navne blevet af?? 16738 hvor er brugernes navne blevet af?? 16738 hvor er brugernes navne blevet af?? 2948
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

hvor er brugernes navne blevet af?? Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er brugernes navne blevet af??   hvor er brugernes navne blevet af?? Icon_minitimeFre 24 Sep 2010 - 19:30

Tom & Jane skrev:
Tja.... enten hvor er brugernes navne blevet af?? 854376 og glemsom, travlt i butikken eller bare dovne. hvor er brugernes navne blevet af?? 2948 hvor er brugernes navne blevet af?? 16738 hvor er brugernes navne blevet af?? 16738 hvor er brugernes navne blevet af?? 2948

Nok nærmest alle 3 ting hvor er brugernes navne blevet af?? 2948 hvor er brugernes navne blevet af?? 2948
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

hvor er brugernes navne blevet af?? Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er brugernes navne blevet af??   hvor er brugernes navne blevet af?? Icon_minitimeFre 24 Sep 2010 - 20:37

hvor er brugernes navne blevet af?? 854376 og glemsom : Jep
travlt i butikken : Ikke hvad det ligner.
dovne : Jep

.... det er nu ordnet Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

hvor er brugernes navne blevet af?? Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er brugernes navne blevet af??   hvor er brugernes navne blevet af?? Icon_minitimeFre 24 Sep 2010 - 20:47

Ole hvor er brugernes navne blevet af?? 265179 hvor er brugernes navne blevet af?? 265179 hvor er brugernes navne blevet af?? 265179
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvor er brugernes navne blevet af?? Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er brugernes navne blevet af??   hvor er brugernes navne blevet af?? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvor er brugernes navne blevet af??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Pyhhh... hvilken dag! Oda er blevet mor!
» Hvor er "inspirations linket" blevet af ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Ris/Ros & Gode Ideer-
Gå til: