Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Tag en slapper.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Tag en slapper. Empty
IndlægEmne: Tag en slapper.   Tag en slapper. Icon_minitimeMan 29 Nov 2010 - 13:41

Keefe tager lige en slapper i hans nye hjem. Man kan godt være lidt misundelig på deres livsnydelse Tag en slapper. 699920

Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Tag en slapper. Empty
IndlægEmne: Sv: Tag en slapper.   Tag en slapper. Icon_minitimeMan 29 Nov 2010 - 18:43

Super godt billede cheers ja jeg siger også tit at jeg vil være kat hos os i mit næste liv lol!
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Tag en slapper. Empty
IndlægEmne: Sv: Tag en slapper.   Tag en slapper. Icon_minitimeTirs 7 Dec 2010 - 16:56

Unimati skrev:
Keefe tager lige en slapper i hans nye hjem. Man kan godt være lidt misundelig på deres livsnydelse Tag en slapper. 699920


Jamen for dællen da Gerner, du har jo tabt dig. Og iøvrigt vidste jeg ikke du havde mellemnavnet Keefe? Tag en slapper. 55835
Tilbage til toppen Go down
T.Hytting

T.Hytting


Antal indlæg : 237
Join date : 04/08/09
Age : 50
Geografisk sted : Mariager

Tag en slapper. Empty
IndlægEmne: Sv: Tag en slapper.   Tag en slapper. Icon_minitimeTirs 7 Dec 2010 - 18:53

green skrev:


Jamen for dællen da Gerner, du har jo tabt dig. Og iøvrigt vidste jeg ikke du havde mellemnavnet Keefe? Tag en slapper. 55835
Jørn dog!!!

Kan du ikke kende forskel på Gerner og hans tvillingebror Keefe Laughing
Havde det været Gerner, havde der været en kølig Tuborg i den ene pote, og en fjernbetjening i den anden. lol!
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Tag en slapper. Empty
IndlægEmne: Sv: Tag en slapper.   Tag en slapper. Icon_minitimeTirs 7 Dec 2010 - 22:39

T.Hytting skrev:
green skrev:


Jamen for dællen da Gerner, du har jo tabt dig. Og iøvrigt vidste jeg ikke du havde mellemnavnet Keefe? Tag en slapper. 55835
Jørn dog!!!

Kan du ikke kende forskel på Gerner og hans tvillingebror Keefe Laughing
Havde det været Gerner, havde der været en kølig Tuborg i den ene pote, og en fjernbetjening i den anden. lol!


Tag en slapper. 16738 Tag en slapper. 16738 Tag en slapper. 16738 Tag en slapper. 16738
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tag en slapper. Empty
IndlægEmne: Sv: Tag en slapper.   Tag en slapper. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tag en slapper.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Katteforum :: Galleri-
Gå til: