Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Der er altid plads til et par reoler mere.

Go down 
+4
Malthe5
h.lisby
Mic
Unimati
8 deltagere
ForfatterBesked
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeLør 4 Dec 2010 - 0:32

Man har et standpunkt, indtil man tager et nyt. Embarassed

Jeg havde sat 3 reoler til salg, men fortrød det egentligt igen, så istedet skulle de flyttes rundt, så der blev plads til to nye reoler.

De to reoler med 3x128 liter blev flyttet, så der kunne blive plads til to reoler med 250´ere (dem fra Skive Akvariemesse). Det tager jo lidt tid, men sørme ik om jeg fik besøg af H. Lisby og Mic i dag.... to psykotiske jyder, der ikke bryder sig om at stå stille. Der er altid plads til et par reoler mere. 2948

Pow pow pow... to reoler med 250´ere sat op, og fire akvarier hentet ind. Det 5. akvarie har Henning lånt i en tid, og den sidste tomme plads (bunden i venstre side) i reolen forbliver nok tom. Kulden ved gulvet ryger lige forbi det sted, hvor den skulle stå, så det bliver nok et mega koldt akvarie ellers. Der kan selvfølgelig gå Gymnogeophagus i det, men her i starten kommer det ikke op.

De to reoler med 250´ere:


Væggen med 9x325 L, hvor den ene reol med 3x128 liter er flyttet over ved siden af.


Samme side bare med 250´erne i midten af lokalet.


Siden med 2x530 L, 2x720 L, 2x300 L og 3x128 L reolen er flyttet over ved siden af den række.


Samlet billede med 2x250 L i midten af rummet, og de to nye reoler med 250´ere for enden.


Jeg kan ikke huske, om der er plads til flere akvarier derude, for jeg har glemt hvor spærrene i gulvet ligger Der er altid plads til et par reoler mere. 162245

Det bliver dejligt at få fyldt amerikanere i dem allesammen cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Mic

Mic


Antal indlæg : 27
Join date : 22/12/09
Age : 112
Geografisk sted : Herning

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeLør 4 Dec 2010 - 2:35

Jamen vi var jo lige stukket af fra den lukkede og helt oppe og køre på adrenalinrusen - sååå noget skulle vi jo lave hehe Laughing
Men selv tak for idag hehe Der er altid plads til et par reoler mere. 16738
Tilbage til toppen Go down
h.lisby

h.lisby


Antal indlæg : 91
Join date : 11/06/09
Age : 47
Geografisk sted : herning

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeLør 4 Dec 2010 - 3:45

det er en fornøjelse at kunne hjælpe, Ole cheers

Uha da det besøg har gravet i min underbevidsthed og vil nok blive ved til "den" baggrund er monteret i min stue. Har sendt ønsket til julemanden lol!
530 er fuget til med de nye moduler, fotos i morgen.
det er da ellers ved at være en fin lille udstilling af reoler jeg har i din butik, alle undtaget 530'er reolen Der er altid plads til et par reoler mere. 107554 hvornår skal vi lave flere, der kan godt være en tre meter lige indenfor døren Der er altid plads til et par reoler mere. 162245
godt at se der styr på kaoset på bordene igen, undskyld vi rodede ved indflytningen af de frosne baljer Razz

og tusind tak for udlån af tank mens jeg bygger om, både i tanken og huset Der er altid plads til et par reoler mere. 458769
Tilbage til toppen Go down
Malthe5

Malthe5


Antal indlæg : 43
Join date : 11/06/09
Age : 46
Geografisk sted : sydfyn

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeLør 4 Dec 2010 - 15:27

det ser rigtig godt ud i biksen ole sunny nu må sneen også godt forsvinde så man kan komme på besøg. Der er altid plads til et par reoler mere. 95018
Tilbage til toppen Go down
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeLør 4 Dec 2010 - 16:28

Hyggelig bette biks du har, og det er da et par rigtige Kålle du har haft til at hjælpe dig. lol!
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeLør 4 Dec 2010 - 20:25

Hvis I stikker af fra den lukkede igen på et tidspunkt, så sig til.... jeg kan godt finde noget mere, I kan bruge kræfterne på lol!

Det nager dig Henning, at du ikke har lavet reolen til 530´erne. De må stå næst i rækken for at blive nedtaget, så du kan lave en reol til mig Der er altid plads til et par reoler mere. 2948

Takker I to... I er altid velkomne. Der er kaffe på kanden, og snart en masse fisk Der er altid plads til et par reoler mere. 699920
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
h.lisby

h.lisby


Antal indlæg : 91
Join date : 11/06/09
Age : 47
Geografisk sted : herning

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeLør 4 Dec 2010 - 21:51

det går nok med den reol Ole, den er da trods alt lavet i stål Laughing

næste gang må jeg hellere få bank-damen med så hun kan se den fede baggrund og se at det er en livnødvendig invistering.
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeSøn 5 Dec 2010 - 12:31

Stål ved man, hvad er Der er altid plads til et par reoler mere. 455281

Jeg kaster en killing i armene på bankdamen.... så er hun gjort blød & mere samarbejdsvillig Der er altid plads til et par reoler mere. 16738

Monstro ham her kan gøre tricket? Der er altid plads til et par reoler mere. 699920


Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeSøn 5 Dec 2010 - 14:30

Kæft en "puttemis" Ole - den kan en gammel bankdame overhovedet ikk' stå for. lol!
Det insisterende blik, kan kun udløse penge i massevis til projekter, af enhver art cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
lindum




Antal indlæg : 420
Join date : 08/06/09
Age : 62
Geografisk sted : viborg

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeSøn 5 Dec 2010 - 14:33

hvis det holder vand Yvonne. så napper jeg 4 stk. puttemis . skal snart i banken . og skal ha lokket med fruen ang. en større balje.. hvis de får en hver mon så...???
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeSøn 5 Dec 2010 - 15:46

He he Yvonne, og hvis det ikke dur, så er der mere hyggegen, hvor det kom fra Der er altid plads til et par reoler mere. 699920



Øhhh... Steen. Prisen for 4 stk Norske hyggegøjer er vist lidt mere bekosteligt end en ny 900´er. Der er altid plads til et par reoler mere. 162245

Nu må vi hellere stoppe med alt det kattenoget. Green går jo fuldstændig op i limningen... og det har jo lige været hans fødselsdag, så vi må være søde ved ham Der er altid plads til et par reoler mere. 716880
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
green

green


Antal indlæg : 224
Join date : 06/03/10
Age : 71
Geografisk sted : Silkeborg

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeSøn 5 Dec 2010 - 17:14

Kiwa skrev:
Kæft en "puttemis" Ole - den kan en gammel bankdame overhovedet ikk' stå for. lol!
Det insisterende blik, kan kun udløse penge i massevis til projekter, af enhver art cheers

Ja Yvonne man ser jo med de øjne man har. Rolling Eyes

Se med mine øjne, siger katten... Hold jer væk, jeg har nok i mig selv, og jeres pengeproblemer må i selv klare... Der er altid plads til et par reoler mere. 162245


Du har fuldstændig ret Ole, at spame en god og seriøs tråd med de dersens katte billeder. Der er altid plads til et par reoler mere. 380419
Tilbage til toppen Go down
h.lisby

h.lisby


Antal indlæg : 91
Join date : 11/06/09
Age : 47
Geografisk sted : herning

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeSøn 5 Dec 2010 - 19:11

ja lad os liiige komme tilbage til vand-land Der er altid plads til et par reoler mere. 322163

det er overhovedet ikke pænt gjort at trække trumf kortet mod fru unibankus. drunken

jeg har lusket lidt om den varme grød og kravlet lidt rundt på knæerne, så nu er vi på 99% over-talelse til at jeg skal have "The grande baggrund"

Såe, Ole. vent lige med at smide den på DBA eller noget. Der er altid plads til et par reoler mere. 2948
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeSøn 5 Dec 2010 - 19:40

Det var garanteret kattene, der gjorde udslaget Henning Der er altid plads til et par reoler mere. 699920

Jeg havde ellers regnet med, at baggrunden skulle sælges i Randers Amtsavis, men det kan godt vente lidt så Der er altid plads til et par reoler mere. 2948

Nå..... back on track. 60 liter bundlag er tøet op, og der er også kommet vand i baljerne.... Jo jo, der bliver udrettet noget på en højhellig søndag cheers

Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeSøn 5 Dec 2010 - 21:43

Haha troede nu, at prisen for en enkelt "hyggegøjser" kunne gøre det ud for en veludstyret 900 L.

Her på forummet er det meget velkomment, at der blandes lidt andre ting ind i fiskedebatterne, ellers bliver vi bare alt for "nørdede" og ensporede Der er altid plads til et par reoler mere. 16738

Det hele ser rigtig godt ud Ole, altså lige bortset fra, at det er helt forkerte fisk du har gående Der er altid plads til et par reoler mere. 162245
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeSøn 5 Dec 2010 - 21:54

Nørd? Hvad snakker du om Yvonne? Det hedder "bred viden indenfor et smalt område" - om jeg må be Der er altid plads til et par reoler mere. 162245

Forkerte fisk? Er du gået væk fra tangaer da? Der går da Philonemus typus og Synodontis multipunctatus... kan du ikke se dem på billederne? Der er altid plads til et par reoler mere. 699920
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeSøn 5 Dec 2010 - 22:45

Jojo Ole du har helt ret, men andre vil altså betegne os her på forummet som nørder Razz

Kan sgi ikke se hverken pyller eller multier på billederne. Hvornår har du fået S. multipunctatus? samtidig med Phyllonemus?

Fatter i øvrigt ikke, at du har dem gående, de burde for længst være solgt til seriøse akvarister. Den slags hænger altså ikke
på træerne her i DK. Tror ikke jeg har set ægte VF S. multipunctatus til salg her på Sjælland, siden 2005.

Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeMan 6 Dec 2010 - 1:11

Det er nok rigtigt, men så er det jo heldigt, at vi er stolte af at være nørder Der er altid plads til et par reoler mere. 2948

Den ene multi har jeg haft gående i 3 år, vil jeg skyde på. Den kom med i en sending lucipinnis, og blev derfor "glemt" i akvariet. De andre må du spørge Michael A, hvor kommer fra.... han var på besøg, og da han gik, var der to multier mere i akvariet. Jeg tror dog ikke, at det er VF´ere Der er altid plads til et par reoler mere. 16738
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeFre 10 Dec 2010 - 11:35

Ja det er dejligt at være nørd cheers

Haha, den med Michael får mig til, at tænke på en gammel historie fra Bo. Han havde en rigtig god ven, som indimellem kom på besøg. Vennen ville gerne af med 2-3 maller (Ikke Tanga) og
mente, at dem kunne Bo jo godt have gående og måske videresælge. Det mente Bo så ikke, og sagde pænt nej tak Der er altid plads til et par reoler mere. 81940

Men en dag efter et besøg af vennen, gik der sgu' lige pludselig et par fine maller i et af Bo's Tropheus akvarier, som Bo bestemt ikke selv havde bestilt hjem lol! De var rigtig fine, og jeg
var lige ved, at befri stakkels Bo for dem, men vi var på vej til Jylland, og havde ikke mulighed for at tage dem med.

Tror ikke at Bo var helt så begejstret, men vi grinte nu alligevel over vennens "opfindsomhed", og den dag i dag smiler jeg stadigvæk, når jeg tænker på historien.

Nåh det var et sidespring - synes som sædvanlig der er fantastisk hyggeligt i Jeres butik, og dejligt at se nye billeder af hvordan det hele ser ud i dag. Det er jo ikke just hver dag vi har mulighed
for, at kigge indenfor til en tår kaffe, som mange andre har.
Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Michael A

Michael A


Antal indlæg : 220
Join date : 15/07/09
Age : 51
Geografisk sted : Randers

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeFre 10 Dec 2010 - 13:28

Ha ha, Ole det lyder ikke som noget jeg kunne finde på lol! men du har da lige givet mig en rigtig god ide til hvad jeg skal gøre med den single multi der er kravlet ud af et baggrundsfilter Wink den har levet deri siden den var på størrelse med et støvfnug - nu er den blevet 2 cm. og har pludselig fundet ud - hvordan aner jeg ikke ... nå men du har jo så noget at glæde dig til, det er jo jul og jeg er i gave humør ... hehe
Tilbage til toppen Go down
h.lisby

h.lisby


Antal indlæg : 91
Join date : 11/06/09
Age : 47
Geografisk sted : herning

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeFre 10 Dec 2010 - 20:20


Nåe, Ole.

den sidste tank er på plads igen cheers kommer der snart nogle nye skud af biksen Der er altid plads til et par reoler mere. 95018 tusind tak for lån, du er sku en guttermand Der er altid plads til et par reoler mere. 265179

eller du har måske ikke fået vand i endnu lol!

har været på netbank og lure hvornår næste projekt skal startes op Der er altid plads til et par reoler mere. 515631

har du regnet på hvor meget der skal lægges til side Der er altid plads til et par reoler mere. 507149

venter spændt på PB Der er altid plads til et par reoler mere. 15471
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitimeFre 10 Dec 2010 - 20:44

He he Yvonne. Det er et bagholdsangreb, når det sker. Heldigvis kender man Michael, så man forventer alligevel altid det værste.... så bliver man ikke skuffet lol!

Det er faktisk lidt for dårligt, at I ikke er i Jylland noget mere. De fleste af jeres fiskevenner bor jo herovre Der er altid plads til et par reoler mere. 2948

Det lyder godt Michael..... jeg sætter hængelåse på 28 akvarier, så du kun kan åbne et. Så har jeg da selv lidt at skulle have sagt Der er altid plads til et par reoler mere. 162245

Som Henning skriver, så kom det sidste akvarie tilbage i folden idag. Det har været savnet, og selvfølgelig er der allerede vand i det. Fiskene kommer jo på onsdag Der er altid plads til et par reoler mere. 699920



Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Sponsoreret inhold





Der er altid plads til et par reoler mere. Empty
IndlægEmne: Sv: Der er altid plads til et par reoler mere.   Der er altid plads til et par reoler mere. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Der er altid plads til et par reoler mere.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Jeres akvarier-
Gå til: