Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederLog indTilmeldSeneste indlæg

 

 Tec 7 til at tætne bagrund

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
carsten_1984




Antal indlæg : 1
Join date : 12/03/11

Tec 7 til at tætne bagrund Empty
IndlægEmne: Tec 7 til at tætne bagrund   Tec 7 til at tætne bagrund Icon_minitimeLør 12 Mar 2011 - 21:37

Har limet en rocksolid bagrund i mit 720 og har fyldt bagrund med div. Filter materiale!
Prøvede så at fylde lidt vand i bagrunden, men den var ikke helt tæt. ( skulle selvfølgelig have testet bagrunden før jeg fyldte den! ) Har hørt man kan bruge tec7 i vand så tænkte på om det var muligt at bruge det til at tætne det så jeg er fri for at tømme det?

Kan jeg bruge det eller er der evt. en der har noget i overskud jeg kan købe og hente idag?

Mvh Carsten!
Tilbage til toppen Go down
Gerner

Gerner


Antal indlæg : 613
Join date : 08/06/09
Age : 64
Geografisk sted : det mørke jylland 8600

Tec 7 til at tætne bagrund Empty
IndlægEmne: Sv: Tec 7 til at tætne bagrund   Tec 7 til at tætne bagrund Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011 - 12:32

Det ville nok hjælpe hvis du udfyldte din profil,det er jo ikke nemt at tilbyde hjælp,hvis man ikke ved hvor i landet du kommer fra.
Tilbage til toppen Go down
Unimati
Admin
Unimati


Antal indlæg : 2276
Join date : 05/06/09
Age : 46
Geografisk sted : Hvornum, Hobro

Tec 7 til at tætne bagrund Empty
IndlægEmne: Sv: Tec 7 til at tætne bagrund   Tec 7 til at tætne bagrund Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011 - 18:55

Hvor er den utæt henne?
Tilbage til toppen Go down
http://www.unimati.biz
Kiwa

Kiwa


Antal indlæg : 887
Join date : 07/06/09
Age : 60
Geografisk sted : Gladsaxe (KBH området)

Tec 7 til at tætne bagrund Empty
IndlægEmne: Sv: Tec 7 til at tætne bagrund   Tec 7 til at tætne bagrund Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011 - 21:23

Carsten bor i Hørsholm.

Umiddelbart vil jeg tro at det må være i bunden.

Jeg har hans fisk gående midlertidigt (på 3 uge) og han havde problemer med, at baggrunden havde givet sig ekstremt meget efter den havde været taget ud og var tørret op.
Der var ca. 2 cm forskel i den ene side af bunden, og han har så været nød til at lave en ret stor fuge så vidt jeg forstår. Hvilken side i forhold til indsugningsriste ved jeg så ikke.

Det er en Rock baggrund af en eller anden art, der var monteret i et brugt akvarie han købte, som desværre blev utæt. Filtrering opbygget på normal Unimati vis. Han har så købt
et helt nyt akvarie, da der var flere skader på akvariet end først antaget efter afrensning af fuger. Han har nu genmonteret baggrunden.

Tror mest hans bekymring går på, om filtret kan køre optimalt hvis der trækkes vand ind gennem fugerne, og den ikke er helt tæt. Men med de dage der er gået nu, siden hans
indlæg regner jeg med, at han må have tømt akvariet for vand, og efterfuget, eller også håber at utætheden ikke har den store betydning, for fremtidig filtrering.

Tilbage til toppen Go down
http://www.wander.dk
Sponsoreret inhold





Tec 7 til at tætne bagrund Empty
IndlægEmne: Sv: Tec 7 til at tætne bagrund   Tec 7 til at tætne bagrund Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tec 7 til at tætne bagrund
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Akvarieforum :: Dekoration-
Gå til: